Mazda 323 BG 2.2 TURBO F2T z Forda Probe I

Witam
W styczniu zakupiłem taki nieskończony projekt
Austryjak wsadził do Mazdy 323 BG silnik z Forda Probe I 2.2 Turbo o oznaczeniu F2T
Silnik w serii dysponuje Mocą 148 KM i 258 NM
Bazą pod projekt była zdrowa buda 323 BG z 1994 roku – ostatni wypust zaledwie 100.800 km przebiegu
Seryjne 1.3 wyrzucono i wpadł silnik Forda.
Co do zrobienia :
– posprzątać pod maską
– poprawić wiązkę i elektrykę
– dokończyć audio
– nowe większe hamulce przód
–
Opis Auta
-silnik 2.2 Turbo
– gruba chłodnica aluminiowa
– skrzynia biegów Mazda
– duży I-C
– komputer seria Ford Probe I
– Wydech kwas 2,25 cala
– dodatkowe zegary
– pompa Paliwa BOCH 440
– Żółte wtryski Mazda 440
– MBC
– Przyciemnione szyby
– nowe Amortyzatory i sprężyny obniżające czerwone
– dystanse przykręcane 20 mm przód i tył
– nadkole poszerzone przód i tył
– Alusy Przód 7jx 16 , Tył 8Jx16
oraz dużo innych bajerów które będe uzupełniał na bieżąco
W styczniu zakupiłem taki nieskończony projekt
Austryjak wsadził do Mazdy 323 BG silnik z Forda Probe I 2.2 Turbo o oznaczeniu F2T
Silnik w serii dysponuje Mocą 148 KM i 258 NM
Bazą pod projekt była zdrowa buda 323 BG z 1994 roku – ostatni wypust zaledwie 100.800 km przebiegu
Seryjne 1.3 wyrzucono i wpadł silnik Forda.
Co do zrobienia :
– posprzątać pod maską
– poprawić wiązkę i elektrykę
– dokończyć audio
– nowe większe hamulce przód
–
Opis Auta
-silnik 2.2 Turbo
– gruba chłodnica aluminiowa
– skrzynia biegów Mazda
– duży I-C
– komputer seria Ford Probe I
– Wydech kwas 2,25 cala
– dodatkowe zegary
– pompa Paliwa BOCH 440
– Żółte wtryski Mazda 440
– MBC
– Przyciemnione szyby
– nowe Amortyzatory i sprężyny obniżające czerwone
– dystanse przykręcane 20 mm przód i tył
– nadkole poszerzone przód i tył
– Alusy Przód 7jx 16 , Tył 8Jx16
oraz dużo innych bajerów które będe uzupełniał na bieżąco