Mazda 323F BA 98'R 1.8BP Marrakesh Brown
Napisane: 1 lis 2022, 18:23
Witam ponownie! Z czasem uznałem że sprzedaż zielonej BA GT V6 było błędem , postanowiłem nabyć kolejną BA (nawet próbowałem zieloną odkupić ,i prawie się udało... ale było za późno bo już prawie kupiłem... Czekoladkę.
Czekoladka ? , tak auto znane i rozpoznawalne które budował Kitek ze 323-klub.pl
Samo auto znalezione na portalu ogłoszeniowym , wydawało się dość fajnym autem ,ale o tym póżniej.
Coś o aucie , i tu ukradę opis Kitka z forum , bo jest wiele informacji/modów które poczynił.
Cytat z 323 klubu.
Moje Autko posiada :
ABS
Klimatyzacje
Poduszki
Elektryczne szyby ( przód i tył )
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Radyjko ALPINE CDE-9880R <cwaniak>
Głośniki na przód Lightning Audio Strike S4.65.C – zestaw odseparowany
Głośniki na tył CRUNCH GTX6.2C 165mm – zestaw odseparowany
Wzmacniacz CRUNCH GPX1000.4
Wspomaganie kierownicy
I takie tam inne w standardzie ...
W chwili sprowadzenia autko miało przejechane 50 050 km . , wiem , większość pomyśli – niemożliwy przebieg na ten rok .... ale jednak
W tej chwili ma przebieg 101 000 km ,
Moje zmiany :
Podświetlenie podłogi wewnątrz autka na zielono ( 4 x listwy led + wygaszacz )
Zderzak przedni nie seryjny – laminat – oryginal
Badlook
Adapter pod tablice rejestracyjna przednia
Klamki w kolorze
Lusterka w kolorze ( same nakładki )
Dymione kierunkowskazy boczne ( clear )
Alufelgi 17" Borbet , 205/45/17
Wlot w błotniku lewym przednim ( docelowo będzie tam stożek )
Wygłuszenie maski z 2,0 V6
Auto alarm Maxicars
Rozpórka – dołożona i polakierowana na czerwono
Chlapacze tylne – dołożone i w kolor
Pokrywa zaworów polakierowana na kolor miedziany – napisy polerka
Progi własnego projektu
Poszerzenie błotników przednich zamiast chlapaczy
Skórzana , podświetlana gałka zmiany biegów
Alu-ramki na zegarach
Lampy lexy czarne – przyciemnione
Tłumik sportowy Sebring
Short Shifter
Obniżona – sprężyny -35 mm.
Dodatkowy wyłącznik/włącznik anteny elektrycznej , zamontowany w oryginalnym włączniku .
Blenda tylna , pomalowana na czarny połysk + podświetlane napisy i dymionie światła przeciwmgielne i wsteczne + dodatkowy włącznik.
Spryskiwacze reflektorów + dodatkowy włącznik
Swap hamulcy przednich od 1,8. ( regeneracja )
Siłownik podnoszenia maski .
Część dolna zderzaka tylnego w czarny mat .
Podświetlany panel sterowania szybami z Hyundai Santa Fe .
Podświetlony panel sterowania nawiewami .
Podświetlony schowek pasażera .
Nowe siłowniki klapy tylnej .(zafira 2 )
Radyjko ALPINE CDE-9880R <cwaniak>
Głośniki na przód Lightning Audio Strike S4.65.C – zestaw odseparowany
Głośniki na tył CRUNCH GTX6.2C 165mm – zestaw odseparowany
Wzmacniacz CRUNCH GPX1000.4
Komputerek pokładowy
Podświetlenie dołu drzwi po otwarciu – white led .
Zegary podświetlone diodami SMD , zielono białymi .
Tarcze przednie i klocki – Mikoda
Osłona kolektora wydechowego w czarny mat .
Podnośniki elektryczne szyb tylnych.
Przyciski sterowania szybami tylnymi podświetlane.
Gwizdki w tylnych drzwiach w miejscu korbek CRUNCH .
Kierownica wielofunkcyjna z Mazdy 6 – sterowanie komputerkiem i radiem Alpine – podświetlana .
Skórzany mieszek na dźwignie zmiany biegów .
Chromowane klamki wewnętrzne od 626 GF
Skórzany mieszek dźwigni hamulca ręcznego.
Zmiana koloru na brązową perłe z palety BMW
Tylne hamulce tarczowe od 2.0 V6 regeneracja i malowanie proszkowe na kolor biały
Swap soczewek bixenon 6000 BMW F12 + odblaski czarny mat .
Przyciemnienie kierunkowskazów i pozycji przednich .
Tweetery Visaton SC 4 ND wbudowane w przerobione przednie słupki + przetwornice ukryte pod deską .
Wyciszenie podłogi wewnątrz przedziału pasażerskiego matami GMS- 01 7 mm.
Chromowanie rygli drzwi + śruby
Montaż instalacji LPG Stefanelli ( incognito )
Progi i przerobione błotniki to efekt 35 godzinnej pracy
No to opis i wyposażenie wam przekopiowałem ,a teraz już o coś więcej.
Kiiitek sprzedał auto w okolicach ok 2015.r , w tym czasie do dziś nie ma już ;(
-BiXenonów przód
-LPG zostało wymontowane
-Blacharka... czas zrobił swoje..
Dobra ,bez przeciągania tematu.
1. Ogledziny
W aucie zero prądu , brudne- bardzo brudne , rdzy,dziur sporo głównie w miejscach szpachli/ dziur na nakładkach progowych, zderzak przód lekko popekany u dołu, oraz ślizgające się sprzęgło przy mocniejszym wciśnięciu gazu przy przyspieszaniu. Te ogledziny z mętlikiem w głowie zakończyłem.
2. Negocjacje.
Tutaj trwały ponad tydzień,poza mechaniką i blacharką ,trochę papierologię musiałem ew. prostować.
3. Zakup
Po dogadaniu ceny zakupu i dniu odbioru liczyłem że Mazda dojedzie 300km w obecnym stanie i.....
Się nie pomyliłem mimo licznych usterek
Co jest do zrobienia co zauważyłem
Wyprostować dokumenty ,banalny błąd w D.R ale jednak – Zrobione!
Blacharka.
Sprzęgło
Rozrusznik, kręci i odpala ,ale słabo kręci i trochę hałasuje.
Wydech/Osłona silnika powoduje drgania na wolnych obrotach
Klimatyzacja miała być sprawna – nie załącza obecnie kompresora
Zaciski 4x do przesmarowania/regeneracji?
Na wolnych obrotach słabo działa wspomaganie ,lecz w zbiorniczku jest minimum płynu.
Plany-
Sprzęgło,
Rozrząd? ,
Blacharka... ,
Ogarnięcie auta do stanu zadowalającego i w późniejszym czasie montaż instalacji LPG już w zakładzie.
Ogólnie Mazda rokuje dobrze i postaram się ją ogarnąć
Czekoladka ? , tak auto znane i rozpoznawalne które budował Kitek ze 323-klub.pl
Samo auto znalezione na portalu ogłoszeniowym , wydawało się dość fajnym autem ,ale o tym póżniej.
Coś o aucie , i tu ukradę opis Kitka z forum , bo jest wiele informacji/modów które poczynił.
Cytat z 323 klubu.
Moje Autko posiada :
ABS
Klimatyzacje
Poduszki
Elektryczne szyby ( przód i tył )
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Radyjko ALPINE CDE-9880R <cwaniak>
Głośniki na przód Lightning Audio Strike S4.65.C – zestaw odseparowany
Głośniki na tył CRUNCH GTX6.2C 165mm – zestaw odseparowany
Wzmacniacz CRUNCH GPX1000.4
Wspomaganie kierownicy
I takie tam inne w standardzie ...
W chwili sprowadzenia autko miało przejechane 50 050 km . , wiem , większość pomyśli – niemożliwy przebieg na ten rok .... ale jednak
W tej chwili ma przebieg 101 000 km ,
Moje zmiany :
Podświetlenie podłogi wewnątrz autka na zielono ( 4 x listwy led + wygaszacz )
Zderzak przedni nie seryjny – laminat – oryginal
Badlook
Adapter pod tablice rejestracyjna przednia
Klamki w kolorze
Lusterka w kolorze ( same nakładki )
Dymione kierunkowskazy boczne ( clear )
Alufelgi 17" Borbet , 205/45/17
Wlot w błotniku lewym przednim ( docelowo będzie tam stożek )
Wygłuszenie maski z 2,0 V6
Auto alarm Maxicars
Rozpórka – dołożona i polakierowana na czerwono
Chlapacze tylne – dołożone i w kolor
Pokrywa zaworów polakierowana na kolor miedziany – napisy polerka
Progi własnego projektu
Poszerzenie błotników przednich zamiast chlapaczy
Skórzana , podświetlana gałka zmiany biegów
Alu-ramki na zegarach
Lampy lexy czarne – przyciemnione
Tłumik sportowy Sebring
Short Shifter
Obniżona – sprężyny -35 mm.
Dodatkowy wyłącznik/włącznik anteny elektrycznej , zamontowany w oryginalnym włączniku .
Blenda tylna , pomalowana na czarny połysk + podświetlane napisy i dymionie światła przeciwmgielne i wsteczne + dodatkowy włącznik.
Spryskiwacze reflektorów + dodatkowy włącznik
Swap hamulcy przednich od 1,8. ( regeneracja )
Siłownik podnoszenia maski .
Część dolna zderzaka tylnego w czarny mat .
Podświetlany panel sterowania szybami z Hyundai Santa Fe .
Podświetlony panel sterowania nawiewami .
Podświetlony schowek pasażera .
Nowe siłowniki klapy tylnej .(zafira 2 )
Radyjko ALPINE CDE-9880R <cwaniak>
Głośniki na przód Lightning Audio Strike S4.65.C – zestaw odseparowany
Głośniki na tył CRUNCH GTX6.2C 165mm – zestaw odseparowany
Wzmacniacz CRUNCH GPX1000.4
Komputerek pokładowy
Podświetlenie dołu drzwi po otwarciu – white led .
Zegary podświetlone diodami SMD , zielono białymi .
Tarcze przednie i klocki – Mikoda
Osłona kolektora wydechowego w czarny mat .
Podnośniki elektryczne szyb tylnych.
Przyciski sterowania szybami tylnymi podświetlane.
Gwizdki w tylnych drzwiach w miejscu korbek CRUNCH .
Kierownica wielofunkcyjna z Mazdy 6 – sterowanie komputerkiem i radiem Alpine – podświetlana .
Skórzany mieszek na dźwignie zmiany biegów .
Chromowane klamki wewnętrzne od 626 GF
Skórzany mieszek dźwigni hamulca ręcznego.
Zmiana koloru na brązową perłe z palety BMW
Tylne hamulce tarczowe od 2.0 V6 regeneracja i malowanie proszkowe na kolor biały
Swap soczewek bixenon 6000 BMW F12 + odblaski czarny mat .
Przyciemnienie kierunkowskazów i pozycji przednich .
Tweetery Visaton SC 4 ND wbudowane w przerobione przednie słupki + przetwornice ukryte pod deską .
Wyciszenie podłogi wewnątrz przedziału pasażerskiego matami GMS- 01 7 mm.
Chromowanie rygli drzwi + śruby
Montaż instalacji LPG Stefanelli ( incognito )
Progi i przerobione błotniki to efekt 35 godzinnej pracy
No to opis i wyposażenie wam przekopiowałem ,a teraz już o coś więcej.
Kiiitek sprzedał auto w okolicach ok 2015.r , w tym czasie do dziś nie ma już ;(
-BiXenonów przód
-LPG zostało wymontowane
-Blacharka... czas zrobił swoje..
Dobra ,bez przeciągania tematu.
1. Ogledziny
W aucie zero prądu , brudne- bardzo brudne , rdzy,dziur sporo głównie w miejscach szpachli/ dziur na nakładkach progowych, zderzak przód lekko popekany u dołu, oraz ślizgające się sprzęgło przy mocniejszym wciśnięciu gazu przy przyspieszaniu. Te ogledziny z mętlikiem w głowie zakończyłem.
2. Negocjacje.
Tutaj trwały ponad tydzień,poza mechaniką i blacharką ,trochę papierologię musiałem ew. prostować.
3. Zakup
Po dogadaniu ceny zakupu i dniu odbioru liczyłem że Mazda dojedzie 300km w obecnym stanie i.....
Się nie pomyliłem mimo licznych usterek
Co jest do zrobienia co zauważyłem
Wyprostować dokumenty ,banalny błąd w D.R ale jednak – Zrobione!
Blacharka.
Sprzęgło
Rozrusznik, kręci i odpala ,ale słabo kręci i trochę hałasuje.
Wydech/Osłona silnika powoduje drgania na wolnych obrotach
Klimatyzacja miała być sprawna – nie załącza obecnie kompresora
Zaciski 4x do przesmarowania/regeneracji?
Na wolnych obrotach słabo działa wspomaganie ,lecz w zbiorniczku jest minimum płynu.
Plany-
Sprzęgło,
Rozrząd? ,
Blacharka... ,
Ogarnięcie auta do stanu zadowalającego i w późniejszym czasie montaż instalacji LPG już w zakładzie.
Ogólnie Mazda rokuje dobrze i postaram się ją ogarnąć