Witam was z kolejną Mazdą
Znaleziona przypadkiem na jednej z grup ogłoszeniowych ,i tylko 650km od domu
Wahałem się dwa dni nad tym autem ze względu na odległość oraz fundusze... Dogadane jedziemy!
Szybko znalezione pociągi , bilety kupione,jedziemy oglądać
Na miejscu jak mówione przez telefon i na zdjęciach/filmach , bierzemy. Szybko załatwione bo do domu 7h trasy ,a już godzina 14:30 była
No i mamy to...
Rok 1991 Przedlift! Przebieg 190-200kkm nie pamiętam teraz
Silnik
1.6 8v
84KM
Rwie jakby miało ze 110+
Wyposażenie
-Wspomaganie Kierownicy
-Radio 2 din
-Centralny bez pilota
-Subwoofer + Wzmak.
-Czujniki parkowania tył
Wizualnie
-Sprężyny z BA obniżające Jamex
-Wydech pół przelot z końcowym Remusa,fajnie bulgota/strzela w wydech przy schodzeniu z obrotów.
-Alu R15 ( nie wiem co za felga jeszcze )
-Dokładka przód Laguna
Wnętrze
Seria.. jeszcze
Plany
Wymiana szyby przód
Oleje,filtry
Rozrząd
Pióra wycieraczek przód
Centralny + Pilot
Radio 1 din
Podłokietnik z MX-3
Wizualnie/lakierniczo poprawić parę miejsc/elementów
Wymiana podświetlenia zegarów na nowe żarówki w5w bez zielonych osłonek
Odwiedzenie SKP oraz Blacharza by potwierdzić stan blacharski od spodu ,naloty są ,ale jest wszystko sztywne,dwa lata temu robione kielichy tył ,oraz progi. Wraz z zawieszeniem.
-Zamontowanie Listwy słupka A
-Zmiana podsufitki/obszycie na nowo ,ale to po zmianie szyby ,bo się woda lekko dostaje,przez złe jej wklejenie bo ktoś to zmieniał ,ale zrobił to....
Lepsze fotki w ciągu paru dni Teraz papierkologia,i urzędy
Na obecną chwilę wiem że stan oleju jest prawie na full po prawie 750km zrobionych Autostradowymi prędkościami ,spalanie 6.6-8L tak na szybko licząc , wczoraj wyczyściłem zbiorniczek i dolałem płyn chłodniczy ,choć po zdjęciach przy kupnie go tam nie było , ahh pośpiech,ale dolewka 0.5L i jest dobrze od 100km Nie grzeje się,wentylator działa,w chłodnicy płyn był żeby nie było
Mazda 323F BG B6 '91 1.6 8v
Strona 1 z 1
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Mija tydzień jak mamy BG'tę ,zrobiłem mało ,ale zawsze coś..
Żarówki licznika i nawiewów nowe,składane bez tych kapturków zielonych
Poczyszczenie punktów Masowych pod Maską przy silniku.
Udało mi się prawie spalić auto ,przez źle poprowadzony przewód CA...... Iskry na nogi mi wieczorem poleciały
Płynu/oleju nie ubywa , brak płynu w zbiorniczku wyjaśnił się szybko = mechanik poprzednikowi kazał tam płynu nie wlewać ,dolewka 0.5L i trzyma poziom aż miło.
Żarówki licznika i nawiewów nowe,składane bez tych kapturków zielonych
Poczyszczenie punktów Masowych pod Maską przy silniku.
Udało mi się prawie spalić auto ,przez źle poprowadzony przewód CA...... Iskry na nogi mi wieczorem poleciały
Płynu/oleju nie ubywa , brak płynu w zbiorniczku wyjaśnił się szybko = mechanik poprzednikowi kazał tam płynu nie wlewać ,dolewka 0.5L i trzyma poziom aż miło.
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Dziś trochę pogrzebałem.
C.A podpięte ,działa,ale jak dla mnie to jest za duży gabaryt/moc tego zestawu.
2 din aut,Moje ulubione radyjko dotarło przy okazji znalazłem półeczkę z mx-3
Przewód zasilający CA był nie dość że w jednym miejscu przepalony,to z drugiej strony na skrętkę o izolowany.... , a że chciałem to zrobić dziś , to 5m przewodu grubego w okolicy to prawie 100zł..
Sam przewód poprowadziłem inaczej, zostało wymienić przewody chinch.
Zdemontowałem i przemalowałem jedną z listw które bardzo słabo wyglądały = nie przykładałem się do tego, ale efekt jest 8/10.
Przeleciałem postojóki/kierunki przód prawą stronę pasą polerską ,ręcznie pomeczyłem ze 2 min i mamy efekt.
C.A podpięte ,działa,ale jak dla mnie to jest za duży gabaryt/moc tego zestawu.
2 din aut,Moje ulubione radyjko dotarło przy okazji znalazłem półeczkę z mx-3
Przewód zasilający CA był nie dość że w jednym miejscu przepalony,to z drugiej strony na skrętkę o izolowany.... , a że chciałem to zrobić dziś , to 5m przewodu grubego w okolicy to prawie 100zł..
Sam przewód poprowadziłem inaczej, zostało wymienić przewody chinch.
Zdemontowałem i przemalowałem jedną z listw które bardzo słabo wyglądały = nie przykładałem się do tego, ale efekt jest 8/10.
Przeleciałem postojóki/kierunki przód prawą stronę pasą polerską ,ręcznie pomeczyłem ze 2 min i mamy efekt.
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Dziś kolejny etap prac/psucia itp.
Foty.
Listwy,kierunki głownie. Auto jeździ,przyciąga oko, nie zgłasza większych problemów obecnie mechanicznych.
Foty.
Listwy,kierunki głownie. Auto jeździ,przyciąga oko, nie zgłasza większych problemów obecnie mechanicznych.
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości