Siema,
Jest to moja kolejna Mazda, tym razem nie 626 a MX-3
Auto na forum się przewinęło koło 10 lat temu, przez cały czas u jednego właściciela gdzie auto więcej stało niż jeździło
Na pokładzie mamy smutne B6 na hamowni wydmuchane 113km/154nm
Z wyposażenia
– El. szyby
– El. lusterka
– Immo
– Centralny zamek zbliżeniowy (keyless)
– Przycisk start/stop w miejscu stacyjki
Lista modyfikacji
– Gwint D2
– Kubły BRIDE raczej fejki
– Kierownica OMP
– Naba z quick release
– Halogeny LED osram
– Rozpórka przednia górna V6
– Sanki przód + rozpórka dolna przód V6
– Rozpórka tylna górna
– Tylna dolna rozpórka
– Układ wydechowy wyspawany z kwasu :
Kolektor wydechowy 4-1 obandażowany
Tłumik środkowy RM Motors
Katalizator wysokoprzepustowy RM Motors
Przepustnica wydechu montowana przed tłumikiem końcowym
Tłumik końcowy apexi n1
– 2szt Oil catch tank D1Spec
– Stabilizator napięcia D1Spec
– Lotka tył eunos presso
– Dokładki przód, progi V6
– Hood spacery + siłowniki maski
– CAI
– Wydmuszka
Dokładki i lotke pomalowałem na biało (przy zakupie były czarne), auto odszczurzone dookoła,
spolerowałem powłokę z utlenionego lakieru z wżartym brudem
Do ogarnięcia maska i dach, chyba też pójdą na biało bo mnie dobija spływający syf z tego matu na biały lakier
Mazda MX-3 EC B6 '98
Strona 1 z 1
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Temat tak długo wisiał w poczekalni, że w międzyczasie zdążyłem kupić drugie mx3 które ma posłużyć za dawcè do białasa
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości