Mazda MX-3 V6 wracamy do serii.

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez freestylee » 10 sie 2021, 18:39

gt10r5 napisał(a):
A poważnie , byłem,umówiłem mxa , wpadnie KME jak wyżej pisaliście , do tego wtryski BARRACUDA , Reduktor stwierdził że staga (z zapasem do 250km) oblata na spokojnie to auto , butla w koło ok 40L. Cena z pierwotnej 2900-3500 po moich marudzeniach że ma to działać sprawnie i nie rypać się i przyjąć przyszłościowo 2.5KL-? :P 3900


Jeśli na wielozaworze extra i fi8 fazie ciekłej to wporzo. Ja raczej zwykłem wkładać magica zamiast acr01. Stabilniejsze ciśnieniowo są. Ale oczywiście obrobi z zapasem :)

świece Denso

Do k serii nie polecam. k16tki i k20tki testowane. Powtarzalnie po 5kkm problemy z zapłonem, mniejsze większe.


Podpytam go o ten reduktor jeszcze :) Ogólnie pytał się czy więcej niż km 200km przyszłościowo ma być , bo przewody faro fi6 dać niby jak do 200km (mogę głupoty gadac teraz bo aż tak nie znam się na montażu instalacji jak ty i on napewno :)

Co do świec hmmm , faktycznie w obu autach BA i MX-3 coś ten zapłon czasem wypadał jakby na tym k16tt – Jakie świece polecisz,i czy ruszać/zmieniać przerwę na świecach przy LPG ?
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez gt10r5 » 10 sie 2021, 19:52

BKR5E-11

lub na bogato:
BKR5EIX-11
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 308 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez freestylee » 11 sie 2021, 20:21

gt10r5 napisał(a):BKR5E-11

lub na bogato:
BKR5EIX-11


Następne świece do BA i do Mxa wlecą właśnie NGK'i jak piszesz, dziś nie mieli ich na sklepie, a auto musiałem odstawić już z tym co miałem.

Czekamy na efekty przemiany na LPG , w tym tyg, powinno się udać z tego co wiem.

Z pewnych niedogodności to do tego przełącznika od gazu – nie będzie pierścienia na ten moment bo brak na hurtowni ,ma zostać dołożony przy serwisie następnym.
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 12 sie 2021, 21:25

Cukierek odebrany , chodzi ładnie na LPG, jest pewno-ale do czasu jak jest zimna ma lekkiego laga przy pełnym bucie przynajmniej na postoju ale to naprawdę przy takim pełnym wciśnięciu. W czasie jazdy lux. Zapie :)

Ciepła pracuje wzorowo i nie ma większych różnić LPG i PB , choć myślę że można by poprawić trochę Mapę LPG -dopracować ją. Nie jest źle. Wtryski zamontowane bardzo ładnie ,wszystkie mają równe wężyki ,estetyka i schludność wykonania przy odbiorze 10/10

Ogółem jestem zadowolony, za 1000/2000km jadę na serwis/może doregulowanie jeszcze.
Przy przełączaniu z PB na LPG i na odwrót można tylko poznać po cyknięciu zaworu i piknięciu.

Błędem i moim nie pomyśleniem było że nie kupiłem nowych uszczelek pod kolektor , chociaż one mają 2 lata ale jednak było dokręcane już raz i się ułożyły – podratowali je Reinzem.

Dopisano 13 sie 2021, 19:58:

Pierwszy podjazd na stację do tankowania na LPG, dziwne uczucie <faja>
Nie jest źle ,po 100km przejechanych na zbiorniku pojadę na tę samą stację dotankować i wyjdzie +/– jakieś spalanie ;) Do butli weszło 39.6L na pustą butlę bo juz prawie nic tam nie było gazu.
Swoją drogą śmiga git , raz jedyny szarpnęła lekko przy pełnym bucie z 2000.obr
Etap testów trwa :D
Załączniki
232587389_190184979765449_592601346171864574_n.jpg
233523515_1430222480710367_307220118188304288_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez gt10r5 » 13 sie 2021, 21:35

Wtryski zamontowane bardzo ładnie ,wszystkie mają równe wężyki ,estetyka i schludność wykonania przy odbiorze 10/10

pitu, pitu. dawaj fotki :D
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 308 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez Neonixos666 » 13 sie 2021, 21:46

freestylee napisał(a):ale do czasu jak jest zimna ma lekkiego laga przy pełnym bucie przynajmniej na postoju ale to naprawdę przy takim pełnym wciśnięciu.


Czy ja dobrze rozumiem butujesz zimny silnik na postoju? :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez freestylee » 13 sie 2021, 22:31

gt10r5 napisał(a):
Wtryski zamontowane bardzo ładnie ,wszystkie mają równe wężyki ,estetyka i schludność wykonania przy odbiorze 10/10

pitu, pitu. dawaj fotki :D


Jutro zrobię jakieś fotki :)

Neonixos666 napisał(a):Czy ja dobrze rozumiem butujesz zimny silnik na postoju?


Zimny to zależy co dla kogo znaczy i co znaczy butowanie ,bo przebutowanie auta które ma 60st. do 3/4 tyś na postoju nie wydaje mi się katowaniem auta. W temperaturze otoczenia 25st. że nadal pokryw nie można dotnąć i po 5 min pracy od odpalenia. Nie przesadzajmy. Nie odpalałem zimnego motoru i nie pałowałem do odcinki przez 1 min. Ot Po odbiorze auta chciałem wiedzieć czy wkręca się nadal tak samo czy ciut gorzej. A że te auta mają głownie pewne nie domagania na zimnym/nie dogrzanym motorze- to to sprawdziłem. Spokojni nie dostaje po garach zimna na codzień. :)

Inną kwestią jest że gazu nie było dużo w butli i był nie znanego mi pochodzenia, Po zatankowaniu na stacji na której BA często tankuję – tylko raz lekko szarpnęła na 70km zrobione dziś.


Odpaliłem,pochodziła sobie ze 3/5 min i jej dałem gazu na 3/4 tyś dynamicznie ot.

Swoją drogą , po płukance i na tym Valvo MaxLife 5w40 na rozgrzanym silniku nie słychać szklanki,cisza jest ,na poprzednim oleju ,klepała cały czas :D <czarodziej>

Dopisano 14 sie 2021, 19:30:

Szybkie foty z pod maski :)

Dopisano 14 sie 2021, 19:34:

zrobiłem dziś tankowanie nr.2 po 97.5KM – 10.99- czyli ok 11.2L/100km.
Ta sama stacja ,ta sama temperatura otoczenia- upał jak w piekarniku :D

Posłuchali mojej opcji odnośnie przesunięcia ciut reduktora w stronę skrzyni biegów -zmieści się Simotka.
Jeździć obserwować.
Załączniki
235050457_210451591039995_4345531223244829816_n.jpg
235940857_372282410929749_6179389193470190764_n.jpg
235040476_1189396231527764_5564290209244552349_n.jpg
233381028_1825785997600514_1736111199070702627_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez zadra » 14 sie 2021, 21:31

Mam nadzieję że będzie git – szkoda, że butla nie jest odrobinę większa, bo co 300km będziesz szukał źródełka.
Mnie to wkur....ło w poprzednim aucie, więc w aktualnym tak kombinowałem, żeby było więcej, że teraz robię ~ 600km na tankowaniu i mam święty spokój.
Trudno coś krytykować, bo już zmontowane na aucie, ale również zastanawiałbym się, czy chcę u siebie reduktor AC – praktyki nie mam żadnej i osobistych doświadczeń ale już dawno słuchy chodziły, że są inne, stabilniejsze ciśnieniowo.
Gdybyś zatem miał problemy, to trzeba "cisnąć" na wymianę redka na coś innego, ale równie dobrze może być wszystko OK, czego osobiście Ci życzę :)

Tak, to wygląda ok – filtr FFC pod ręką, FFG również w miarę blisko, warto do FFC zajrzeć po kilku tysiaczkach, bo może mieć w sobie trochę świeżego syfu po montażu – generalnie warto częściej wymienić niż tylko na przeglądach.

Ciesz się jazdą mimo widocznych podwyżek <spoko>
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 17:07
Posty: 3144 (33/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez freestylee » 14 sie 2021, 22:48

zadra napisał(a):Mam nadzieję że będzie git – szkoda, że butla nie jest odrobinę większa, bo co 300km będziesz szukał źródełka.
Mnie to wkur....ło w poprzednim aucie, więc w aktualnym tak kombinowałem, żeby było więcej, że teraz robię ~ 600km na tankowaniu i mam święty spokój.
Trudno coś krytykować, bo już zmontowane na aucie, ale również zastanawiałbym się, czy chcę u siebie reduktor AC – praktyki nie mam żadnej i osobistych doświadczeń ale już dawno słuchy chodziły, że są inne, stabilniejsze ciśnieniowo.
Gdybyś zatem miał problemy, to trzeba "cisnąć" na wymianę redka na coś innego, ale równie dobrze może być wszystko OK, czego osobiście Ci życzę :)

Tak, to wygląda ok – filtr FFC pod ręką, FFG również w miarę blisko, warto do FFC zajrzeć po kilku tysiaczkach, bo może mieć w sobie trochę świeżego syfu po montażu – generalnie warto częściej wymienić niż tylko na przeglądach.

Ciesz się jazdą mimo widocznych podwyżek <spoko>


No butlę wymierzył standardówkę – inne,wyższe to dopłata i mniejsza dostępność niestety :( Chcieliśmy podnieść nawet wykładzinę bagażnika te 5cm żeby więcej było -Ale finansowo nie opłacalne :/ Ktoś na grupie mxów na FB ma butlę 22L <oczy>
Też coś innego bym wolał niż ten AC,Zamontował by mi to co chcę -ale i koszta znów do góry by sporo poszły.. No działa narazie ,jak coś będzie się dziać to 24mieś gw. jest na to wszystko. Mamy nadzieję że będzie okey wszystko. I tak komuś dam innemu na przegląd jeszcze i ustawienie map.

Serwis pierwszy LPG będzie za ok 1000/2000km – przy odbiorze homologacji i papierów do urzędu itp pierwszy darmowy serwis.

Sam montaż w ciągu jednego dnia i jakoś to chodzi nawet ,to że na zimnym ma lagi i krzaczki przy dodaniu gazu – nie mam do nich pretensji zbyt- wiele tematów było że nie każdy umie zrobić mapę do V6 mazdowej.

Nie dziękujemy za miła słowa ,niech służy <serduszka> <serduszka>
Następne koszta prawdziwe to będzie blacharka i może ''lakierka''.
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez Neonixos666 » 14 sie 2021, 23:07

freestylee napisał(a):Następne koszta prawdziwe to będzie blacharka i może ''lakierka''.


Chuchaj bo to gatunek na wyginięciu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez freestylee » 14 sie 2021, 23:37

Neonixos666 napisał(a):
freestylee napisał(a):Następne koszta prawdziwe to będzie blacharka i może ''lakierka''.


Chuchaj bo to gatunek na wyginięciu :)


I mimo naszego ''ulepszania i modów'' Te auta na wartości już tylko nabierać będą.

A miny ludzi widzących te auta jest nie do opisania ,stojąc na światach robią sobie zdjęcia,uśmiechają się ,machają – Tak -cieszy <serduszka>

Blacharkę i lakierkę trzeba zrobić,ale pierw trzeba było ogarnąć to auta względnie mechanicznie ,a nadal wiele spraw do zrobienia zostaje. Ale im więcej mojego czasu i $$$$ wsadzonych tym widać światełko w tunelu , więcej planów nie ma co pisać – wyjdzie w czasie :)

Na pewno do wiosny 2022 chcemy mieć zrobione progi + konserwację na tiptop ;)
Mam nadzieję że się to uda zrobić ,a koszta raczej nie małe ,kolejne 2-4k Trzeba wsadzić w auto za sam spód i konserwę.
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez Dominator » 15 sie 2021, 09:07

Nie mam nic do gazu bo sam miałem takowe auto, ale samochód typu mx-3 i to z takim silnikiem absolutnie nie. W dodatku auto które mogło by już być zabytkiem.. Po montażu LPG ten samochód tylko stracił na wartości.. moim zdaniem.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez faflak » 15 sie 2021, 12:51

Życzę wytrwałości przy realizacji planów – oby emix nie skończył jak inne "doinwestowane technicznie " zaniedbane blacharsko jako "dawca" gdy okaż się że remont blachy remont nie przykrycie ubytków wyceni fachowiec na 6-8tyś. Co do gazu jeśli był konieczny i "zarobi na siebie" to spoko aczkolwiek ja bym nie założył mam emixa z b6d i xeda z kf.Emix lata codziennie do pracy xedos weekendowo ale oba robią podobne przebiegi i nawey przy tej cenie paliwa nie zdecyduje się na gaz- dlaczego? w życiu 3 auta z gazem nie licząc polonezów i jetty :D i w moim przypadki gaz powodował to że fura latał dwa razy więcej "bo tanio" i tyle oszczędności :|
KIbicuje i śledze :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 11:14
Posty: 267 (56/2)
Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"

Postprzez freestylee » 15 sie 2021, 13:27

Dominator napisał(a):Nie mam nic do gazu bo sam miałem takowe auto, ale samochód typu mx-3 i to z takim silnikiem absolutnie nie. W dodatku auto które mogło by już być zabytkiem.. Po montażu LPG ten samochód tylko stracił na wartości.. moim zdaniem.

Też myślałem nad tym,ale to nie ma być ideał i zabytek – Nigdy takim ten mx nie miał być.
On ma cieszyć właścicielkę i jeździć taniej trochę :D
Tu od serii odchodzimy już na etapie silnika,lotki,kół, zawiasu itp.
Sprzedaż tego auta o ile coś się poważnie w życiu nie posypie – zostaje u nas napewo kilka lat.

faflak napisał(a):Życzę wytrwałości przy realizacji planów – oby emix nie skończył jak inne "doinwestowane technicznie " zaniedbane blacharsko jako "dawca" gdy okaż się że remont blachy remont nie przykrycie ubytków wyceni fachowiec na 6-8tyś. Co do gazu jeśli był konieczny i "zarobi na siebie" to spoko aczkolwiek ja bym nie założył mam emixa z b6d i xeda z kf.Emix lata codziennie do pracy xedos weekendowo ale oba robią podobne przebiegi i nawey przy tej cenie paliwa nie zdecyduje się na gaz- dlaczego życiu 3 auta z gazem nie licząc polonezów i jetty i w moim przypadki gaz powodował to że fura latał dwa razy więcej "bo tanio" i tyle oszczędności
KIbicuje i śledze


Nie dziękujemy , Nie jest aż tak źle z tą blachą w sumie jedynie na obecną chwilę to nie istnieją progi pod łezkami z tyłu,byłem u blacharza i wstępnie za dwa progi ,w kolor i wzmocnienie mocowań wahaczy wleczonych ok 2k na gotowo – ale zrobić raz a dobrze a nie na szybko i na sztukę. Tu Wydmuszkę wewnątrz trzeba zrobić , wyjąć zbiornik paliwa , zrzucić najlepiej sanki tył -przy okazji wymienić tuleje wszystkie z tyłu i dać wózek do piasku. Brzmi ambitnie – ale to zrobić i tak trzeba będzie.
No jest tematów kilka i punktów którymi trzeba się będzie zająć ale to wstępnie zima/wiosna 2022

No u nas ten mx i tak jeździł na codzień przez 3.5 roku zrobiła ok 40 tyś km – odrazu po kupnie można było wsadzić to LPG.
Wychodzę z założenia że jak w coś ładujemy kupę czasu ,pieniędzy -to niech służy na codzień – ale też nie w sensie do wożenia złomu i gruzu <oczko> .
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez gt10r5 » 24 sie 2021, 22:30

Trudno coś krytykować, bo już zmontowane na aucie

Oj tam :D Moim zdaniem kicha.

Ogólnie kibicuję by mx zawsze cieszył właściciela :)
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 308 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez freestylee » 27 wrz 2021, 21:00

No to do przodu..
Ostatnio,zimne dni ,znów odezwał się prawie brak ogrzewania <dupa> <dupa> .
Z Octem nie będę już podchodził , chemia... hmm padło na Kamix do kamienia Kotłowego 1kg z alleg.. , zamówione przyszło. Chciałem puścić to w obieg zamknięty,szukałem pompki 2 dni od pralki-kupiłem za słaba na śmietnik z tym. <dupa>

No to dobra ,eksperymenty pierw na rzeczach zakamieniałych – kranik,gumowy wężyk, oraz miedziana rurka – zalewam i zostawiam, wrze jak wulkan.. utleniło chrom/ocynk ale kamień puszcza! Miedź wybieliło ale nie weszło w reakcję <jupi> , guma hmm nie ocenię czy coś się dziać z nią zaczęło.

Teraz nie ma tak kolorowo przez LPG,trza przepustnicę zrzucić by się do węży dobrać (nie chciałem puszczać tego przez reduktor nowy!) Przy demontażu przepustnicy -rozwaliłem uszczelkę.... Musiałem na poczekaniu kupić materiał na uszczelki i dociąć – docięta,i poskładana na sucho trzyma bardzo dobrze ,a koszt 15zł ,a materiału na 3/4 takie jeszcze :D

Dobra ,przed zalaniem przepłukałem wodą z węża i to co wyleciało to kupa mułu.... Tak samo z kranika chłodnicy przy spuszczaniu płynu <dupa>

Dobra, dobrałem się.

Robiłem to bite 9h powtarzając płukanie tym kwasem co 30-90min mniej więcej.
Przy składaniu wyczyściłem tym Kamixem odrazu zbiorniczek w którym też był syf i muł..
Po całym płukaniu patrząc na ''stary'' płyn który ma pół roku -wlewam nowy bo tamten jest rdzawy z syfem to chyba z 7 bańka nowego płynu do tego auta w ciągu 3 lat.

Do sedna przed grzało : 1bieg z nadmuchu ok 44-49st, 4bieg 33-39st.
Teraz jest 1beg 65-70st , 4 czy tam 3 bieg jest 61-65st i nie ''stygnie'' , brak efektu wychładzania się nagrzewnicy.


To co wyleciało z układu martwi mnie ponieważ to nie ostatnie płukanie i czyszczenie tego z syfu.. :|

Zobaczymy za jakiś czas dalsze efekty bo jeszcze cały układ muszę z syfu ogarnąć ,ale bliżej niż dalej już..
Załączniki
243122320_370870954764980_2838522783760799071_n.jpg
Docinanie nowej ''uszczelki''
243052676_6127722033967499_4319884062112711772_n.jpg
Po płuknięciu samą wodą do butelki....
243264786_843622569611964_2231000386316149859_n.jpg
To co było w butelce.... przefiltrowałem trochę przez szmatę.. by pozbyć się wody..
243107432_318197350069812_8522930333207140983_n.jpg
A tak mniej więcej robiłem w taki sposób ,na przemian wlewając i zostawiając ,póżniej płukanie wylotu i wlotu na przemian.
243181727_182707763978832_3584983341772969620_n.jpg
Tak wyglądała połowa płukania – tak,ten płukacz był w kolorze wody. Zrobił się żółty po 1h ''gryzienia''
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez zadra » 28 wrz 2021, 09:30

freestylee napisał(a): butlę wymierzył standardówkę – inne,wyższe to dopłata

freestylee napisał(a):coś innego bym wolał niż ten AC,Zamontował by mi to co chcę -ale i koszta znów do góry by sporo poszły

Przecieram oczy i nie jestem pewien, czy dobrze widzę...
"Święty spokój" kosztowałby Cię może +350zł (góra +500zł) – co stanowiłoby najwyżej 15...17% wartości kosztów montażu..

Nic to- dokonałeś wyboru i musisz sobie z tym radzić, ale jak widzę radzenie sobie idzie Ci nawet nieźle :)

freestylee napisał(a):nie chciałem puszczać tego przez reduktor nowy

No chłopie... całe szczęście – bo inaczej miałbyś powód do zmiany reduktora na lepszy..
Jeśli zostało Ci tego kamixa, to dla testów wsadź do środka jakąś starą aluminiową łyżeczkę, albo inny rodzaj "amelinium".
Zobacz po kilku minutach co z tego zostało w kamixie.
Jeśli dobrze pamiętam, to amelinium "świetnie" się czyści takimi środkami – generalnie można wyczyścić "do zera" <lol> a parownik przeca na amelinium bazuje..

Ale najważniejsze, że :
freestylee napisał(a): jest 61-65st i nie ''stygnie'' , brak efektu wychładzania się nagrzewnicy


I moja rada – ciesz się tym efektem i już więcej nie płukaj, bo "lepsze wrogiem dobrego".. – w dłuższej perspektywie to nie jest obojętne dla układu chłodzenia.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 17:07
Posty: 3144 (33/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez gt10r5 » 1 paź 2021, 18:52

<lol> a parownik przeca na amelinium bazuje..

Potwierdzam.
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 308 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez freestylee » 3 lis 2021, 20:35

Mazda nadal jeździ! :D
A poważnie , ogrzewanie działa jak trzeba jeszcze.. , zaliczyliśmy spot w Katowicach byliśmy na M.N.C.
No ale z mechaniki.. Ostatnio w wolne i ciepłe jeszcze popołudnie wyszło że zatarta jest linka prawa ręcznego.. Zamówiłem linki ręcznego , okazało się że ze 3 linek łącznie wszystkich zamówionych doszła tylko prawa i środkowa łącząca.. :| Mieli towary widmo na aukcjach.. Przy okazji wizyty z pod autem dostrzegłem coś czego nie chciałem zobaczyć.. Mianowicie , dziurkę/sączenie się wlewu paliwa na rurce odpowietrzającej zbiornik – nowa rura 800zł :/ , oraz przegniłą tuleje wahacza wzdłużnego... Ale narazie nie mogę dobrać nic poza ASO -500zł/szt... od biedy kupię używki zdrowe i dam nowe tuleje gumowe same. Z BG oraz z BJ nie pasują. -sprawdzone , z Bj są za długie , z BG jedna tuleja jest o ok 1cm węższa. Same mocowania/śruby z prawej strony po lekkich walkach i z czuciem odkręcając ok 20min i wahacz wyjęty,lepiej poczekać ,psiknąć.. niż zerwać śrubę bez dostępu do niej.

Linki zmienione , i teraz po zaciągnięciu ręcznego nie ruszy autem na prawej stronie,lewa dostałą olej i smar silikonowy ile się dało wpryskać tam. Przy okazji – czyszczenie i smarowanie zacisków tył , dziś lewy przód , prawy w wolnym czasie.. zimno i ciemno się zrobiło już. A i tak muszę płyn hamulcowy wymienić przed zimą,po jego przegrzaniu w górach (jednak smar z textara do prowadnic, zrobił się twardy po przegrzaniu i jedna tulejka już stała :/ :]

Będzie pogoda to wyczyszczę prawy przód i wymienię cały płyn w układzie na nowy ATE całe 0.8l przepuszczę przez układ,tradycyjnym odpowietrzaniem, może i wysprzeglik się załapie ;).

Co do LPG, jeździ , mam namiar na osobę która wystroi i ogarnie ,ale brak czasu narazie na to.

Średnio LPG pali ok 11.5-12.2 L /100km.
Załączniki
251265537_486853992364356_749251709893940680_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez Sturmir » 3 lis 2021, 21:03

Znajdź jakiegoś ślusarza / spawacza a może wyrzeźbi Ci rurkę za połowę tej ceny. Z używka w dobrym stanie będzie ciężko.
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2021, 10:41
Posty: 37 (0/3)
Skąd: Warmia
Auto: Mazda 323 BF 1.6GT turbo 88
Mazda 323 GTi 1.6 105km manual
Mazda 323 1.6 86km automat
Mazda 5 2.0 diesel 146km 2008r
Mercedes 124 sedan 2.3 136km zółta blacha
Ford Galaxy 2.3 benzyna 2008r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy