Mazda MX-3 V6 wracamy do serii.
Także czerwona została doinwestowana
Nowy zawias przód tył + H&R (nowe)
Tarcze,klocki,nowe zaciski przód ,tylne szybkiej regeneracji wymagały -kiedyś pójdą na zrobienie tip top z lakierem
Nowe przewody hamulcowe przód,tył przyszły inne niż powinny.
Auto dostało felgę z następnego projektu który niebawem opisze też w dziale 323/mx3
Pojawił się problem,z zaciskiem tył, o ile zregenerowaliśmy oba,to po założeniu łapki linki,trzymał ręczny... spięte ''sposobem'' by był ręczny i by nie blokowało ,ale coś tam jest nie tak chyba z zaciskiem lub sprężyną odciągającą..
Plany:
Zmienić przewody elastyczne tył
Wymienić drążek kierowniczy bo jest lekko krzywy (w sumie był już,dawno ale nie ściąga itp)
Przełożyć drzwi... No pół dnia znów trzeba będzie znaleźć na to
Odizolować stożek (rurę z dołu ma pociągniętą ale z góry coś musimy pomyśleć
Nowy zawias przód tył + H&R (nowe)
Tarcze,klocki,nowe zaciski przód ,tylne szybkiej regeneracji wymagały -kiedyś pójdą na zrobienie tip top z lakierem
Nowe przewody hamulcowe przód,tył przyszły inne niż powinny.
Auto dostało felgę z następnego projektu który niebawem opisze też w dziale 323/mx3
Pojawił się problem,z zaciskiem tył, o ile zregenerowaliśmy oba,to po założeniu łapki linki,trzymał ręczny... spięte ''sposobem'' by był ręczny i by nie blokowało ,ale coś tam jest nie tak chyba z zaciskiem lub sprężyną odciągającą..
Plany:
Zmienić przewody elastyczne tył
Wymienić drążek kierowniczy bo jest lekko krzywy (w sumie był już,dawno ale nie ściąga itp)
Przełożyć drzwi... No pół dnia znów trzeba będzie znaleźć na to
Odizolować stożek (rurę z dołu ma pociągniętą ale z góry coś musimy pomyśleć
- Od: 7 lis 2018, 11:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
na tym ostatnim zdjeciu wygląda jak by projekt i prace zostały zakończone
podoba mi się
podoba mi się
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Zawsze mnie zastanawia czemu standardowe wymiany, plus kilka "ulepszeń" ludzie nazywają projektami
Co do samego mxa dobra robota
Co do samego mxa dobra robota
- Od: 22 kwi 2014, 16:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Co nowego
ze 3 tyg. temu rozwiercałem urwaną i spawaną śrubę belki silnika ,jest lepiej,ale sprzętu brakło do rozwiercenia na 10mm (do 8mm udało mi się rozwiercić na równo ją )
2 tyg temu wyleciał ori katalizator,na jego miejsce katalizator o mniejszych oporach ,oraz tłumiki z kwasówki -środek i koniec
Wleciało trzecie światło stop z precidii
Tydzień temu wróciła płetwa/lotka..... od znajomego z malowania,stan krytyczny zważone lakiery itp... ,3h mojej pracy i 2x plasti dip i wygląda to w ten sposób na aucie już.
ze 3 tyg. temu rozwiercałem urwaną i spawaną śrubę belki silnika ,jest lepiej,ale sprzętu brakło do rozwiercenia na 10mm (do 8mm udało mi się rozwiercić na równo ją )
2 tyg temu wyleciał ori katalizator,na jego miejsce katalizator o mniejszych oporach ,oraz tłumiki z kwasówki -środek i koniec
Wleciało trzecie światło stop z precidii
Tydzień temu wróciła płetwa/lotka..... od znajomego z malowania,stan krytyczny zważone lakiery itp... ,3h mojej pracy i 2x plasti dip i wygląda to w ten sposób na aucie już.
- Od: 7 lis 2018, 11:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Z tą lotką to jakby takie 1,9 tdi Ci się zrobiło..
Mój zmysł estetyczny tego nie ogarnia, ale to Twój samochód, czyń Pan co chcesz..
Mój zmysł estetyczny tego nie ogarnia, ale to Twój samochód, czyń Pan co chcesz..
Ostatnio edytowano 2 sie 2020, 21:42 przez zadra, łącznie edytowano 1 raz
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Mi tam się podoba i żałuje że nigdy nie miałem auta które mogło by mieć taki spoiler
A dziękuję za słowa pozytywne , i te krytyki ,
W ten weekend zmieniłem drzwi w kolor auta ''chrupki'' ale będę szukał zdrowych w kolorze SQ....
Zmieniłem też płyn wspomy,wypompowałem ze zbiorniczka,odpaliłem ,wyssałem strzykawką resztę, ok 800ml zmieniłem ,płyn zalałem Mannol DXII ,kierownica chodzi lżej ,ale dla pewności ,kupie jeszcze litr i przepompuję i będzie pewne.
Wyczyściłem również zbiorniczek płynu chłodniczego- jak nowy
Pomalowane wzmocnienie pasa przedniego w szybki niebieski ,do kpl. z rozpórką i zaciskami.
Próby odesparowania filtra stożkowego -nie miałem aż tak dużej opaski ,Ale poprawi się ,mam plan by ciągła zimne powietrze
W ten weekend zmieniłem drzwi w kolor auta ''chrupki'' ale będę szukał zdrowych w kolorze SQ....
Zmieniłem też płyn wspomy,wypompowałem ze zbiorniczka,odpaliłem ,wyssałem strzykawką resztę, ok 800ml zmieniłem ,płyn zalałem Mannol DXII ,kierownica chodzi lżej ,ale dla pewności ,kupie jeszcze litr i przepompuję i będzie pewne.
Wyczyściłem również zbiorniczek płynu chłodniczego- jak nowy
Pomalowane wzmocnienie pasa przedniego w szybki niebieski ,do kpl. z rozpórką i zaciskami.
Próby odesparowania filtra stożkowego -nie miałem aż tak dużej opaski ,Ale poprawi się ,mam plan by ciągła zimne powietrze
- Od: 7 lis 2018, 11:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Możesz chwilowo użyć dużej i grubej trytytki – tylko zaciskając zwróć uwagę, czy nie przecinasz węża.
Wymieniałem DOT4 w wysprzęgliku – kolor i kosystencja masakra..
Wymieniałem DOT4 w wysprzęgliku – kolor i kosystencja masakra..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
freestyle powiedz mi jak szukać na necie tych plastikowych nakładek na końcówki progów?
Pytasz o te tylne łezki ?
Mazda się rozciekła a dokładniej strzeliło coś w układzie hamulcowym A do Ossaki niecałe 2 tyg.. ,a ja dopiero w weekend będę w domu ,dobrze że mojej nie stało się to na trasie gdzieś tylko 20km od domu :/ Poszedł płyn i pewnie któryś przewód z tyłu który nie był wymieniony przez to że przyszły nie takie ,lub stalowy się poddał :/
- Od: 7 lis 2018, 11:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
malina970 napisał(a):Tak dokładnie o to mi chodzi. Nie wiesz gdzie to dorwać?
Na olx widziałem 90pln razem z chlapaczami
- Od: 3 paź 2010, 11:14
- Posty: 267 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
do BA podejdzie?
Wątpię by spasowały ,ale z drugiej strony,wszystko się da kwestia ,czasu,rzeźby,one w Mx-3 są dość duże.
Przewód hamulcowy pękł w okolicach kolektora siły hamowania ,Dopiero w poniedziałek/środę ma być oddana do jakiegoś mechanika bo nikt do 20km od domu nie ma czasu
Może do przyszłego piątku zrobią te przewody
- Od: 7 lis 2018, 11:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Malina ,chętnie to zrobimy ,tylko tam dość ciężko podobno jest do samej pompy dojść :/ ,ale w każdym razie ile się uda to będzie cały tył zrobiony na Miedzi z nowymi elastycznymi i może coś wykombinuje mechanik z jednym zaciskiem (prawym) bo mi weny brakło by było ze sztuką i jest prowizorka (trytka na lince,normalnie założona linka trzymała koło :/ ,może coś wymyśli z tym.
Niestety rurka strzeliła w okolicy kolektora/rozdzielacza tył tu przy belce :/ Ta druga tak samo podobno kwalifikuje się do wymiany :/ Ale tu nie ma co oszczędzać,ile się uda to idzie od przodu do tyłu na miedzi,i nowe elastyki.
Niestety rurka strzeliła w okolicy kolektora/rozdzielacza tył tu przy belce :/ Ta druga tak samo podobno kwalifikuje się do wymiany :/ Ale tu nie ma co oszczędzać,ile się uda to idzie od przodu do tyłu na miedzi,i nowe elastyki.
- Od: 7 lis 2018, 11:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Fakt jest ciężko to zrobić. Mi mechanik powiedział że taka usługa 600 złotych z z rurkami, zakuciem ich i robocizną policzył. Troszkę drogo. Dlatego zrobię to sama. Dobrze że mam kanał i podnośnik. Nie będę musiała zakuwać bo mam to (nie)szczęście że do mojego modelu bez ABS są już gotowce zakute. Wystarczy zagiąć i założyć. Może do MX'a też są?
Dziś rano mazda oddana do warsztatu, miała być do piątku zrobiona , o 17 telefon że udało się ją zrobić
Poleciały nowe przewody w miedzi od pompy ABS aż do kolektora sił hamowania,ponieważ ten odcinek od kolektora do elastycznych tył jest zdrowy i ładny i bez sensu go zmieniać.Nowy płyn i odpowietrzenie całego układu Mazda hamuje jak trzeba
Poleciały nowe przewody w miedzi od pompy ABS aż do kolektora sił hamowania,ponieważ ten odcinek od kolektora do elastycznych tył jest zdrowy i ładny i bez sensu go zmieniać.Nowy płyn i odpowietrzenie całego układu Mazda hamuje jak trzeba
- Od: 7 lis 2018, 11:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
No i po Osace 2020
Było super,wiele fajnych autek,super atmosfera
Wiele fajnych ludzi,rozmów Za rok musimy to powtórzyć,ale z 2.5 v6 pod maską,taki jest plan!
Było super,wiele fajnych autek,super atmosfera
Wiele fajnych ludzi,rozmów Za rok musimy to powtórzyć,ale z 2.5 v6 pod maską,taki jest plan!
- Od: 7 lis 2018, 11:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości