Mazda MX-3 V6 wracamy do serii.
Witam ,przestawiam wam Mazdę Mx-3 którą kupiliśmy 01.05.2018 w nocy,ogłoszenie wisiało na to auto dobry miesiąc czasu,hmm no ochota jest na nią bo już mx-3 mieliśmy ale 1.6 SOHC z LPG sekwencja. Sprzedało się coś co nazywało się Oplem Corsa 1.5 TD 'chrupek do tłuczenia' I ,jedziemy? ,Noo ok ,jest godzina 17 no ok,zebraliśmy w 5 osób na wycieczkę się i na 22 byliśmy w Poznaniu.
Na miejscu już okazało się że auto ma parę poważnych problemów....
Zapowietrzone hamulce,przez uszkodzony zacisk prawy przód,no ale nie tryska ,nie leje bardzo z zacisku.
Bardzo ciężko wchodzące biegi -Tu akurat za mieś się okazało że 'opadł wybierak'
Wydech jest to sito i drze się że w Berlinie pewnie słychać
Nie działa Subwoofer... hmm trudno nie musi.
Auto słabo kręci jakoś...
Wszystko strzela jakby się łamał dach..
No ale dobra,piszemy papiery i zabieramy ją do nas.
O części problemów wiedziałem,gdybym ja wtedy znał prawdę co jest z tym autem nie tak....
Tyle pamiętam jest tego więcej pewnie
W serii posiada
Szyberdach
Wspomaganie Kierownicy
EL szyby
El lusterka
Pakiet V6
Centralny zamek
Radio
ABS
Lista zmian w aucie od 2018.r (nie wszystkie już pamiętam bo była tego masa)
Silnik
Seria 1.8 K8 v6 133km = swap na 2.0 KF V6 144km 04.2019.r
Dolot customowa rura dolotowa + stożek, filterek na odmę.
Montaż LPG KME Nevo Pro 08.2021
Wydech
Katalizator zamiennik
Środkowy tłumik RM
Końcowy RM MOTORS Twin Loop
Wnętrze
Zakupione obszyte fotele ekoskóra+ Materiał
Podsufitka Alcantara , Plastiki struktura- 01.2023
Zawieszenie
Sprężyny obniżające H&R + nowe amortyzatory 06.2020.r
Zewnętrze
Owiewki na drzwi przód
Pakiet dokładek V6
Lotka klapy tył aftermatket
Koła AEZ Radon R17
Lampy przód przyciemnione wkłady
Lampy tył przyciemnione folią
Kierunkowskazy w błotnikach Punto I
Lampki w zderzaku przyciemnione folią.
Przeróbka lamp tył ala 'USDM 10.2022
C.A
Radio pioneer USB/BT/CD
głośniki przód Sony
głośniki tył Morel
Subwoofer z tyłu + wzmacniacz.
Spód auta
Wymiana progów, kielichów tył ,ubytków , odbudowa mocowań wahaczy + mocowanie belki , wymiana zbiornika paliwa , dorobienie rury wlewu paliwa itp itp 02-06. 2022r
Na miejscu już okazało się że auto ma parę poważnych problemów....
Zapowietrzone hamulce,przez uszkodzony zacisk prawy przód,no ale nie tryska ,nie leje bardzo z zacisku.
Bardzo ciężko wchodzące biegi -Tu akurat za mieś się okazało że 'opadł wybierak'
Wydech jest to sito i drze się że w Berlinie pewnie słychać
Nie działa Subwoofer... hmm trudno nie musi.
Auto słabo kręci jakoś...
Wszystko strzela jakby się łamał dach..
No ale dobra,piszemy papiery i zabieramy ją do nas.
O części problemów wiedziałem,gdybym ja wtedy znał prawdę co jest z tym autem nie tak....
Tyle pamiętam jest tego więcej pewnie
W serii posiada
Szyberdach
Wspomaganie Kierownicy
EL szyby
El lusterka
Pakiet V6
Centralny zamek
Radio
ABS
Lista zmian w aucie od 2018.r (nie wszystkie już pamiętam bo była tego masa)
Silnik
Seria 1.8 K8 v6 133km = swap na 2.0 KF V6 144km 04.2019.r
Dolot customowa rura dolotowa + stożek, filterek na odmę.
Montaż LPG KME Nevo Pro 08.2021
Wydech
Katalizator zamiennik
Środkowy tłumik RM
Końcowy RM MOTORS Twin Loop
Wnętrze
Zakupione obszyte fotele ekoskóra+ Materiał
Podsufitka Alcantara , Plastiki struktura- 01.2023
Zawieszenie
Sprężyny obniżające H&R + nowe amortyzatory 06.2020.r
Zewnętrze
Owiewki na drzwi przód
Pakiet dokładek V6
Lotka klapy tył aftermatket
Koła AEZ Radon R17
Lampy przód przyciemnione wkłady
Lampy tył przyciemnione folią
Kierunkowskazy w błotnikach Punto I
Lampki w zderzaku przyciemnione folią.
Przeróbka lamp tył ala 'USDM 10.2022
C.A
Radio pioneer USB/BT/CD
głośniki przód Sony
głośniki tył Morel
Subwoofer z tyłu + wzmacniacz.
Spód auta
Wymiana progów, kielichów tył ,ubytków , odbudowa mocowań wahaczy + mocowanie belki , wymiana zbiornika paliwa , dorobienie rury wlewu paliwa itp itp 02-06. 2022r
Ostatnio edytowano 2 lut 2023, 19:00 przez freestylee, łącznie edytowano 13 razy
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Ta duża lotka z tyłu jest dość kontrowersyjna . Jak coś bys potrzebował mam całego Mx3 na cześci .
co do alusów bo widze ze jest ich co najmniej 3 komplety to zdecydowanie te z 1 zdjęć .
co do alusów bo widze ze jest ich co najmniej 3 komplety to zdecydowanie te z 1 zdjęć .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Ta duża lotka z tyłu jest dość kontrowersyjna .
Wiem niestety,taką kupiliśmy miałem nadzieję że będzie ok,złoty kolor też jeszcze ją powiększył,w foli nie będzie jednak bo jest to za trudny dla mnie element do oklejania, będzie albo Plastidip czarny połysk albo postaram się zrobić z niej PianoBlack ,też przyznaję że nie był to zakup roku
widze ze jest ich co najmniej 3 komplety
Były 4 komplety,wszystkie sprzedane,docelowo usiądzie jakaś R16 z rantem i mniejszym ET ,R17 były ciężkie,wymagały malowania,opony 4 sztuki niby roczne a śmietnik bo każda miała po 2 gwożdzie (ktoś uczynny) Teraz stoi na R15 z 323F BJ, z rocznymi oponami (wielosezonowe) które udało mi się kupić za ok 30 % ceny nowych
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Fajnie ze kolejny emix sie pojawił, i to chyba w moich okolicach
. Okolice Myszkowa,Poraja ,czasem do Warszawy jeździ
Owiewki,używki dorwałem ,nowe gdzieś ok chyba 260zł za nowe widziałem gdzieś na niemieckich stronach,używek 2 lata szukaliśmy także ten tego
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Nie chce się wtrącać, ale nie które te Twoje przeróbki pachną mi wieś tuningiem
Ładny, klasyczny i mało już spotykany samochód nie warto go za dużo ulepszać, najlepiej pozostać przy serii bądź montować fabryczne pakiety
Ładny, klasyczny i mało już spotykany samochód nie warto go za dużo ulepszać, najlepiej pozostać przy serii bądź montować fabryczne pakiety
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
fajna, silnik też taki jak powinien lotkę jednak zostawiłbym z fabrycznego pakietu fabryczna też jest pewnego rodzaju smaczkiem bo nie każda mx3 ją miała
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Dziękuję za krytykę jak i za pozytywy ,Dużym plusem jest to że ja w ciągu 30 min jestem w stanie z niej zrobić full serię z zewnątrz, i ten wygląd naszej mazdy nie jest ani trwały,ani ustalany na wieki ,lotka ori leży w garażu
Dziś wpadły fajne fanty których długo szukałem
Ładne fotele przód przedlift
Przełącznik Szyb od strony kierowcy na 'zapas'
I coś co irytowało oko wewnątrz,zaślepka w podsufitce ta okrągła na środku
W weekend jak czas pozwoli montujemy
Dziś wpadły fajne fanty których długo szukałem
Ładne fotele przód przedlift
Przełącznik Szyb od strony kierowcy na 'zapas'
I coś co irytowało oko wewnątrz,zaślepka w podsufitce ta okrągła na środku
W weekend jak czas pozwoli montujemy
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Fajny emix za wyjątkiem lotki mam u siebie ATH i sam myślę nad powrotem do ori z pakietu v6
Strasznie zazdroszczę owiewek może poukładaj fotki po kolei
Strasznie zazdroszczę owiewek może poukładaj fotki po kolei
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 270 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
Dzięki faflak ,Czasu mało ,roboty sporo ,postaram się to zrobić w wolnej chwili
W ten weekend
Zmieniony pasek alternatora tylko :/ ,złe rolki i pasek od wspomy i pompy wody przysłali ;/,rolkę też za dużą od alternatora (teraz same łożyska zmienię pewnie ) ,umycie dołu silnika po starych wyciekach.
Pasek ambinet się nie przyjął za bardzo,nie będzie go.
Fotele bardzo ładnie usiadły,na zdjęciu wygląda na pomarszczony,już jest poprawiony,i nie wysiedziany
,podłokietnik już wrócił w czerń/carbon
Zmieniony przełącznik od szyb o dziwo kupiony działa,nie działa tylko blokowanie szyby pasażera na nim,ale to akurat nie przeszkadza nam.
Do wymiany będzie też wybierak cały pewnie bo ktoś go uciął i ori gałka nie pasuje na ten wybierak ;/(kupiłem używkę 1,5 roku temu pogiętą i przerdzewiałą na prze wylot za 100zł- na złom poszła :/ )
Oraz ten pokrowiec na kierownicy będzie kiedyś będzie obszyty skórą.
,no co weekend coś tam się grzebie przy niej,
Będzie cieplej to z planów:
Lotka będzie malowana na ori SQ zobaczymy w kolorze ładniej to wygląda.
Zregenerowane zaciski przód,i pomalowane
Tarcze nacinane/nawiercane SpeedMaxy (macie jakieś opinie o nich,w intercars są za ok 300zł o ile są ? )
Klocki przód myślę nad TRW lub ATE
Malowanie lusterek w kolor ew,ładne używki,na naszych lakier jest przypalony/odparzony.
Olej,filtry,płyny itp.
Czasu,czasu,i pieniędzy nieskończenie i będzie auto zrobione
W ten weekend
Zmieniony pasek alternatora tylko :/ ,złe rolki i pasek od wspomy i pompy wody przysłali ;/,rolkę też za dużą od alternatora (teraz same łożyska zmienię pewnie ) ,umycie dołu silnika po starych wyciekach.
Pasek ambinet się nie przyjął za bardzo,nie będzie go.
Fotele bardzo ładnie usiadły,na zdjęciu wygląda na pomarszczony,już jest poprawiony,i nie wysiedziany
,podłokietnik już wrócił w czerń/carbon
Zmieniony przełącznik od szyb o dziwo kupiony działa,nie działa tylko blokowanie szyby pasażera na nim,ale to akurat nie przeszkadza nam.
Do wymiany będzie też wybierak cały pewnie bo ktoś go uciął i ori gałka nie pasuje na ten wybierak ;/(kupiłem używkę 1,5 roku temu pogiętą i przerdzewiałą na prze wylot za 100zł- na złom poszła :/ )
Oraz ten pokrowiec na kierownicy będzie kiedyś będzie obszyty skórą.
,no co weekend coś tam się grzebie przy niej,
Będzie cieplej to z planów:
Lotka będzie malowana na ori SQ zobaczymy w kolorze ładniej to wygląda.
Zregenerowane zaciski przód,i pomalowane
Tarcze nacinane/nawiercane SpeedMaxy (macie jakieś opinie o nich,w intercars są za ok 300zł o ile są ? )
Klocki przód myślę nad TRW lub ATE
Malowanie lusterek w kolor ew,ładne używki,na naszych lakier jest przypalony/odparzony.
Olej,filtry,płyny itp.
Czasu,czasu,i pieniędzy nieskończenie i będzie auto zrobione
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Z tarcz to mogę polecić Rotingery z tych budżetowych. Mikoda też ujdzie ale dość miękkie są.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
[quote][Ta skarpetka na kierownicy zdaje egzamin ?
/quote]
Nie ,bardzo źle się z tym jeździ,to było kupione o tak bo tanie,i zrobiło to może w ciągu 12kkm może 300km ,Nie daje,kiera jest nienaturalnie gruba,i niepewny chwyt,nie polecam tego,jedyne to oddanie na obszycie skórą i to jedyne sensowne wyjście by ładnie wyglądało ,w rękach dobrze leżało i pewnie
/quote]
Nie ,bardzo źle się z tym jeździ,to było kupione o tak bo tanie,i zrobiło to może w ciągu 12kkm może 300km ,Nie daje,kiera jest nienaturalnie gruba,i niepewny chwyt,nie polecam tego,jedyne to oddanie na obszycie skórą i to jedyne sensowne wyjście by ładnie wyglądało ,w rękach dobrze leżało i pewnie
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Mx ostatnio coś nie domaga ,wyrzuca błąd nr. 16(tak tak egr) , ale i nr. 17 -błąd sprężania zwrotnego i zdania są że to od egr... ,ale wcześniej tego błędu nie było a mx trochę chodzi jakby wypadł jej zapłon na wolnych obrotach... nowa soda to ok 140zł ,niby dużo niby nie ale muszę jakoś to rozgryźć by ją wymienić i być pewnym że to ona szwankuje,spalanie 9-12L czyli no bez tragedii.
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
A te podciśnienia co Ci podpowiadał Damian na fb sprawdziłeś ? Nie ma tam czasem 2 sond lambda ? ja bym zaczął od usprawnienia egr a może znowu aparat nie domaga w sumie możesz przekładać z ba
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 270 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
V6 ma 2 sondy, obie przed katem.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Wiem że ma dwie , EGR był zaspawany/nie zaślepiony a zaspawany na rurce idącej z kolektora
No i chyba z BA będę przekładał sondy... taki miałem zamiar ostatnio bo inaczej to można szukać przyczyn, tak pozatym to błąd nr. 17 zaczął pojawiać się może z mieś. po zmianie aparatu (wtedy od swapu mineło z 5/6 mieś także tutaj dlatego nie szukam przy EGR problemów bo wcześniej idealnie chodziła.
Fakt aparat kupiłem w ciemno używkę,leżała u gościa kilka lat bo omyłkowo kupił nie do swojego silnika złożyłem nowy oring,ustawiłem na oko i zapłon jest minimalnie przestawiony (kom. powinien to korygować- bo jest 10 powinno być wypada na 10,5- tak mi majster mówił),to będzie ostatecznie do sprawdzenia,kopułka i palec też przekładałem swoje także jest to w miarę świeże.
Ogólnie,pali ładnie,zimna czy ciepła z pół obrotu..
No i chyba z BA będę przekładał sondy... taki miałem zamiar ostatnio bo inaczej to można szukać przyczyn, tak pozatym to błąd nr. 17 zaczął pojawiać się może z mieś. po zmianie aparatu (wtedy od swapu mineło z 5/6 mieś także tutaj dlatego nie szukam przy EGR problemów bo wcześniej idealnie chodziła.
Fakt aparat kupiłem w ciemno używkę,leżała u gościa kilka lat bo omyłkowo kupił nie do swojego silnika złożyłem nowy oring,ustawiłem na oko i zapłon jest minimalnie przestawiony (kom. powinien to korygować- bo jest 10 powinno być wypada na 10,5- tak mi majster mówił),to będzie ostatecznie do sprawdzenia,kopułka i palec też przekładałem swoje także jest to w miarę świeże.
Ogólnie,pali ładnie,zimna czy ciepła z pół obrotu..
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Z ostatnich '' nowości garażowo-podwórkowych''
Test płukanki silnika od Xado,zrobione tak jak w BA, ok 100km i 1h pracy na wolnych obrotach,i fakt mniej walą zawory po nocy,zmiana oleju na MOTUL 8100 X-CESS 5w40
Zakup drzwi kompletnych lewych i prawych
Zakup Błotnika prawego
Żarówki led niebieskie w licznik (efekt taki sobie)
Żarówki w podświetlenie wnętrza
Pasek Led w bagażniku.
Drzwi różnią się odcieniami niestety były te kupne lakierowane i muszę w wolnym czasie znów je przekładać
Błotnik zmieniony bez większych problemów
Z zakupów jadą też czujniki cofania w kolorze czerwonym (ciekawe jak będzie się odcinał od reszty heh) na tył,jutro/sobotę będę montował o ile dojadą całe bo już tydzień jadą i coś dojechać nie mogą
I dziś tez wyleciało wnętrze do prania, i w sumie może tak zostanie jak ''jej'' przypasuje
Różniej trzeba robić hamulce już...,amorki ,i w planach LPG ale to spory koszt do V6..
Dopisano 9 kwi 2020, 18:50:
Czarny śrubokręt leżał w aucie pod dywanami ,brawo do kogoś kto coś tam wcześniej robił Leżał w tym miejscu co na zdjęciu
Btw. Jak to mówią ''Mazdy gniją''
Test płukanki silnika od Xado,zrobione tak jak w BA, ok 100km i 1h pracy na wolnych obrotach,i fakt mniej walą zawory po nocy,zmiana oleju na MOTUL 8100 X-CESS 5w40
Zakup drzwi kompletnych lewych i prawych
Zakup Błotnika prawego
Żarówki led niebieskie w licznik (efekt taki sobie)
Żarówki w podświetlenie wnętrza
Pasek Led w bagażniku.
Drzwi różnią się odcieniami niestety były te kupne lakierowane i muszę w wolnym czasie znów je przekładać
Błotnik zmieniony bez większych problemów
Z zakupów jadą też czujniki cofania w kolorze czerwonym (ciekawe jak będzie się odcinał od reszty heh) na tył,jutro/sobotę będę montował o ile dojadą całe bo już tydzień jadą i coś dojechać nie mogą
I dziś tez wyleciało wnętrze do prania, i w sumie może tak zostanie jak ''jej'' przypasuje
Różniej trzeba robić hamulce już...,amorki ,i w planach LPG ale to spory koszt do V6..
Dopisano 9 kwi 2020, 18:50:
Czarny śrubokręt leżał w aucie pod dywanami ,brawo do kogoś kto coś tam wcześniej robił Leżał w tym miejscu co na zdjęciu
Btw. Jak to mówią ''Mazdy gniją''
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Dziś czujniki zamontowane,buzzer okazuje się 200% za głośny ,nie ma regulacjil,trzeba będzie go wyciszyć ,15 razy taśmą owinięty nadal jest za głosno :/
Wybebeszone jeszcze więcej wnętrza
Dopisano 10 kwi 2020, 19:07:
Kolor na szczęście nie wiele się różni ,czujniki są prawie niewidoczne ,nie obyło się bez cięcia śruby od zderzaka po 1.5h nowa roku śruba stwierdziła że się nie odkręci,niestety od strony wlewu,musiałem ciąć brzeszczotem samym ostrzem w ręku- 15 min i odkręcone
Dopisano 10 kwi 2020, 19:10:
Czujniki,są to najtańsze czujniki z all...ro , miałem już takie i w sumie są spoko,piszczą ciągłym dźwiękiem ok 30cm od przeszkód,pokazują już od 2.0m i od 1.5m zaczynają dźwięk wydawać y za 35 zł w sumie spoko
Wybebeszone jeszcze więcej wnętrza
Dopisano 10 kwi 2020, 19:07:
Kolor na szczęście nie wiele się różni ,czujniki są prawie niewidoczne ,nie obyło się bez cięcia śruby od zderzaka po 1.5h nowa roku śruba stwierdziła że się nie odkręci,niestety od strony wlewu,musiałem ciąć brzeszczotem samym ostrzem w ręku- 15 min i odkręcone
Dopisano 10 kwi 2020, 19:10:
Czujniki,są to najtańsze czujniki z all...ro , miałem już takie i w sumie są spoko,piszczą ciągłym dźwiękiem ok 30cm od przeszkód,pokazują już od 2.0m i od 1.5m zaczynają dźwięk wydawać y za 35 zł w sumie spoko
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Już na dniach czerwona dostaje nowe części
Klocki,Tarcze przód ATE
Tarcze tył Textar,Klocki Bosch(miał być kpl. ale był problem z zamówieniem i są Boscha..)
Nowe wszystkie przewody hamulcowe (elastyczne) ABE
Nowe Amortyzatory przód Monroe, tył Ashika
Auto będzie niżej mianowicie usiądzie na sprężynach H&R
Wpadają nowe/zregenerowane zaciski przód ,tył zregeneruję sam już umiem 'chyba '
Płetwa poszła w lakier czarny mat,będzie nowy,używany końcowy wydech potężniejszy,ale pierw mechanika
Dopisano 16 cze 2020, 18:12:
Poza tym ,mazda jeździ,robi kilometry,dostała chwilo stożek nie odseparowany (mam blachy do seperacjii) ,Do tego,trzeba będzie odwiedzić znany zakład na śląsku w Katowicach chyba,bo mazda trochę nie równo pracuje na wolnych obrotach,tzn drży silnikiem minimalnie ,ale to od czasu zmiany aparatu zapłonowego ,może to jego wina (ustawienia dokładnego)
Klocki,Tarcze przód ATE
Tarcze tył Textar,Klocki Bosch(miał być kpl. ale był problem z zamówieniem i są Boscha..)
Nowe wszystkie przewody hamulcowe (elastyczne) ABE
Nowe Amortyzatory przód Monroe, tył Ashika
Auto będzie niżej mianowicie usiądzie na sprężynach H&R
Wpadają nowe/zregenerowane zaciski przód ,tył zregeneruję sam już umiem 'chyba '
Płetwa poszła w lakier czarny mat,będzie nowy,używany końcowy wydech potężniejszy,ale pierw mechanika
Dopisano 16 cze 2020, 18:12:
Poza tym ,mazda jeździ,robi kilometry,dostała chwilo stożek nie odseparowany (mam blachy do seperacjii) ,Do tego,trzeba będzie odwiedzić znany zakład na śląsku w Katowicach chyba,bo mazda trochę nie równo pracuje na wolnych obrotach,tzn drży silnikiem minimalnie ,ale to od czasu zmiany aparatu zapłonowego ,może to jego wina (ustawienia dokładnego)
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości