Mazda 323F BA KF '96 GT
Napisane: 5 gru 2019, 21:40
Witam wszystkich,od dłuższego czasu chciałem opisać autko które nabyłem,ale mazda więcej jeździ niż stoi
Auto kupione 01.09.2019 od kolegi Carolec z Olsztyna z przebiegiem ok 310 tyś km ,auto dobrze znane tutaj na forum,u mnie jej rola to daily,już ma ponad 319 tyś. No ok o aucie
2.0 v6 KF + LPG sekwencja
Wyposażenie wewnątrz
4x el.szyby
Elektryczne lusterka
Skórzane i grzane fotele
Radio Pioneer + 4 głośniki w drzwiach
Skórzana kierownica
Centralny Zamek z pilota i z kluczyka
Klimatyzacja
Zewnętrznie
-Pakiet V6 GT
-na letni setup alu 16 złota Enkei
-Dokładka zderzaka
-Malowany dyfuzor zderzaka tył
-Wydech końcowy Remus'a
-Lampy a'la Lexus
-stylowy i charakterystyczny korek na zderzaku przód
-Springi Obniżające -45mm?
-Czerwone zaciski – lepiej hamują
-Oklejone przeciwmgłowe folią Kameleon
-Ambery przód
Mody – Bardzo dużo pracy i czasu kolega Karol poświęcił jej i nie jestem w stanie wymienić pewnie nawet połowy listy jego prac przy niej Ale z założenia silnik i mechanika prawie 100% serii.
Co zrobiłem do dziś przy maździe-
-Wymiana oleju 5w40 Valvoline SynPower + Płukanka silnika też Valvoline
-Wymiana Filtrów od LPG i poprawienie zagiętego węża i skrócenie trochę całej instalacji pod maską
-Zmiana kół z lata na zimowe i już jeden kołpak poszedł w las
-Przefiltrowany olej po 2kkm ponieważ miałem podejrzanie sporo opiłków metalu w starym oleju -Ufff czysty.
-Nawoskowanie siedzeń mleczkiem od K2.
-Zalanie przedniej poduszki silnika – próbnie – klejem do szyb.
-Zmiana Żarówek mijania docelowo przednie lampy wymienię lub kupię porządny zestaw LED który wleci na przód.
-Wymiana Płynu Wspomagania
-Demontaż dokładki przód-nie mogłem wjechać na garaż i w wiele miejsc motto = Lepiej mieć całą dokładkę w garażu,niż urwaną,na Aucie.
Plany i najbliższe naprawy bo mechanik już umówiony
-Dwie poduszki silnika przód i tył pod skrzynią zalanie Poliuretanem po regeneracji z Olkusza.
-Wymiana zestawu tulejek oraz śrub wybieraka zmiany biegów
-Dwie Nowe tuleje wahacza przód
-Nowa śruba koła tył -przy zmianie kół urwała się jedna :/
-Oczyszczenie i przesmarowanie zacisków tył -bolączka mazd z tych lat.
-Oddanie auta do serwisu od LPG,wydaje mi się że ma za ubogo na niskich
-Filtry kabinowy,Powierza.
To tyle z ważniejszych napraw do mojej BA na chwilę obecną ,mechanik za 2 tyg umówiony a ja ani jednej części jeszcze nie mam
Plany na auto
-Zmiana świateł przód ew. Ledy przód
-Zmiana świateł tył na Ori z oklejoną/przydymioną góra tam gdzie kierunki
-Nowe Ambery na przód oryginalne pomarańczowe
-Zdjęcie foli z fogów i założenie ledów
-Naprawa Klimatyzacji
-Naprawy-blacharsko-lakiernicze tj. poprawi progu od strony kierowcy,nadkola od strony kierowcy ,oraz konserwacja wszystkiego
-Silnik zostaje w serii bo jest zdrowy
-Hamulce jak na tę moc są wystarczające – w Mx-3 jest już gorzej
-Ew. naprawy Eksploatacyjne
Auto kupione 01.09.2019 od kolegi Carolec z Olsztyna z przebiegiem ok 310 tyś km ,auto dobrze znane tutaj na forum,u mnie jej rola to daily,już ma ponad 319 tyś. No ok o aucie
2.0 v6 KF + LPG sekwencja
Wyposażenie wewnątrz
4x el.szyby
Elektryczne lusterka
Skórzane i grzane fotele
Radio Pioneer + 4 głośniki w drzwiach
Skórzana kierownica
Centralny Zamek z pilota i z kluczyka
Klimatyzacja
Zewnętrznie
-Pakiet V6 GT
-na letni setup alu 16 złota Enkei
-Dokładka zderzaka
-Malowany dyfuzor zderzaka tył
-Wydech końcowy Remus'a
-Lampy a'la Lexus
-stylowy i charakterystyczny korek na zderzaku przód
-Springi Obniżające -45mm?
-Czerwone zaciski – lepiej hamują
-Oklejone przeciwmgłowe folią Kameleon
-Ambery przód
Mody – Bardzo dużo pracy i czasu kolega Karol poświęcił jej i nie jestem w stanie wymienić pewnie nawet połowy listy jego prac przy niej Ale z założenia silnik i mechanika prawie 100% serii.
Co zrobiłem do dziś przy maździe-
-Wymiana oleju 5w40 Valvoline SynPower + Płukanka silnika też Valvoline
-Wymiana Filtrów od LPG i poprawienie zagiętego węża i skrócenie trochę całej instalacji pod maską
-Zmiana kół z lata na zimowe i już jeden kołpak poszedł w las
-Przefiltrowany olej po 2kkm ponieważ miałem podejrzanie sporo opiłków metalu w starym oleju -Ufff czysty.
-Nawoskowanie siedzeń mleczkiem od K2.
-Zalanie przedniej poduszki silnika – próbnie – klejem do szyb.
-Zmiana Żarówek mijania docelowo przednie lampy wymienię lub kupię porządny zestaw LED który wleci na przód.
-Wymiana Płynu Wspomagania
-Demontaż dokładki przód-nie mogłem wjechać na garaż i w wiele miejsc motto = Lepiej mieć całą dokładkę w garażu,niż urwaną,na Aucie.
Plany i najbliższe naprawy bo mechanik już umówiony
-Dwie poduszki silnika przód i tył pod skrzynią zalanie Poliuretanem po regeneracji z Olkusza.
-Wymiana zestawu tulejek oraz śrub wybieraka zmiany biegów
-Dwie Nowe tuleje wahacza przód
-Nowa śruba koła tył -przy zmianie kół urwała się jedna :/
-Oczyszczenie i przesmarowanie zacisków tył -bolączka mazd z tych lat.
-Oddanie auta do serwisu od LPG,wydaje mi się że ma za ubogo na niskich
-Filtry kabinowy,Powierza.
To tyle z ważniejszych napraw do mojej BA na chwilę obecną ,mechanik za 2 tyg umówiony a ja ani jednej części jeszcze nie mam
Plany na auto
-Zmiana świateł przód ew. Ledy przód
-Zmiana świateł tył na Ori z oklejoną/przydymioną góra tam gdzie kierunki
-Nowe Ambery na przód oryginalne pomarańczowe
-Zdjęcie foli z fogów i założenie ledów
-Naprawa Klimatyzacji
-Naprawy-blacharsko-lakiernicze tj. poprawi progu od strony kierowcy,nadkola od strony kierowcy ,oraz konserwacja wszystkiego
-Silnik zostaje w serii bo jest zdrowy
-Hamulce jak na tę moc są wystarczające – w Mx-3 jest już gorzej
-Ew. naprawy Eksploatacyjne