Mazda 323F BA KF '96 GT

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez freestylee » 9 paź 2020, 09:56

Wracamy do Amberów :)
Z dołem (halogenami) sam nie mam koncepcji jakiejś na nie,poza tym że światła to one nie dają nic, zresztą jak w mx3 -dekoracyjnie tam mazda je zakładała :P
Załączniki
121092655_458691631776262_882166852477748912_n.jpg
121108234_1067668583671705_5623354914676824908_n.jpg
121168632_340519167377898_7529718080458875406_n.jpg
Ostatnio edytowano 2 lis 2020, 13:44 przez freestylee, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 19 paź 2020, 15:42

Mazda wystawiona na sprzedaż chwilowo. <płacze>
Załączniki
121971742_2841802379431179_3220667976421430066_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 2 lis 2020, 13:42

Aktualizacja.... Mazda nadal u mnie to trochę zaktualizujmy...

Byłem ostatnio z mazdą i problemem szarpania u kolegi Czarka :)

I tak ,nie wiem co ktoś miał na myśli podpinająć regulator ciśnienia paliwa pod elektrozawór podciśnieniami pod EGR~!!!!!! <co?> <co?>

Zacząłem szukać bo nową poduszkę zaczęło rozwalać i mazda znów zaczynała drgać!
Teraz jest tak dodając gazu na rozgrzanym silniku mogę dodać gazu na 1250 obr. a nie jak wcześniej była reakcja skokowa i gwałtowna.

Teraz jadąc nie ma szarpania przy lekkim odpuszczeniu gazu,dodaniu go z powrotem.

Jakieś szarpania minimalne zostały,ale to jeszcze dojdę do tego...
Załączniki
123325515_850375885503607_655345705904756976_n.jpg
Tyle nie potrzebnych podciśnień szło do elektrozaworu ciśnienia paliwa, i wracało z powrotem o kolektora dolotowego + wpięte pod elektrozawór pod EGR podpięte jeszcze było.
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 3 lis 2020, 19:03

50km zrobiłem od wczoraj, i muszę uczyć się auta.. Całkowicie inaczej się jeździ teraz,oczywiście na duży PLUS! :)

;) Błędu od EGR po resecie błędów i pierwszym odpaleniu BRAK!
;) Mogę jechać wreście na 2 biegu i na niskich i na wysokich obrotach!
;) Mogę jechać na wysokich obrotach i zmieniać biegi jak w normalnym aucie!
;) Przy dojeźdzaniu do świateł dojeźdzam na biegu z puszczonym sprzęgłem a nie jak wcześniej z wciśniętym bo szarpało

Niestety bardzo dużo nerwów mi to zjadło przez rok i pełno robót,kasy i szukania na to poszło w większości nie potrzebnie... :| :| :|

A co robiłem żeby to wyeliminować... oczywiście wiele te nie dawało/ nie pomagało
-3x zmiana przepustnic.
-Poduszki silnika przód poli,nad skrzynią wzmocniona klejem do szyb i dorobiona tulejka by luzów nie miała,prawa poducha nowa, tylna pod skrzynią (ta z tyłu) ciut zalana tyle ile dało się dość do niej klejem.
-Regulacja linki gazu wielokrotnie
-Smarowanie przepustnic i wszystkich ruchomych elementów
-Studiowanie problemu i wypytywanie osób po forach które coś podobnego miały
-Zmiana rury dolotowej pierw na ori ,teraz rura gumowa zbrojona 70mm wew. -30zł i starczyła na dwa auta – lepsze niż 25 letni śmietnik.
-Sprawdzanie i szukanie problemów tam gdzie ich nie było!
-szukanie nieszczelności w kolektorze dolotowym/podciśnieniach itp.

Co przez rok ucierpiało przez taką jazdę :
-Tulejki wybieraka śmietnik, luzy to mało powiedziane, chodzi jak chce wybierak-wcześniej nie było sensu dać nowych.


Żabka jakaś tam została ale to jest 0,1% tego co było w tym aucie.

Teraz muszę pojeździć i ocenić czy ją zostawię i zrobię dla siebie bo już dawno by miała zrobione sprigi /klimę gdyby nie te szarpania z którymi walczyłem bo eliminowały radość z jazdy.. :/

Teraz też możliwe że będzie trzeba jechać na regulację LPG bo wydaje mi się że jest słabiej ciut.
Nie ma też specyficznego zapachu przy pracy na PB taki jakby coś podlewało za mocno lub skład mieszkanki był inny niż powinien byc,teraz wydaje się wróciło wszystko do stanu w jakim powinno być.
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 1 lut 2021, 20:57

Aktualizujmy dalej..
Mazda jeździ ,po nocy słychać którąś rolkę, pojawiły się wycieki z pod pokryw zaworów.
2 tygodnie temu mazda stwierdziła ze nie chce jeździć na LPG , zostało to uleczone-zaśniedział/uszkodziła się cewa w reduktorze, samej przyczyny 1h szukali bo STAG zgłaszał brak ciśnienia gazu. No i tu mnie chłopak naprowadził że przewód masowy jest czarny cały w środku jakby masy brakowało...

Teraz tak
wczoraj była ładna pogoda ,a zakupiłem jakiś czas temu filtr paliwa ,to go wymienię myślę ,co uczyniłem, i no właśnie i, dlaczego mazda szarpała jakoś nie naturalnie ? no 1.5 roku szukałem odpowiedzi na to pytanie...błędów brak, podciśnienia poprawione w sumie, ale do sedna...

Postanowiłem wyczyścić masy/punkty masowe ,które złe same w sobie nie były,może na oko, ale po złożeniu do kupy auta i przejechaniu się MAZDA PRZESTAŁA SZARPAĆ PRZY ODJĘCIU GAZU!!!!!!!!!!!!!

Czy to PB czy LPG idzie gładko ,gładko hamuje silnikiem,nie ma takiego jeb po dodaniu gazu lub odbjęciu na niskich obrotach... <co?> <co?> <co?> <czarodziej> <czarodziej> <czarodziej> <jupi> <jupi> <jupi> <jupi> <jupi> <jupi> <jupi> <jupi> <jupi> <jupi> <jupi> <jupi> <jupi>

Przebieg rośnie,aktualnie ok 349kkm ,jak będzie cieplej to filtry ,oleje, uszczelki, zajrzenie do rozrządu jeśli stan bez szarpania się utrzyma.
Załączniki
145198546_253785899456977_5179789522105869172_n (1).jpg
144937394_427622988683561_221750653917124159_n (1).jpg
144960738_430271464693205_6673834694044487706_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez zadra » 2 lut 2021, 01:33

No i gicio.
Super, że już nie szarpie, jeszcze trochę czasu i nowy właściciel kupi super wyprowadzone auto :D :P
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 17:07
Posty: 3144 (33/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez czarek1991 » 2 lut 2021, 12:28

no z podciśnieniami to miałeś ostro poplątane wszystko :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 15:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez freestylee » 2 lut 2021, 12:54

zadra napisał(a):Super, że już nie szarpie, jeszcze trochę czasu i nowy właściciel kupi super wyprowadzone auto


No z tym wyprowadzeniem to dużo czasu ,schematów i % musi upłynąć w garażu ,poza tym śmiga,no i cieszy. Są to niby pierdoły brak masy, filtr paliwa i inne elementy które się zużywają- eksploatacja ,to normalne w każdym aucie,i na to jakby nie narzekam ,i tak dziele sobie radzi :)
Inne rzeczy które wymieniam,robię poza tym że to dailly to robienie z hobby.
A ja po każdym etapie lepszym gorszym jestem bardziej zadowolony z tego auta.


Ale MASY bym się nie spodziewał... wyszło przypadkiem , narazie zrobione ok 40km bez szarpania, no ale różnica jest kolosalna względem pracy elektroniki tzn sterowania silnikiem/TPS.
Co ciekawsze masy jej czyściłem ale nie wszystkie, bo nie są ot tak widoczne niektóre.



czarek1991 napisał(a):no z podciśnieniami to miałeś ostro poplątane wszystko


Co miałeś ,co miałeś :P
Nadal mam, dobrze że taki jeden Czarek :) połapał się po 2 min patrzenia że są w tym makaronie podciśnienia źle podpięte,i 1.2m przewodów za dużo jest bo robią kółko tylko <rotfl> :P
Załączniki
145567127_2960884924170828_2050864215160217540_n.jpg
Pierwsze mycie w tym roku
145166516_324221908975433_1755355767301368632_n.jpg
145971619_133948085239194_6209050530142474266_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 4 lut 2021, 21:43

Na testy kupiłem stożek, nie i nie zostanie on w ten sposób, wiem temperatura,stożek,wieś itp, tylko go odgrodzę za jakiś czas,lub będzie AIRBOX ,ale efekt jest taki że kunolis chyba zdechł w rurach doprowadzających powietrze oryginalnie albo nie wiem..
Mazda teraz robi 9sek./100km,i to na LPG. Wcześniejsze dwie próby ,na seryjnym dolocie ok 12/12.5 sek
Poprzedni filtr fakt miał ok 20kkm nalatane ,ale wyglądał jak nowy.

Teraz mazda wstaje z dołu i ciągnie bardzo ładnie ,i jest charakterystyczna zmiana dźwięku dolotu dzięki Vris'ą ;) Elastyczność bardzo się poprawiła w ostatnim tygodniu,i nie jest to Placebo.
Załączniki
145514929_178774050248217_7203003292340082004_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 6 lut 2021, 20:32

Od wczoraj mazdą po Polsce zrobiłem ponad 600km ,i pękło magiczne 350000km <faja>
W 4 osoby na pokładzie z czego na A4 lekko nie miała , jazda jest przyjemniejsza i szybsza teraz, średnie spalanie w sumie z 2/3 tankowań 10,2 / 10.5 L w 4 osoby w terenie średnio górzystym.
Załączniki
147560937_177623394149613_4135868272838467505_n.jpg
146645212_958577051642744_6786945723720726372_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 25 kwi 2021, 21:16

Żeby nie było że nic tam się z BA nie dzieje :P
Obecnie przelot 356kkm i rośnie stopniowo ,z ostatnich rzeczy co się udało ,co trzeba a co nie trzeba.
-Mazda 2/3 mieś temu rzuciła na kilka dni pracę na LPG,uleczone wymianą cewki elektrozaworu.
-Koła ostatnio znów letnie wleciały :)
-Nowe filtry LPG
-Płukanka Xado-trasa 280km-zlany olej po ok 13kkm (przestrzeliłem trochę) i znów zalany poczciwy Valvoline 5w40 SynPower. Wymiana przy 355000km.
-Sprawdziłem klocki hamulcowe przód jest ich 50% nadal grubości.
-Poczyściłem i posprawdzałem piny,kostki i inne duperele pod maską
-Docięta dokładka z laguny, i tak nie leży jak powinna <dupaa> <dupaa> <dupaa>
-Wleciał stożek na próbę ,ot tak nie odizolowany po prostu łatwiej mi zrzucić rurę ze stożkiem i kotkę z przepływki ,niż się szarpać... Ale niedługo coś muszę wymyślić przed upałami.
I w sumie chyba tyle z nowości co udało mi się zrobić przez okres zimowy.

Teraz co zauważyłem i z czego nie jestem zadowolony ,ale tak narazie musi być..
– Do przejrzenia zawieszenie przód po ziemie.
– Mazda czasem po paru dniach postoju przez chwilę nie chodzi jakby równo, Kable + świece do wymiany się nadają na 100%.
– Lewe nadkole,i lewy próg... ruda tańczyć zaczyna ,nie mocno ale zaczyna..
– Z Broku na głowicy wiać że olej się ślimaczy
– Po nocy któraś rolka się odzywa ,lub jest zaolejona z powodu sączenia się oleju.
– Zerwało półroczną poduszkę od strony rozrządu..
– Przy gwałtownym hamowaniu np z prędkości 140km/h do 60km/h jest dźwięk bicia,szorowania.. A klocki są okey,i nie bije nic przy hamowaniu.. <oczy> ,To jeszcze muszę poobserwować bo może tarcze przód są już powichrowane..
Załączniki
177328211_452611779333099_4596960389142334653_n.jpg
178133651_151628650233138_8869688926313431691_n.jpg
178473940_1547749195419284_844447096327864680_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 19 cze 2021, 20:37

Od czego by tu zacząć :D
Mazda ma nalatane 360kkm już , przyszły upały i wrócił temat klimy.. wczoraj zderzak w dół , na szczelności przynajmniej 2 rurki i 2/3 oringi do wymiany,o ile jedną rurkę oni naprawią, to jedną muszę dorobić na własną rękę..
Wyleciał stożek,wyleciała ori czerpnia z pod błotnika i wykorzystałem wreszcie otwór w zderzaku.
Byłem na sprawdzeniu zawieszenia przód i poza luzami na maglu które mieszczą się w normie, to opony przód śmietnik (MTS ze ściął na krawędziach od wewnętrznej strony) i są poparciałe już dość mocno.
Zabrałem się za zaprawki lekkie rdzawek itp , o ile nie będzie to profi to lepsze to niż bąble i obserwacja.. . Na wżery i lekkie ubytki leci brounox a później lakier dorobiony z pędzelka położony :| Tyle mogę zrobić z rudą,na chwilę obecną. I że to ratowanie trupa,tak wiem. Ale,życie.
Od spodu mazda trzyma się okey,jest jedno miejsce gdzie robi się coś,co trzeba będzie oczyścić i coś z tym zrobić. Dziur od spodu brak.

Po zrzuceniu x2 zderzaka ,mazda dwa razy wyrzuciła się z LPG przy połowie butli, do obserwacji – coś pewnie nie łączy.

Zderzak minimalnie odstaje z prawej strony przy lampie ,ale finalnie i tak niedługo będzie zrzucany.
Załączniki
201533740_338824080935891_7679323005133486387_n.jpg
201963908_3096873183926818_538258253849718411_n.jpg
201482548_316229100227930_6433234735685024516_n.jpg
201869943_487445208983238_1342678637790584300_n.jpg
202030070_488133039083346_3466305020997043997_n.jpg
201365128_1231745047288391_1358667458039971604_n.jpg
201904294_970683970374027_6209163591776503884_n.jpg
200784648_338338011066344_255566461224415911_n.jpg
203298554_2800120066905532_865817188607057552_n.jpg
201631453_1333197243748079_971860327376747341_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez gt10r5 » 20 cze 2021, 10:37

Kolejną sprawą jest ,Caroleck ,gdzie ty kupowałeś filtry LPG?? ,w IC mi 20zł za jedne powiedział,ostatnio zmieniałem to płaciłem 15zł za 2 filtry ale tylko jeden sklep miał te filtry w 3 innych nie mieli...

Za tyle to się dobrego wkładu do fazy lotnej nie kupi a jeszcze filtr fazy ciekłej ;)
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 308 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez freestylee » 20 cze 2021, 11:46

Za tyle to się dobrego wkładu do fazy lotnej nie kupi a jeszcze filtr fazy ciekłej ;)


Możliwe ,choć ja co ok 5-10kkm zmieniam filtry,o ile z fazy lotnej nie ma problemu to w okolicy mam sklep gdzie mają ten malutki do reduktora.
Ogólnie fazy lotnej kupuję filtr od Czai ,a mały bez nazwy jakiś.
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez gt10r5 » 20 cze 2021, 18:12

Ogólnie fazy lotnej kupuję filtr od Czai

Ja zawsze polecam filtry z włóknem lub ewentualnie odstojniki.

Chyba, że instalacja leciwa i byle jaka to jakiś poliester w wjo.
Btw do tych wtrysków dragon – są pojedyńcze adaptery. Wyglądałoby to zdecydowanie lepiej a i działało też lepiej :)
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 308 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez freestylee » 20 cze 2021, 20:44

gt10r5 napisał(a):
Ogólnie fazy lotnej kupuję filtr od Czai

Ja zawsze polecam filtry z włóknem lub ewentualnie odstojniki.

Chyba, że instalacja leciwa i byle jaka to jakiś poliester w wjo.
Btw do tych wtrysków dragon – są pojedyńcze adaptery. Wyglądałoby to zdecydowanie lepiej a i działało też lepiej :)


Powiedz coś więcej o tych adapterach bo w LPG to wiem tylko jak to działa i co do czego :P
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez zadra » 20 cze 2021, 23:42

freestylee napisał(a): brounox a później lakier


szanuj swoje auto.. wywal brunox do kosza A na miejsca korozyjnje podatne pakuj starą minię tlenkowo- miedzianą (nie jestem pewien czy dobrze to określiłem) albo chociaż hammerita.
Brunox poprawia tylko psychikę i daje złudną świadomość dobrze zrobione roboty, która za 2 lata odbije się czkawką i jeszcze większymi problemami z korozją..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 17:07
Posty: 3144 (33/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez freestylee » 20 cze 2021, 23:52

zadra napisał(a):szanuj swoje auto.. wywal brunox do kosza A na miejsca korozyjnje podatne pakuj starą minię tlenkowo- miedzianą (nie jestem pewien czy dobrze to określiłem) albo chociaż hammerita.
Brunox poprawia tylko psychikę i daje złudną świadomość dobrze zrobione roboty, która za 2 lata odbije się czkawką i jeszcze większymi problemami z korozją..


Miejsca które zrobiłem tym,i tak będą do pełnych wstawek reperaturek nadkoli ,oraz progów.. To leczenie takie grypy witam.C , i ja wiem że to głupota stosować ,i tak się biję z myślami czy był sens poprawiać i ew. zabezpieczać chociażby spody drzwi tym + lakier od spodu drzwi tym. No nic ,zrobiłem efekt jest taki że poza brakiem purchli i ciut innym odcieniem w miejscach zaprawek, to nie odwlecze to wymiany poszyć. I czego bym tu nie zrobił to i tak za jakiś czas będą do wymiany progi,nadkola ,o tyle drzwi wydają się zdrowe i po ich oczyszczeniu,nałożeniu tego specyfika i pociągnięcia pędzelkiem spodów – Nie wiem,nie znam się ,efektów nie spodziewałem się w postaci wow,choć lepsze to pewnie niż patrzenie na to jak gniją choćby spody które miały wierzchnią warstwę rdzy.
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez gt10r5 » 21 cze 2021, 17:37

freestylee napisał(a):
gt10r5 napisał(a):
Ogólnie fazy lotnej kupuję filtr od Czai

Ja zawsze polecam filtry z włóknem lub ewentualnie odstojniki.

Chyba, że instalacja leciwa i byle jaka to jakiś poliester w wjo.
Btw do tych wtrysków dragon – są pojedyńcze adaptery. Wyglądałoby to zdecydowanie lepiej a i działało też lepiej :)


Powiedz coś więcej o tych adapterach bo w LPG to wiem tylko jak to działa i co do czego :P


https://www.phjacus.pl/535-Adapter-wtry ... p3285.html
Wyciągasz z listw, dajesz na możliwie krótkich wezykach do wkrętki kolektora ssącego.
Do tego dokladasz rozdzielacze i laczysz to wszystko do kupy. Co do rozdzielaczy to kwestia jest podejścia. Ja jestem zdania, że filtr proca plus rozdzielacze trójki np z magica będą wystarczające na te motory
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 308 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez freestylee » 3 lip 2021, 21:34

Klima coraz bliżej usprawnienia, rurka pospawana u Konarskich w Warce,ponad 3h czekania w aucie,ale zrobione.. ,Zamówiłem nowy osuszacz klimy,mam nadzieję że będzie pasował ,mój majster nie znalazł ,to pomyślałem za niego ,i 3dni czekania i ma być :P I szykujemy powoli do zlotu BaMeet ,Dziś wleciała myjka pełna ,glinka , w poniedziałek wosk jakiś dam,a we wtorek do max soboty auto leci do speca od klimatyzacji.. Mam nadzieję że będzie to działać :)

U speca do zrobienia
Zakucie przewodu gumowego (bo jest nieszczelny)
Oringi pod maską
Test szczelności na odpalonej klimie 1dzień
Odgrzybienie i ozonowanie mu zlecę przy okazji.

W tym tygodniu zamówię następną poduchę silnika od str, rozrządu ,i przez tyg. będę ją wzmacniał klejem do szyb! u wielu osób to daję radę ,na dobrej poduszce.

Przedwczoraj w maździe jedna wycieraczka od str. kierowcy powiedziała że pier... nie robi.. Spadł mechanizm z kulki,nasmarowana,i wciśnięta na teflon,narazie działa i jest sztywno.

Mazda z tydzień temu przeżyła gradobicie na S8,maska i lekko dach już idealne nie są <płacze> <płacze> <płacze>

Do tego rdzawki i purchle trzeba będzie komuś oddać do roboty,bo na samym czyszczeniu się nie skończy,ale to za jakiś czas.
Załączniki
213162766_185243346797747_1623688034794669347_n.jpg
209158275_202202991691109_2593601049637274331_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy