Mazda 323 BG B6->KL-DE 2.5 L V6 SWAP

Po mojej przygodzie Mx3 KL zakochałem się w tym silniku jego dźwięku i osiągach.
Niestety mój Mx3 KL de – poległ w Poznaniu na Torze z powodu braku oleju na zakręcie poszła panewka.
Zapadła decyzja że robimy kolejny projekt Mazda 323 BG z KL V6
Jako że miłość do Mazdy 323 BG od mojej 1 rajdówki zawsze była i już będzie do tego modelu.
Pomysł narodził się już dawno bo były już takie projekty w Polsce ale albo już ich nie ma albo nie jeżdżą o własnych siłach.
Zacząłem od znalezienie zdrowej budy a w przypadku 25 letnich Mazd jak wiecie to nie takie proste .
Szukałem ponad pół roku na portalach w Polsce zdrowej prostej budy bez RDZY.
Nie lubimy rdzy.
Znalazło się takie ogłoszenie słabe zdjęcia nic nie widać auto w szopie , słońce ale pisze właściciel że ma je od 10 lat i trzyma w stodole. Poprosiłem o więcej zdjęć i decyzja jedziemy zobaczyć.
Trasa 4 godziny w 1 stronę i na miejscu auto zgodne z opisem.
Jeździła Pani na działkę przez 17 lat zrobiła 70.000 km . Silnik 1.6 benzyna połączony z automatyczną 4 biegowa skrzynią . W środku grabki , łopatki i wiaderka.
Pani zamontowała sobie hak aby taczki nie wozić w aucie na ogródek więc jest hak i przyczepka.
Do auta dostałem 2 kluczyki , książkę serwisową ,
Papiery z ASO i dokumenty zakupu w salonie Mazdy , radio Ori Blaupunkt
Historia samochodu :
– produkcja 1991 12.12. ( polift ) 18 lat w Niemczech 1 właściciel ( Kobieta )
– 1 rejestracja w Polsce 2009 rok przebieg 92.800 km
– Serwis ASO MAZDA 90.000 km Niemcy
– od 2009 roku do 2019 roku Mazda zrobiła 75.000 km przez 10 lat – 625 km miesięcznie
– zakup kwiecień 2019 przebieg 171.300 km – Wrocław
Dane Samochodu :
– Produkcja 1991 rok
– silnik 1600 cm 3 – 88 KM
– skrzynia biegów Automat 4 biegowy
– Werska GLX
[b]Plany :
– obniżyć – zrobione 06 2019
– wsadzić KL de – zrobione 11 2019
– nowe hamulce – zrobione 11 2019
– zderzak Mazda GTR
– Nowe alusy 15 cali
– Nowe Opony
– Lotka GTR
– inne
– Waga 01 2020 – 1080 Kg po swapie[/b]