Strona 9 z 11

Re: Mazda 323 BG B6->KL-DE '91 SWAP na KL-DE str 8 hamownia

PostNapisane: 15 maja 2020, 19:46
przez AsaroV
Co do drugiego pomiaru jako tego cieplejszego to słyszałem opinię, że właśnie podczas drugiego pomiaru dolot jest ochłodzony przez powietrze z pierwszej próby, a dolot grzeje się podczas postoju / obrotów jałowych <oczko>

PostNapisane: 16 maja 2020, 13:04
przez Płomień
Też się kiedyś nad tym zastanawiałem. Powietrze raczej płynie na tyle szybko, że nie zdąży się nagrzać od kolektora, tym bardziej że jest izolowane od materiału warstwą styczną.

Obstawiałbym raczej, że tłoki z pierścieniami puchną, i doszczelniają się minimalnie bardziej. Tym bardziej że różnica jest zazwyczaj pomiędzy 1 a 2 pomiarem, dalsze pomiary zazwyczaj pokazują to samo co drugi.

Re: Mazda 323 BG B6->KL-DE '91 SWAP na KL-DE str 8 hamownia

PostNapisane: 16 maja 2020, 19:00
przez AsaroV
Może źle się wypowiedziałem bo jestem noobem ale chodzi o to, że podczas dłuższego postoju powietrze "stoi" pod maską / w okolicach pieca i chcąc nie chcąc trochę temperatury łapie. Po pierwszym hamowaniu zmiesza się z tym powietrzem, które znajdowało się dalej i było nieco chłodniejsze.
Chociaż nawet jeżeli jest w tym trochę prawdy to raczej nie ma to dużego wpływu, tu się zgadzam że sam piec zmieni swoje wymiary i to może mieć większe znaczenie :)

Re: Mazda 323 BG B6->KL-DE '91 SWAP na KL-DE str 8 hamownia

PostNapisane: 18 maja 2020, 07:35
przez DARO MAZDA 323
Nie ma co dywagować jest 175 KM i OK.

Teraz nie mogę się nacieszyć OZ felga pięknie zapełniła nadkole.

A w sobotę wyczuściłem całe wnętrze

Re: Mazda 323 BG B6->KL-DE '91 SWAP na KL-DE str 8 hamownia

PostNapisane: 18 maja 2020, 13:41
przez Pyton
Dobra to kiedy sprzedajesz bo potrzebuje auta na wożenie syna do żłobka :D

Re: Mazda 323 BG B6->KL-DE '91 SWAP na KL-DE str 8 hamownia

PostNapisane: 18 maja 2020, 17:26
przez Neonixos666
Ile to człowiek musi się namęczyć żeby poprawić fabrykę, mogli od razu wypuszczać taką wersję to przynajmniej mazda miała by swój HH w tamtych latach. :P

PostNapisane: 18 maja 2020, 19:06
przez Płomień
Ależ miała, nawet w tej samej budzie. Po prostu nie mogły być zbyt dostępne ani tanie, bo nie sprzedaliby żadnej Rx7. Tak samo jak Mx5 nie dostały wankla, ani Mx6 KL napędu na cztery.

Re: Mazda 323 BG B6->KL-DE '91 SWAP na KL-DE str 8 hamownia

PostNapisane: 18 maja 2020, 19:54
przez Neonixos666
jednym słowem zawsze klient nie dostanie tego czego chce tylko to to chce sprzedać producent

PostNapisane: 18 maja 2020, 20:27
przez Płomień
Niestety. Chcesz mieć jak sobie wymarzyłeś, to zrób to sam. Tak jak Daro <spoko>

Re: Mazda 323 BG B6->KL-DE '91 SWAP na KL-DE str 8 hamownia

PostNapisane: 4 cze 2020, 11:29
przez DARO MAZDA 323
Mazda wymyta
jedzie dzis na spotkanie klasyków

Re: Mazda 323 BG B6->KL-DE '91 SWAP na KL-DE str 8 hamownia

PostNapisane: 22 cze 2020, 14:05
przez DARO MAZDA 323
No to jedziemy się ścigać MS odwołała wszystkie imprezy :(
W sobotę JDM SAKURA TOR Krzywa będziemy dzielnie reprezentować grupę Mazd Speed

Mx5 Turbo – XED 230 + KM
Daro Mzazda 323 BG V6 – 176 KM
Witop Mazda 121 1.3 – 100 KM

PostNapisane: 22 cze 2020, 21:47
przez Szyna
Anżeja nie będzie ? :P

PostNapisane: 25 cze 2020, 20:50
przez faflak
Szkoda że zamknięte dla publiczności :(

Re: Mazda 323 BG B6->KL-DE '91 SWAP na KL-DE str 8 hamownia

PostNapisane: 26 cze 2020, 11:02
przez DARO MAZDA 323
SAKURA 2020 Tor Krzywa 27 06 2020

odchudzamy i tjuning <lol>

Re: Mazda 323 BG B6->KL-DE '91 SWAP na KL-DE str 8 hamownia

PostNapisane: 30 cze 2020, 09:19
przez DARO MAZDA 323
Małe podsumowanie

Było gorąco seryjna chłodnica wody ledwo dawała radę w taki upał.
Auto dojechało bez problemu do domu i przejechało wszystkie sesje .
Niestety stary semslick nie kleił tylko odpływał przez co dupa żyła własnym życiem...
a przód uciekał w zakręcie.
Najlepszy czas to 1min 5 sekund i 75setnych sekundy
co dało 14 pozycje na 56 samochodów . Ja jestem bardzo zadowolony z samochodu.
Jak na seryjną babcię pokazała pazur..... ;P

PostNapisane: 30 cze 2020, 09:46
przez piwo
Gratulacje

Re: Mazda 323 BG B6->KL-DE '91 SWAP na KL-DE str 8 hamownia

PostNapisane: 1 lip 2020, 07:45
przez DARO MAZDA 323
Mazda w ruchu wygląda dostojnie

Re: Mazda 323 BG B6->KL-DE '91 SWAP na KL-DE str 9 SAKURA 2020

PostNapisane: 13 lip 2020, 09:51
przez DARO MAZDA 323
Nuda nic się nie dzieje nic sie nie psuje
to trzeba było posprzatać i coś nowego kupić
Wpadła Mazda Mx-6 silnik V6 KL01 2,5 L
silnik zostaje u mnie do kloejnego projektu a buda Mx6 na cześci jak by ktoś coś potrzebował

Re: Mazda 323 BG B6->KL-DE '91 SWAP na KL-DE str 9 SAKURA 2020

PostNapisane: 16 lip 2020, 06:58
przez francesco_franco
Czy ja dobrze widzę, że Ty równo rok temu zacząłeś swap? No szacuneczek, rok czasu i dalej to samo auto. ;)

PostNapisane: 16 lip 2020, 23:57
przez Neonixos666
DARO MAZDA 323 napisał(a):silnik zostaje u mnie do kloejnego projektu


Co to będzie?