Mazda 323 BG B6->KL-DE 2.5 L V6 SWAP
Słuchaj, a po co te kombinacje z łączeniem map z ecu dla różnych pojemności K-serii?
Widzę, że SMT6 jest podłączony. Pomijając że tp archaizm straszny, to nie prościej było w nim tylko zmodyfikować seryjną mapę . Jaka on rolę pełni w Twoim aucie?
Widzę, że SMT6 jest podłączony. Pomijając że tp archaizm straszny, to nie prościej było w nim tylko zmodyfikować seryjną mapę . Jaka on rolę pełni w Twoim aucie?
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Stara świnia była podpięta pod komputer wiec została przełożona razem z wiązka .
Mechanik ją dał bo łatwiej było ogarnąć aparat zapłonowy . Z chęcią bym się podpiął pod komputer aby ktoś sprawdził co tam jest poustawiane w tych mapach.
Czy jest lepiej . Właśnie kończę robić zawieszenie potem jadę na zbieżność i na koniec Hamownia.
Dziś walka z tylnym zawieszeniem.
I na gwałt szukam impulsatora pod linkę o długości 50 mm.
Aby w końcu działał prędkościomierz. Skrzynia z K8 jest na elektroniczny impulsator a zegary w BG są na linke . To jedyne wyjście . Wyciągnąłem impulsator ze skrzyni od 1.6 ale jest za długi jak na zdjęciu .
Więc jak ktoś ma – biorę od ręki.
Mechanik ją dał bo łatwiej było ogarnąć aparat zapłonowy . Z chęcią bym się podpiął pod komputer aby ktoś sprawdził co tam jest poustawiane w tych mapach.
Czy jest lepiej . Właśnie kończę robić zawieszenie potem jadę na zbieżność i na koniec Hamownia.
Dziś walka z tylnym zawieszeniem.
I na gwałt szukam impulsatora pod linkę o długości 50 mm.
Aby w końcu działał prędkościomierz. Skrzynia z K8 jest na elektroniczny impulsator a zegary w BG są na linke . To jedyne wyjście . Wyciągnąłem impulsator ze skrzyni od 1.6 ale jest za długi jak na zdjęciu .
Więc jak ktoś ma – biorę od ręki.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
i znowu cały czas do przodu.
Udało się zrobić prędkościomierz.
Udało się pozostawić oryginalne zegary z przebiegiem z budy BG więc w CEPIKU będzie porządek.
Aby tego dokonać trzeba zostawić ori Linkę biegnącą z zegarów BG do skrzyni biegów .
Skrzynia biegów jest z K8 czyli Mazda Mx3 V6 spięta z silnikiem KLDE.
W skrzyni biegów K8 jest impulsator elektroniczny. Trzeba go wyciągnąć i kupić impulsator
ze skrzyni biegów Mazdy 626 2.0 i Jest impulsator na linkę i ma odpowiednią długość 50 mm.
ori implusator ze skrzyni 1.6 benzyna ma długość 80 mm i jest za długi o 30 mm.
Udało się zrobić prędkościomierz.
Udało się pozostawić oryginalne zegary z przebiegiem z budy BG więc w CEPIKU będzie porządek.
Aby tego dokonać trzeba zostawić ori Linkę biegnącą z zegarów BG do skrzyni biegów .
Skrzynia biegów jest z K8 czyli Mazda Mx3 V6 spięta z silnikiem KLDE.
W skrzyni biegów K8 jest impulsator elektroniczny. Trzeba go wyciągnąć i kupić impulsator
ze skrzyni biegów Mazdy 626 2.0 i Jest impulsator na linkę i ma odpowiednią długość 50 mm.
ori implusator ze skrzyni 1.6 benzyna ma długość 80 mm i jest za długi o 30 mm.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
I tak to czasem bywa
Budujesz auto specjalnie na ten 1 dzień w roku projekt trwa 9 miesięcy i miesiąc przed impreza
dowiadujesz się że impreza odwołana smuteczek .
Auto w 95 % przygotowane na sezon 2020.
Zegary jak pisałem w poście wcześniej opanowane .
Teraz tylko kontrola na stacji diagnostycznej , zbieżność i hamownia
No i aby nie było nudno przywróciłem do życia kolejną BG
Budujesz auto specjalnie na ten 1 dzień w roku projekt trwa 9 miesięcy i miesiąc przed impreza
dowiadujesz się że impreza odwołana smuteczek .
Auto w 95 % przygotowane na sezon 2020.
Zegary jak pisałem w poście wcześniej opanowane .
Teraz tylko kontrola na stacji diagnostycznej , zbieżność i hamownia
No i aby nie było nudno przywróciłem do życia kolejną BG
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
i mamy kolejnego wspaniałego klasyka
za chwilę na sprzedaz bedzie wystawiony 323 BG GT rajdówka
za chwilę na sprzedaz bedzie wystawiony 323 BG GT rajdówka
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Cena za GT od 2500 – 2999 zł lada dzień bedzie wystawiona
a do zielonej zakupiłem nowe koło 7j x 16 , 4 x 100 ET 37
i od Lewej
GLX – 1.6 – 88 KM , GT -1.8 – 128 KM , KL 2.5 v6 – 168 KM
a do zielonej zakupiłem nowe koło 7j x 16 , 4 x 100 ET 37
i od Lewej
GLX – 1.6 – 88 KM , GT -1.8 – 128 KM , KL 2.5 v6 – 168 KM
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Dzieje sie cały czas
Wpadła lotka od GTR
Wpadła lotka od GTR
Ostatnio edytowano 24 mar 2020, 08:27 przez DARO MAZDA 323, łącznie edytowano 1 raz
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
jakie te autka sa zgrabne.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Między czasie kupiłem 2 komplety
alusów 16 cali.
OZ F1 7,5 j x 16 ET 37
KESKIN 7jx 16 ET37 Białe
Niestety za wysoki profil opon 16 cali i musze kupić niższe bo obcieaja o nadkole
alusów 16 cali.
OZ F1 7,5 j x 16 ET 37
KESKIN 7jx 16 ET37 Białe
Niestety za wysoki profil opon 16 cali i musze kupić niższe bo obcieaja o nadkole
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
jakie wagi obu?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Odebrałem zderzak od wersji GT z lakierni
zderzak uzbrojony na dniach montaż.
Nabyłem też opony niższy profil 16 cali , alusy czekaja , więc na dniach bedzie mały UP.
zderzak uzbrojony na dniach montaż.
Nabyłem też opony niższy profil 16 cali , alusy czekaja , więc na dniach bedzie mały UP.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Miała byc tylko wymiana zderzka .
Wpadły nowe tarcze bo stare biły lekko powyżej 100 km / h i mocnym hamownaiu
poprawiłem oplot
wrzyciłem też nowe klocki + blaszki
i zabrałem się za wymiane chłodnicy wody bo lekko podciekała , klejenie nic nie dało
wymieniłem czujnik wstecznego bo miał urwane kable i nie działały światła wsteczne
Wpadły nowe tarcze bo stare biły lekko powyżej 100 km / h i mocnym hamownaiu
poprawiłem oplot
wrzyciłem też nowe klocki + blaszki
i zabrałem się za wymiane chłodnicy wody bo lekko podciekała , klejenie nic nie dało
wymieniłem czujnik wstecznego bo miał urwane kable i nie działały światła wsteczne
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Barrrrdzo dobrrrra robota!!!! chyba sobie też oplot sprawie Jestem ciekawy czy te OZ sa lżejsze od enkei mx5 – te chyba wazą 4.9kg jak dobrze pamiętam
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
Na pewno NIE . ENKEI jest mega lekki jak na seryjną felgę. Chłopaki kupują ją do HONDY do rajdowania.
Roztaczają otwór centrujący i jest OK .
Oto końcowy efekt .
Roztaczają otwór centrujący i jest OK .
Oto końcowy efekt .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Jak co roku udałem się do miejsca , które kocha każdy kierowca ....
Madzia technicznie stan idelny przeszła test zawieszenia i układu kierowniczego .
Wbito pieczeć i dalej do garażu .
Wedłyug CEPIKU zrobiła przez 12 miesiecy 1964 km ...
Madzia technicznie stan idelny przeszła test zawieszenia i układu kierowniczego .
Wbito pieczeć i dalej do garażu .
Wedłyug CEPIKU zrobiła przez 12 miesiecy 1964 km ...
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Po przeglądzie pokreciłem sie po mieście i po 300 km zapaliła sie kontrolka
Siup na stację i pod korek oto wynik :
Spalanie wynosi 13,2673 litrów na 100 kilometrów
Koszt przejechania 1 kilometra wynosi 0,5188 złotych
Koszt przejechania 100 kilometrów wynosi 51,88 złotych
Koszt przejechania 303 kilometrów wynosi 157,18 złotych
Siup na stację i pod korek oto wynik :
Spalanie wynosi 13,2673 litrów na 100 kilometrów
Koszt przejechania 1 kilometra wynosi 0,5188 złotych
Koszt przejechania 100 kilometrów wynosi 51,88 złotych
Koszt przejechania 303 kilometrów wynosi 157,18 złotych
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości