Mazda 323 BG B6->KL-DE 2.5 L V6 SWAP
Jazda tym bolidem to czysta przyjemność
W trakcie przeglądu diagnosta zaproponował aby pomyśleć za jakiś czas o wymianie sworznia
wiec nie ma na co czekać . Nowy sworzeń L i P i od razu wpadły nowe paski .
PS. Za tydzień Hamownia jak już się nie mogę doczekać ....
W trakcie przeglądu diagnosta zaproponował aby pomyśleć za jakiś czas o wymianie sworznia
wiec nie ma na co czekać . Nowy sworzeń L i P i od razu wpadły nowe paski .
PS. Za tydzień Hamownia jak już się nie mogę doczekać ....
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
DARO MAZDA 323 napisał(a):Jazda tym bolidem to czysta przyjemność
W trakcie przeglądu diagnosta zaproponował aby pomyśleć za jakiś czas o wymianie sworznia
wiec nie ma na co czekać . Nowy sworzeń L i P i od razu wpadły nowe paski .
PS. Za tydzień Hamownia już się nie mogę doczekać ....
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
I? Bo czekamy na wynik!
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
o i juz mamy zdjecie do kalendarza na miesiac kwiecien
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Niemal orientalne focie ale ta koncówka wydechu troszkę przydługawa
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
Z zewnątrz zostało do zrobienia :
– wydech skrócić
– przyciemnić tylne szyby ( folia już kupiona )
– przykleić listwę na drzwi pasażera
– wrzucić alusy 16 cali OZ czekają na montaż
– wydech skrócić
– przyciemnić tylne szyby ( folia już kupiona )
– przykleić listwę na drzwi pasażera
– wrzucić alusy 16 cali OZ czekają na montaż
Ostatnio edytowano 27 kwi 2020, 11:09 przez DARO MAZDA 323, łącznie edytowano 1 raz
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Na co przyklejasz listwy? Muszę u siebie jedną przykleić, a resztę podoklejać i szukam najlepszego sposobu.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Listwa idzie na :
– od góry taśma 3 M gruba piankowa ( ona trzyma listwę od razu )
dolna część listwy klejem do szyb lub sylikonem
przed przyklejeniem dobrze oczyścić powierzchnię benzyną lub rozpuszczalnikiem
Dopisano Wt, 28 kwietnia 2020, 05:35:
Takie podobne a całkiem inne
– od góry taśma 3 M gruba piankowa ( ona trzyma listwę od razu )
dolna część listwy klejem do szyb lub sylikonem
przed przyklejeniem dobrze oczyścić powierzchnię benzyną lub rozpuszczalnikiem
Dopisano Wt, 28 kwietnia 2020, 05:35:
Takie podobne a całkiem inne
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
ladne kreski. przy takich kreskach pewnie jazda jest duza przyjemnoscia. gratulacje. autko nie dosc ze slicznie wyglada pewnie pieknie brzmi to jeszcze fajnie jezdzi. i o to chodzi.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Gratuluję wyniku Daro! Z masą bg pewnie siejesz postrach na ulicach. Szkoda że nie było Poznania, bo widzę że walczyłbyś o przebicie 2:00.
@Janq
Długa droga przed Tobą. Daro ma kolektor KL-DE, a komputer K8, i te dwa silniki maj ą vrisy w innych miejscach.
Wydech aucie nie potrzebuje backpressure, a wręcz przeciwnie – K-seria bardzo ładnie reaguje na uwolnienie wydechu.
Optymalny punkt zmiany biegów liczy się z krzywej i ratio poszczególnych biegów – zawsze jednak będzie za punktem maksymalnej mocy. Jedynkę ciągniemy zawsze do końca, kolejne zmieniamy coraz wcześniej.
@Janq
Długa droga przed Tobą. Daro ma kolektor KL-DE, a komputer K8, i te dwa silniki maj ą vrisy w innych miejscach.
Wydech aucie nie potrzebuje backpressure, a wręcz przeciwnie – K-seria bardzo ładnie reaguje na uwolnienie wydechu.
Optymalny punkt zmiany biegów liczy się z krzywej i ratio poszczególnych biegów – zawsze jednak będzie za punktem maksymalnej mocy. Jedynkę ciągniemy zawsze do końca, kolejne zmieniamy coraz wcześniej.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Czyli sprawa się wreszcie wyjaśniła co ta mapa daje. Dla wszystkich zainteresowanych tematem zmian map to mam parę wniosków.
1. Szkoda, że nie sprawdziliśmy jak sobie radzi standardowa mapa klde (ciekawe jaki przyrost jest w stosunku do tego mixa)
2. Opcja zmiany w ten sposób mapy jest zdecydowania najtańsza
3. Tak zmieniając mapę można pobawić się vrisami
4. Montując tak mapę, nie musisz kombinować z komputerami (zmiana mapy nie wiąże się z problemem np immobilisera, można zmieniać w każdym komputerze)
5. Mapa z k8 nie jest najlepsza (patrz kreski)
Pomimo, że wynik nie jest jakoś oszałamiający (chociaż to jest wolnossak, nie tak źle) to jestem mega zadowolony, bo jak wiadomo początki są zawsze trudne, a tunera jeszcze bardziej Grunt, że jeździ i daje frajdę z jazdy. Trzymam kciuki za dalszą pracą nad projektem.
PS
Mam nadzieje, że dasz się przejechać wariatką
1. Szkoda, że nie sprawdziliśmy jak sobie radzi standardowa mapa klde (ciekawe jaki przyrost jest w stosunku do tego mixa)
2. Opcja zmiany w ten sposób mapy jest zdecydowania najtańsza
3. Tak zmieniając mapę można pobawić się vrisami
4. Montując tak mapę, nie musisz kombinować z komputerami (zmiana mapy nie wiąże się z problemem np immobilisera, można zmieniać w każdym komputerze)
5. Mapa z k8 nie jest najlepsza (patrz kreski)
Pomimo, że wynik nie jest jakoś oszałamiający (chociaż to jest wolnossak, nie tak źle) to jestem mega zadowolony, bo jak wiadomo początki są zawsze trudne, a tunera jeszcze bardziej Grunt, że jeździ i daje frajdę z jazdy. Trzymam kciuki za dalszą pracą nad projektem.
PS
Mam nadzieje, że dasz się przejechać wariatką
- Od: 27 sty 2019, 19:14
- Posty: 47 (2/0)
- Auto: Jest:
Lexus is250
Była:
Xedos 6 95' 2.5 V6
Różnica w pomiarze była 2 KM ale to tolerancja błędu pomiarowego
zwłaszcze że pomiar na ori kości był jako 2 robiony na gorącym juz silniku
No i OZ F1 doczekały się montażu
7,5 J x 16 ET 37 Opona 205 45 16 Jak wygląda oceńcie sami
zwłaszcze że pomiar na ori kości był jako 2 robiony na gorącym juz silniku
No i OZ F1 doczekały się montażu
7,5 J x 16 ET 37 Opona 205 45 16 Jak wygląda oceńcie sami
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Moim zdaniem koło bardzo dobrze pasuje, ładnie wypełnia wnęki koła i zgrywa się wszystko.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości