Mazda 323 BG B6->KL-DE 2.5 L V6 SWAP
Udało się dorwac blęde piekną i całą
a zdjecia ze swapu na dniach
a zdjecia ze swapu na dniach
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Witam
Po dwóch dniach walki mamy taki stan .
Silnik z Mx3 Klde wyciągniety na palecie
Silnik z Mazdy 323 BG wyciągniety na palecie .
Wiązka od Klde cała posprawdzana , wtyczki spinki i poprawiona izolcja .
Najwiecej pracy zeszło z przekładką z Autoatu na manual. ( Przypominam Mazda 323 BG to Automatyczna skrzynia Biegów )
Trzeba było przełożyć kasetę od biegów , cięgna zdemontować , zdemontowac stara wiązkę z BG.
Dziś walka z przekładaniem pedału sprzegła i Hamulca wraz z pompa wysprzeglika .
Na deser demontujemy serwo z MX3 V6 bo jest większe i wpada do 323 BG aby lepiej hamowało
Plan na przyszły tydzień wrzucić silnik i odpalić .
Między czasie przekładamy cały układ hamulcowy z V6 do BG .
Wpada stalowy oplot , nowe przewody miedziane , nowy płyn hamulcowy i cały zesaw hamulcowy z V6
Nowe tarcze i klocki . Tak aby do tematu już nie wracać .
Jest co robić .... pogoda dopisuje więc walczymy
Następna relacja po weekendzie
Po dwóch dniach walki mamy taki stan .
Silnik z Mx3 Klde wyciągniety na palecie
Silnik z Mazdy 323 BG wyciągniety na palecie .
Wiązka od Klde cała posprawdzana , wtyczki spinki i poprawiona izolcja .
Najwiecej pracy zeszło z przekładką z Autoatu na manual. ( Przypominam Mazda 323 BG to Automatyczna skrzynia Biegów )
Trzeba było przełożyć kasetę od biegów , cięgna zdemontować , zdemontowac stara wiązkę z BG.
Dziś walka z przekładaniem pedału sprzegła i Hamulca wraz z pompa wysprzeglika .
Na deser demontujemy serwo z MX3 V6 bo jest większe i wpada do 323 BG aby lepiej hamowało
Plan na przyszły tydzień wrzucić silnik i odpalić .
Między czasie przekładamy cały układ hamulcowy z V6 do BG .
Wpada stalowy oplot , nowe przewody miedziane , nowy płyn hamulcowy i cały zesaw hamulcowy z V6
Nowe tarcze i klocki . Tak aby do tematu już nie wracać .
Jest co robić .... pogoda dopisuje więc walczymy
Następna relacja po weekendzie
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Skrzynia będzie K8? Jeśli tak, to będzie 5ka z FSa?
A pomyślałem nawet, że przy tak lekkiej budzie, sprawdziłaby się nawet skrzynia z Xedosa 9.
Pamiętasz jakie są różnice w rpm?
A pomyślałem nawet, że przy tak lekkiej budzie, sprawdziłaby się nawet skrzynia z Xedosa 9.
Pamiętasz jakie są różnice w rpm?
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Na skrzyni k8 i piątce z FSa przy 130kmh będzie około 4k rpm.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Dokładnie to będzie tak:
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Na hamowni zlotowej w Poznaniu wyszło 161 KM więc jest dobra baza do modzenia .
Nad niutami poroacujemy bo marnie wyszły
Dziś wieczorem kolejna fotorelacja ze SWAPU
Nad niutami poroacujemy bo marnie wyszły
Dziś wieczorem kolejna fotorelacja ze SWAPU
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Hamownia zlotowa ogólnie pokazuje bardzo mało niuta i za wysokie obroty mocy max i momentu max Może kwestia kalibracji. U mnie w FSie wszystko było przynajmniej 500 obrotów za wysoko (max moc 6500, max moment 5000). I brakowało 20 niuta przy katalogowej mocy. Także po swapie bym się wybrał na jakąś hamownię lokalnie.
Prace idą do przodu
Silnik już siedzi w aucie. Sanki i cały silnik pasuje z Mx3 do BG bez żadnych przeróbek .
Jedynie będzie zabawa z chłodnicą wody .
Trzeba zmienić łapę z Mx3 do bydu BG aby silnik siadł idealnie ( ta czerwona cześć na zdjęciu .
Montaż wiązki i komputera zakończony.
Poprawiłem izolację aby nie było zwarcia i szukania przyczyn nierównej pracy silnika bądz braku odpalenia auta.
Dziś montaż serwa , wysprzeglika i kolumny kierowniczej
Silnik już siedzi w aucie. Sanki i cały silnik pasuje z Mx3 do BG bez żadnych przeróbek .
Jedynie będzie zabawa z chłodnicą wody .
Trzeba zmienić łapę z Mx3 do bydu BG aby silnik siadł idealnie ( ta czerwona cześć na zdjęciu .
Montaż wiązki i komputera zakończony.
Poprawiłem izolację aby nie było zwarcia i szukania przyczyn nierównej pracy silnika bądz braku odpalenia auta.
Dziś montaż serwa , wysprzeglika i kolumny kierowniczej
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Dziś wtorek 23 lipca Automat stał sie oficjalnie manualem
ułozyłem wiązkę pod maską
przekręciłem pedały z BG i z Mx3 ,
Najlepiej miec całe auto , cały czas chodze do auta to zaślepka to śrubka
Linka gazu też musi być z V6 bo jest dłuższa
Instalacja pod kierownica podpięta kolumna zamontowana w srodku powoli prace dobiegają końca
a i pompa paliwa z V6 też jest już wykrecona jutro montaż do BG
wrzucę zdjecie do porównania na dniach jaka jest róznica w wielkości pompy paliwowej .
ułozyłem wiązkę pod maską
przekręciłem pedały z BG i z Mx3 ,
Najlepiej miec całe auto , cały czas chodze do auta to zaślepka to śrubka
Linka gazu też musi być z V6 bo jest dłuższa
Instalacja pod kierownica podpięta kolumna zamontowana w srodku powoli prace dobiegają końca
a i pompa paliwa z V6 też jest już wykrecona jutro montaż do BG
wrzucę zdjecie do porównania na dniach jaka jest róznica w wielkości pompy paliwowej .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Nie wiem czy pompa taka ważna. U mnie standardowa z BP wystarcza z zapasem. Ale jak kupowałem nowa to do 1.5,1.6,1.8, 2.0 I 2.5 byky takie same w katalogu.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Ale ta BG będzie gniotła suty
Kiedy planujesz odpalać?
A z pompami w BG chyba podobnie, u mnie przecież siedzi ori z B8 (103 KM) i ogarnia turbo pomimo tego że musi prawie 6 bar bić, czyli pompuje 2x więcej pod 2x większym ciśnieniem
Kiedy planujesz odpalać?
A z pompami w BG chyba podobnie, u mnie przecież siedzi ori z B8 (103 KM) i ogarnia turbo pomimo tego że musi prawie 6 bar bić, czyli pompuje 2x więcej pod 2x większym ciśnieniem
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 149 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
Czekam na kreskę między Wami. 323C KL vs 323F BPT. Mniejsze i lżejsze auto z większym silnikiem, vs większe i cięższe z mniejszym silnikiem, ale turbo
Jak tak sobie nad tym myślę, to powinniście się zamienić budami. Byłoby to bardziej intuicyjne
Jak tak sobie nad tym myślę, to powinniście się zamienić budami. Byłoby to bardziej intuicyjne
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Po krótkiej przerwie wracamy
Nie wiedziałem że projekt ma tylu cichych wielbicieli i kibiców
Ludzie pisami do mnie co się dzieje gdzie zdjęcia z relacji co z projektem – dużo ludzi czyta a mało komentuje – może to i dobrze.
Na dniach na pewno nastąpi przerwa z powodów wyższej rangi ale coś do przodu poszło z tematem .
Oplot z przodu pasuje i nowe miedziane przewody .
Poli gumy sa na całym przednim zawieszeniu .
Cały układ wydechowy z Mx3 V6 pasuje bez problemu trzeba tylko skrócić go o 20 mm.
I największy problem mam z chłodnica wody. Z BG nie pasuje są inne podejścia . Z mx3 jest za duża
i nie wejda lampy . Nie chcę dawac chłodnicy wody przed pas przedni bo to wiąże się ze wzmocnieniem pasa przedniego i zapinkami na masce .
Nie wiedziałem że projekt ma tylu cichych wielbicieli i kibiców
Ludzie pisami do mnie co się dzieje gdzie zdjęcia z relacji co z projektem – dużo ludzi czyta a mało komentuje – może to i dobrze.
Na dniach na pewno nastąpi przerwa z powodów wyższej rangi ale coś do przodu poszło z tematem .
Oplot z przodu pasuje i nowe miedziane przewody .
Poli gumy sa na całym przednim zawieszeniu .
Cały układ wydechowy z Mx3 V6 pasuje bez problemu trzeba tylko skrócić go o 20 mm.
I największy problem mam z chłodnica wody. Z BG nie pasuje są inne podejścia . Z mx3 jest za duża
i nie wejda lampy . Nie chcę dawac chłodnicy wody przed pas przedni bo to wiąże się ze wzmocnieniem pasa przedniego i zapinkami na masce .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Czyli chłodnica ma być wymiarami jak z BG a króćce jak w MX3?
Daj zdjęcia i wymiary może ktoś wpadnie na jakiś model.
Daj zdjęcia i wymiary może ktoś wpadnie na jakiś model.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości