Mazda 323F BG B6E '90

Witam wszystkich w galerii mojego auta !
Jest to Mazda 323F BG z silnikiem 1.6 B6E z 1990 roku. Samochód kupiłem w sierpniu 2018 r. w całkiem ładnym stanie z przebiegiem 189 tyś. km
Poniżej krótka specyfikacja, oraz kilka zdjęć auta. Pozdrawiam
Mazda 323F BG 1.6 B6E 90r.
Modyfikacje:
1. Silnik
– 1.6 B6E 84 KM w oryginalnym stanie
– Pokrywa zaworów pomalowana na złoto lakierem VHT do pokryw
– Korek oleju Mazdaspeed
– Dorobione siłowniki podnoszenia przedniej maski
2. Wygląd
– Zderzak tylny i progi Postert
– Przednia dokładka zderzaka Zender
– Dodatkowa dokładka przedniego zderzaka Renault Laguna I
– Tylna lotka klapy z wersji GT
– Lotka nad tylną szybą z japońskiej wersji Astina\Eunos 100
– 3 światło stopu na tylnej szybie
– Usunięta wycieraczka tylnej klapy
– Nowe przednie klosze lamp clear
– Oświetlenie tylnych lamp przerobione na JDM
– Żółte halogeny firmy Wesem
– Elektryczne lusterka z wersji GT
– Usunięte wszystkie emblematy
3. Wnętrze
– Podłokietnik z 323F BA
– Czarne tarcze zegarów Indiglo
– Czerwone wskazówki zegarów
– Czerwone oświetlenie przycisków i panelu sterowania nawiewów
– Fotele i kanapa z wersji GT
– Czerwona gałka zmiany biegów + skórzany czarny mieszek
– Skórzana kierownica Momo
– Boczki drzwi z wersji GT z elektryką sterowania szyb
– Środkowy panel oklejony folią 3M Carbon
4. Koła
– Felgi Keskin KT1 16" pomalowane na złoto + polerowane ranty na lustro
– Nakrętki kół Project Kics R40 Neo Chrome
– Krótkie skręcane chromowane wentyle
Plany:
– Silnik z GT 1.8 DOHC 128 KM (czeka na swap)
– Lotka na klapę Zender pod kolor auta (czeka na montaż)
– Nowy lakier całego auta
– Przyciemnienie szyb
– Nowy kompletny wydech
Jest to Mazda 323F BG z silnikiem 1.6 B6E z 1990 roku. Samochód kupiłem w sierpniu 2018 r. w całkiem ładnym stanie z przebiegiem 189 tyś. km
Poniżej krótka specyfikacja, oraz kilka zdjęć auta. Pozdrawiam
Mazda 323F BG 1.6 B6E 90r.
Modyfikacje:
1. Silnik
– 1.6 B6E 84 KM w oryginalnym stanie
– Pokrywa zaworów pomalowana na złoto lakierem VHT do pokryw
– Korek oleju Mazdaspeed
– Dorobione siłowniki podnoszenia przedniej maski
2. Wygląd
– Zderzak tylny i progi Postert
– Przednia dokładka zderzaka Zender
– Dodatkowa dokładka przedniego zderzaka Renault Laguna I
– Tylna lotka klapy z wersji GT
– Lotka nad tylną szybą z japońskiej wersji Astina\Eunos 100
– 3 światło stopu na tylnej szybie
– Usunięta wycieraczka tylnej klapy
– Nowe przednie klosze lamp clear
– Oświetlenie tylnych lamp przerobione na JDM
– Żółte halogeny firmy Wesem
– Elektryczne lusterka z wersji GT
– Usunięte wszystkie emblematy
3. Wnętrze
– Podłokietnik z 323F BA
– Czarne tarcze zegarów Indiglo
– Czerwone wskazówki zegarów
– Czerwone oświetlenie przycisków i panelu sterowania nawiewów
– Fotele i kanapa z wersji GT
– Czerwona gałka zmiany biegów + skórzany czarny mieszek
– Skórzana kierownica Momo
– Boczki drzwi z wersji GT z elektryką sterowania szyb
– Środkowy panel oklejony folią 3M Carbon
4. Koła
– Felgi Keskin KT1 16" pomalowane na złoto + polerowane ranty na lustro
– Nakrętki kół Project Kics R40 Neo Chrome
– Krótkie skręcane chromowane wentyle
Plany:
– Silnik z GT 1.8 DOHC 128 KM (czeka na swap)
– Lotka na klapę Zender pod kolor auta (czeka na montaż)
– Nowy lakier całego auta
– Przyciemnienie szyb
– Nowy kompletny wydech