Strona 1 z 1

Mazda 323F BG B6E '90

PostNapisane: 15 maja 2019, 20:51
przez DanielPGT
Witam wszystkich w galerii mojego auta !

Jest to Mazda 323F BG z silnikiem 1.6 B6E z 1990 roku. Samochód kupiłem w sierpniu 2018 r. w całkiem ładnym stanie z przebiegiem 189 tyś. km
Poniżej krótka specyfikacja, oraz kilka zdjęć auta. Pozdrawiam


Mazda 323F BG 1.6 B6E 90r.

Załącznik 20190407_160043.jpg nie jest już dostępny
20190407_160043.jpg
20181127_100107.jpg
20190302_125800.jpg
20190223_090659.jpg
20190302_125241.jpg
20190424_180511.jpg
20201228_121929.jpg


Modyfikacje:

1. Silnik

– 1.6 B6E 84 KM w oryginalnym stanie
– Pokrywa zaworów pomalowana na złoto lakierem VHT do pokryw
– Korek oleju Mazdaspeed
– Dorobione siłowniki podnoszenia przedniej maski

2. Wygląd

– Zderzak tylny i progi Postert
– Przednia dokładka zderzaka Zender
– Dodatkowa dokładka przedniego zderzaka Renault Laguna I
– Tylna lotka klapy z wersji GT
– Lotka nad tylną szybą z japońskiej wersji Astina\Eunos 100
– 3 światło stopu na tylnej szybie
– Usunięta wycieraczka tylnej klapy
– Nowe przednie klosze lamp clear
– Oświetlenie tylnych lamp przerobione na JDM
– Żółte halogeny firmy Wesem
– Elektryczne lusterka z wersji GT
– Usunięte wszystkie emblematy

3. Wnętrze

– Podłokietnik z 323F BA
– Czarne tarcze zegarów Indiglo
– Czerwone wskazówki zegarów
– Czerwone oświetlenie przycisków i panelu sterowania nawiewów
– Fotele i kanapa z wersji GT
– Czerwona gałka zmiany biegów + skórzany czarny mieszek
– Skórzana kierownica Momo
– Boczki drzwi z wersji GT z elektryką sterowania szyb
– Środkowy panel oklejony folią 3M Carbon

4. Koła

– Felgi Keskin KT1 16" pomalowane na złoto + polerowane ranty na lustro
– Nakrętki kół Project Kics R40 Neo Chrome
– Krótkie skręcane chromowane wentyle

Plany:

– Silnik z GT 1.8 DOHC 128 KM (czeka na swap)
– Lotka na klapę Zender pod kolor auta (czeka na montaż)
– Nowy lakier całego auta
– Przyciemnienie szyb
– Nowy kompletny wydech

PostNapisane: 16 maja 2019, 08:35
przez Bartg
Witamy na forum i w dziale Nasze Mazdy :) Prośba o wrzucenie zdjęć na serwer MS (opcja załącznik przy edycji posta).

PostNapisane: 20 maja 2019, 12:40
przez piwo
ale piekna.
zazdraszczam.
troszke lezka poleciala.
<piwo>

co moglbym doradzic to nie psuj za bardzo tego autka.
jego linia jest tak ponadczasowa ze szkoda jej na dyfuzory i inne wies tjuningi ktore nic nie daja.
tyczy sie to tez wydechu ktory zabije cala przyjemnosc z jazdy.
seryjny gietek byl tak super w prowadzeniu, cichy, z powerem, z swietnym ukladem kierowniczym.
tu na prawde niewiele trzeba poprawiac.
jak chcesz 1,8 128konne czy 140 konne w pelni popieram.
ale staraj sie dazyc do serii GT. czyli silnik 128km, komp, pompa paliwa, skrzynia z 1,8 gt z polosiami wieksze heble z gt, stabilizatory grubsze z gt kubly z gt itd. i bedzie to na prawde cudnie smigac.
ja mialem wydech z nierdzewki w gt to zabilo jakakolwiek chec jazdy autem.
dla dwoch koni to na prawde nie ma sensu. juz lepiej zrobic glowice porzadnie. wieksze przyrosty, mniejsze spalanie, i cisza.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2&t=146992

PostNapisane: 20 maja 2019, 17:13
przez seba323f
Jest śliczna ! :D

Re: Mazda 323F BG B6E '90

PostNapisane: 21 maja 2019, 23:01
przez Agniess
Śledzę od dawna... ładniutka! <serduszka>
Dobrze byłoby spotkać się na jakimś zlocie.

Re: Mazda 323F BG B6E '90

PostNapisane: 2 maja 2021, 21:35
przez DanielPGT
W końcu Mazda doczekała się konkretnych kółek :) Keskin KT1 16" z przodu 7.5J tył 9J.
Felgi odświeżyłem i wypolerowałem ranty na lustro, dojdą do nich jeszcze naklejki na kapsle z logo Keskin.
Chcę zrobić ładny naciąg, myślę nad oponką Toyo Proxes TR1 205/45 na 9J i 195/45 na 7.5J

Re: Mazda 323F BG B6E '90

PostNapisane: 2 maja 2021, 23:19
przez Agniess
Zrób foto jak już będą założone, ciekawa jestem jak będą leżały! <serduszka>

Re: Mazda 323F BG B6E '90

PostNapisane: 6 maja 2021, 15:11
przez Pyton
przy tej feldze musi byc konkretna gleba bo inaczej bedzie to komicznie wygladac . Mazda bardzo ładna

Re: Mazda 323F BG B6E '90

PostNapisane: 6 sie 2021, 22:17
przez DanielPGT
Mała aktualizacja
Keskin'y z przodu już siedzą. Wybór opon padł na Toyo Proxes TR1 w rozmiarze 195/45 na felgę przód 7,5J. W przyszłym tygodniu będę miał już tył, wybrałem opony w rozmiarze 215/40 na feldze 9J. Z tyłu będzie trochę grubo i coś trzeba będzie pomodzić, żeby to jakoś ładnie spasować. Przód całkiem ładnie siadł, lecz według mnie przydałby się jeszcze jakiś dystans 10mm.