Mazda 323F BA KF '95 Czerwona Furia

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Gromhild » 27 maja 2019, 14:07

Płomień napisał(a):Po co komu kael pod maską. Proponuję najpierw dobry zawias, hamulce, wydech, może jakąś świnię albo SA. Kaela wkładać do gotowego auta. Ten silnik jeszcze nie umiera, a KF po delikatnych modach powinien spokojnie podać jakieś 155km, czyli tyle co seryjny KL :D


Zawias jest dobry bo gwintu raczej nie będzie po pierwsze koszta po drugie sam wiesz gdzie mieszkam XD i gwint jest bez sensu :P
Heble zaraz będą lepsze.
Wydech.... i tu jest problem bo właśnie mi się sypie (plecionka i łączenia) i w sumie można bybyło coś pomyśleć nad zmianą kolektorów i całego wydechu ale... finansowo cienko się zrobiło w tym miesiącu :P a tu jeszcze nadkola trza zrobić :P
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Ziemi Łódzkiej
 
Od: 9 maja 2018, 11:01
Posty: 82 (0/1)
Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 KL-DE LPG
Passeratti 2.0 20v 130km ALT LPG

Postprzez Płomień » 27 maja 2019, 15:14

To wydech zrób na 2,25". Będzie ciut za duży do KFa i w dolnej granicy dla KLa, tak na wszelki jakbyś miał swapować.
Jeden tłumik przelotowy turboworks 140zł
https://turboworks.pl/product-pol-8290- ... 409SS.html

Jedno cygaro turboworks 140zł
https://turboworks.pl/product-pol-8311- ... 304SS.html

Katalizator sportowy uniwersalny ok. 250-300zł.

Rurki z kadeksu: koło 100zł

Plecionka z nierdzewki ze 120zł.

I masz prawie że kopię mojego setupu, tyle że będzie ciszej. 800zł + robota, a jeśli dobrze pamiętam to masz zniżki w SPCustoms. Za wydech który spełnia normy, a jak brzmi to słyszałeś nie raz.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez Rafalkom » 27 maja 2019, 21:35

Płomień napisał(a):Jedno cygaro turboworks 140zł
https://turboworks.pl/product-pol-8311- ... 304SS.html


Ten tłumik na 2.25 cala ja kupiłem na alledrogo za 105zł sztuka ;)

Co do KLa, ciekawi mnie ile ciśnienia wytrzymuje KF. Być może lepiej zrobić soft turbo i przebić mocą od razu KLa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 20:11
Posty: 383 (0/1)
Skąd: Nowogard
Auto: Mazda 323F BJ ZM '02 + Eaton M62 + EBC

Postprzez Gromhild » 28 maja 2019, 09:59

Rafalkom napisał(a):Co do KLa, ciekawi mnie ile ciśnienia wytrzymuje KF. Być może lepiej zrobić soft turbo i przebić mocą od razu KLa.


Też się nad tym zastanawiałem ale nie wiem czy jest sens ładować sporą kwotę w kf turbo i kij wie ile to wytrzyma. A z tego co się orientowałem to dużo więcej mocy do KL nie będzie :/
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Ziemi Łódzkiej
 
Od: 9 maja 2018, 11:01
Posty: 82 (0/1)
Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 KL-DE LPG
Passeratti 2.0 20v 130km ALT LPG

Postprzez Płomień » 28 maja 2019, 10:29

Nie no, wystarczy szybka matematyka. Bezpieczne pół bara da niecałe 50% mocy, czyli zbliżamy się do dwójki z przodu.
Tyle że minimum kosztów, to kolektor 800zł, sterowanie SA EE3+ z szerokopasem 1300zł, burbo z 500zł, IC 200zł, rzeźba w dolocie z 400zł, doprowadzenie oleju do burbo 200zł.
3500zł to absolutne minimum na graty, a wydech i tak trzeba będzie zrobić bo 2 cale to ciut przymało :P

Właśnie dlatego lepiej jest turbić bepeka. Cztery gary tańsze w serwisie, w razie korby przełożenie silnika to jedna cała sobota a nie tydzień, i moce osiągalne podobne.

Taniej wyjdzie kupić dobrego kaela i dłubnąć na 180km co nie jest takim znowu strasznym problemem jak by się mogło wydawać. Może i pare koni mniej, ale spalanie sporo mniejsze, i spokojna głowa o usterki.

Rafalkom czekam na kreski od Ciebie, ciekawi mnie co ZM wypluje na 0,5 bara.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez Rafalkom » 28 maja 2019, 10:53

Płomień napisał(a):Rafalkom czekam na kreski od Ciebie, ciekawi mnie co ZM wypluje na 0,5 bara.


Sam jestem ciekaw, tak naprawdę przy 0,5B zobaczymy jedynie kreski z DETA bo nie mam zamiaru jechać na hamownie w tym setupie, dopiero jak zwiększę ciśnienie. Mam swojego dokładnego matematyka symulanta i oceni po osiągach GPS'owych i wadze jakie moce generuje silnik przy 0,5. Ogólnie cudów bym nie oczekiwał ponieważ to 0,5 mam dopiero po przekroczeniu 6k RPM więc bez szału a jak wiadomo kompresor zwiększa swoje doładowanie z obrotami, przy 5k RPM mam zaledwie 0,4 ciśnienia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 20:11
Posty: 383 (0/1)
Skąd: Nowogard
Auto: Mazda 323F BJ ZM '02 + Eaton M62 + EBC

Postprzez Gromhild » 29 maja 2019, 07:29

Turbo jest ryzykowne... szczególnie że czerwona to moje daily :/ i jak się coś mocno roz.... XD to jestem w czarnej (acz kuszące).
Ale myślę że powalczę z wydechem ale to po wakacjach. Teraz wymienię tylko łącznik elastyczny i tyle... chyba że jakieś dodatkowe środki wpadną :P to się zgłoszę do SPc :D
Za to dzisiaj/jutro ruszam z odnowieniem plastików w środku bo już trochę sfatygowane są...
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Ziemi Łódzkiej
 
Od: 9 maja 2018, 11:01
Posty: 82 (0/1)
Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 KL-DE LPG
Passeratti 2.0 20v 130km ALT LPG

Postprzez Gromhild » 17 cze 2019, 10:46

Plastiki niestety musiały poczekać ze względów na niedyspozycję zdrowotną ale za to...

Wpadła polerka i odnowienia pakietu :D w ramach przygotowań do MotoShow Kamieńsk ;) Nie wiem jak wam ale mnie się mega podoba :D

Gigantyczne podziękowania dla Patryka (Dollar ;) )

64324757_831680420541056_6839135682531688448_n.jpg
64631832_352204242109507_2605615388418899968_n.jpg

64634498_313234652949769_2954519053869252608_n.jpg

62620082_433737294139474_2618024992046055424_n.jpg
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Ziemi Łódzkiej
 
Od: 9 maja 2018, 11:01
Posty: 82 (0/1)
Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 KL-DE LPG
Passeratti 2.0 20v 130km ALT LPG

Postprzez Gromhild » 14 sie 2019, 09:34

Temat do zamknięcia mazda sprzedana ale dalej w GŁ ;)
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Ziemi Łódzkiej
 
Od: 9 maja 2018, 11:01
Posty: 82 (0/1)
Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 KL-DE LPG
Passeratti 2.0 20v 130km ALT LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy