Strona 2 z 2

PostNapisane: 10 kwi 2019, 20:46
przez Pajak478
Czeka na wiosnę chyba :D

Re: Mazda 323 BG B8 '90 GLX Full Time 4WD

PostNapisane: 26 kwi 2019, 15:07
przez Grigori
Mazda stoi u teściów i tyle nic przy niej nie robię, narzazie zbieram na SWAP silnika i hamulców oraz na ogarnięcie karoserii ( dobrze że dużo nie ma :D ). Zbieram fanty cały czas i kasę chce ogarnąć jak najwięcej od razu. A tu link do funpage http://www.facebook.com/JDM323Familia zapraszam. Przerzucę wszystko co tam jest też tu.

Re: Mazda 323 BG B8 '90 GLX Full Time 4WD

PostNapisane: 29 kwi 2019, 17:08
przez Grigori
Porównanie podłogi bagażnika w:

1.3 sohc z 1994r.
1.8 sohc 4WD z 1989r.

Podłoga w bagażniku 4WD jest o ok 3,5 cm wyżej niż w FWD.
Inne plastiki w bagażniku oraz inne wymiary kanapy i siedziska.

PostNapisane: 29 kwi 2019, 23:53
przez czarek1991
No i co za tym idzie, 2 pompy paliwa i inny bak :)

Re: Mazda 323 BG B8 '90 GLX Full Time 4WD

PostNapisane: 22 lip 2019, 11:05
przez Grigori
Pracuje nad wnętrzem oraz elektryką w wewnątrz muszę dorobić wiązkę do składanych lusterek, elektrycznie starowany nawiew już ma zrobioną. Przyciski umieszczona na swoich miejscach <rotfl>

Re: Mazda 323 BG B8 '90 GLX Full Time 4WD

PostNapisane: 22 lip 2019, 13:18
przez DARO MAZDA 323
Widzę że parę smaczków już wpadło do BG
Ale nie lepiej rozebrać , wyspawać i zakonserwować a potem uzrbrajać 2 raz ?

Re: Mazda 323 BG B8 '90 GLX Full Time 4WD

PostNapisane: 2 sie 2019, 13:42
przez Grigori
Jest tylko jedna dziura na nadkolu nie ma czego więcej spawać :D Dziś dam jeszcze kilka fotek.

Re: Mazda 323 BG B8 '90 GLX Full Time 4WD

PostNapisane: 5 sie 2019, 22:08
przez Grigori
Wpada zderzak z GT GTX
Dokładki progów FOHA (przedlift)
Dokładka zderzaka tył FOHA (przedlift)


SWAP na DOHC w HardcoreGarage Lublin u Piotr89

[Usunięte]

PostNapisane: 31 gru 2019, 20:54
przez Grigori
PostTen post został usunięty przez Bartg 6 kwi 2020, 09:49.

Re: Mazda 323 BG BP B8 '89 GLX Full Time 4WD

PostNapisane: 4 kwi 2020, 13:02
przez Grigori
Remont oraz SWAP silnika w Hardcore Garage Lublin u Piotra dobiegł końca ( nad estetyką jeszcze popracujemy teraz nie o to chodzi )

SWAP z 1.8 sohc 106km na 1.8 dohc 128 km z wiązką, komputerem, przepływomierzem wszystko na swoim miejscu zgodnie z oryginałem.

https://www.facebook.com/pg/JDM323Familia

https://www.youtube.com/watch?v=Dm_nHKZfK9k Pierwsze odpalenie

Doszliśmy do wniosku że " albo grubo albo wcale " no i jazda.

Obróbka głowicy:
-wymiana uszczelniaczy
-wymiana prowadnic
-obróbką gniazd zaworowych
-planowanie
-sprawdzenie szczelności

Obróbka bloku:
-płaszczyzna
-tulejowanie 4 cylindrów pod tłoki nominalne
-kontrola osiowości i wymiarów wału
-kontrola stanu sworzni tłokowych

Wymiana:
-panewek głównych i korbowodowych
-pierścieni oporowych
-pierścieni tłokowych
-uszczelniaczy na wale i wałkach,
-uszczelek pompy olejowej,
-zaworka pompy oleju wraz z kontrolą zużycia pompy olejowej,
-uszczelki pod głowicą ( na wzmacnianą), oraz pod miską olejową wraz z półksiężycami,
-pasek rozrządu, napinacza i pompy wody,
-uszczelek pod podstawą filtra oleju
-nowe uszczelki na kolektorze ssącym, wydechowym , pod przepustnicą oraz pod pokrywą zaworów
-nowe świece, nowa tarcza sprzęgłowa, łożysko oporowe, uszczelniacze półosi skrzyni, nowy wysprzęglik i pompa sprzęgła
– termostatu, palec, kopułka
-nowe oleje wszystkie filtry,

Teraz pokusił bym się o stwierdzenie że to nowy silnik :D ( przed remontem miał ok 190 tyś )

Re: Mazda 323 BG B8 GLX 4WD – SWAP 1.8 BP05

PostNapisane: 6 kwi 2020, 08:08
przez DARO MAZDA 323
No pięknie się robi i widzę że Piotrek wraca do żywych <spoko>

Re: Mazda 323 BG B8 GLX 4WD – SWAP 1.8 BP05

PostNapisane: 21 sie 2020, 22:53
przez Grigori
Do zamknięcia.