Mazda 323F BG B8 '91r

Po dwóch latach poszukiwania w końcu udało się znaleźć odpowiadający mi egzemplarz 270km od domu(Przywieziona z Gniezna do Wrocławia). Wytyczne były cztery: silnik 1,8 SOHC lub DOHC, kolor czerwony, szyberdach, brak rdzy.
Udało się, mogę się teraz cieszyć niezawodna, bez rdzy mazdą:D
Podstawowe dane techniczne:
Rok: 1991
Silnik: 1,8 16V SOHC
Kolor: Czerwony
Wyposażenie: centralny zamek, wspomaganie kierownicy, szyberdach.
Historia napraw:
2015:
– wymiana rozrządu (127kkm)
2018:
– nowa uszczelka pokrywy zaworów,
– nowe przeguby,
– pranie podsufitki,
– korekta drzwi i dachu + ceramika,
– wymiana tulei wahacza przedniego,
– nowe klocki hamulcowe,
– nowe tarcze hamulcowe,
– nowe amortyzatory przód KAYABA,
– czyszczenie przepustnicy,
– chłodnica + nowy płyn
– założenie nowych sprężyn obniżających -35mm
– nowe opony zimowe,
– nowe opony letnie.
– konserwacja podwozia
– blacharka podszybie
2019:
– lusterka w czerń,
c.d.n, narazie nic nie wymaga wkładu tfu tfu
Tak wyglądała w dniu zakupu:
Tak po trzech dniach, lekka koza
Udało się, mogę się teraz cieszyć niezawodna, bez rdzy mazdą:D
Podstawowe dane techniczne:
Rok: 1991
Silnik: 1,8 16V SOHC
Kolor: Czerwony
Wyposażenie: centralny zamek, wspomaganie kierownicy, szyberdach.
Historia napraw:
2015:
– wymiana rozrządu (127kkm)
2018:
– nowa uszczelka pokrywy zaworów,
– nowe przeguby,
– pranie podsufitki,
– korekta drzwi i dachu + ceramika,
– wymiana tulei wahacza przedniego,
– nowe klocki hamulcowe,
– nowe tarcze hamulcowe,
– nowe amortyzatory przód KAYABA,
– czyszczenie przepustnicy,
– chłodnica + nowy płyn
– założenie nowych sprężyn obniżających -35mm
– nowe opony zimowe,
– nowe opony letnie.
– konserwacja podwozia
– blacharka podszybie
2019:
– lusterka w czerń,
c.d.n, narazie nic nie wymaga wkładu tfu tfu
Tak wyglądała w dniu zakupu:
Tak po trzech dniach, lekka koza