Mazda 323F BG BP+T '93 – Turbo Bagieta, czyli od gruza do odrzutowca
@pablopablovsky
Sprawdziłem, albo ktoś znowu zmienił silnik albo cię oszukali
To zdecydowanie jest 16V, mam dowody:
BTW. Mam już nowe zegary (nowe dla mnie oczywiście), tak jak pisałeś – 25zł na pewnym znanym portalu aukcyjnym zegarek działa ale w sumie zapomniałem sprawdzić co z tymi kontrolkami...
Sprawdziłem, albo ktoś znowu zmienił silnik albo cię oszukali
To zdecydowanie jest 16V, mam dowody:
BTW. Mam już nowe zegary (nowe dla mnie oczywiście), tak jak pisałeś – 25zł na pewnym znanym portalu aukcyjnym zegarek działa ale w sumie zapomniałem sprawdzić co z tymi kontrolkami...
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 149 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Tyle czasu żyłem w kłamstwie zwracam honor, ale na swoje usprawiedliwienie powiedział mi to fachowiec.
No to chyba nawet lepiej, bo masz 4KM więcej i B6 w świetnej kondycji.
Mam nadzieje, że kupiles zegary z wyższym przebiegiem niz byly w poprzednich, bo mnie kiedys diagnosta na przegladzie nie puścił jak wymieniałem zegary i miałem mniej km niz bylo wpisane rok temu:D musiałem dzien pozniej wracac z podmienionymi...ah ci czepialscy diagności
No to chyba nawet lepiej, bo masz 4KM więcej i B6 w świetnej kondycji.
Mam nadzieje, że kupiles zegary z wyższym przebiegiem niz byly w poprzednich, bo mnie kiedys diagnosta na przegladzie nie puścił jak wymieniałem zegary i miałem mniej km niz bylo wpisane rok temu:D musiałem dzien pozniej wracac z podmienionymi...ah ci czepialscy diagności
- Od: 15 gru 2016, 13:19
- Posty: 11
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323f IV BG 1994
1,8L 16V DOHC
Teraz to ciężko powiedzieć ile koni mam, na pewno przybyło po strojeniu
Co do zegarów to tak się złożyło że zegary mają 70k więcej przebiegu. Ale mam ochotę je rozłożyć i cofnąć do zera
A dzisiaj sprawdziłem kontrolki i działaja tak jak powinny
Co do zegarów to tak się złożyło że zegary mają 70k więcej przebiegu. Ale mam ochotę je rozłożyć i cofnąć do zera
A dzisiaj sprawdziłem kontrolki i działaja tak jak powinny
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 149 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
Nie spać, zwiedzać! Poznań za pasem!
Dziś tak bardziej ja aktualizuje. Nie wiem dlaczego, tak jakoś.
Ktoś zapomniał wspomnieć, że sprzęgło umarło. Nie żyje sprzęgło, niech żyje sprzęgło! Kevlarowe, oczywiście. Jak już dłubać, to nie naprawiać, a poprawiać.
A jak poprawiać, to hurtowo. Wpadł też lżejszy zamach, prawdopodobnie z BJ. W zasadzie ciężko jest powiedzieć od czego jest, bo sprzedający też nie wiedział, ważne że jest. Wystarczyło jedynie stoczyć tulejkę centrującą na mniejszy rozmiar, i przypasował lepiej niż fabryka. Stare – 8,25kg. Nowe – 7,23kg. Niby niewiele, a cieszy
Idąc naszym warsztatowym tokiem rozumowania, jak już mieliśmy zdjętą skrzynię, to szkoda by było nie poprawić skrzyni. Poprawiona została takim dyngsem.
Dyngs ten, to tzw "Phantom Grip". Niewiedzących odsyłam do googli.
Pewnie nasuwają się teraz pytania, skąd Piohrun dorwał phantoma do Mazdy. Otóż – nie dorwał. Phantom pochodzi od innego auta, ale wymiarowo jest na tyle zbliżony, że przy niewielkiej ilości pracy związanej z obróbką metalu dało się zrobić tak żeby pasował. Witamy w SP Customs
Foto z kamerki inspekcyjnej, gdyż zapomnieliśmy zrobić zdjęcia jak dyfer był na wierzchu. Wstyd, ale co zrobisz jak nic nie zrobisz, nie chciało nam się znowu rozbierać skrzyni
A tutaj losowe foto z internetu. Tak poglądowo. U nas wyglądało tak samo, tylko mniej czysto.
Prace wrą, działamy, i jeszcze nie raz zaskoczymy. Dzięki Majki88 za pomoc, bez Ciebie skrzynia mogła by nie przeżyć operacji
Dziś tak bardziej ja aktualizuje. Nie wiem dlaczego, tak jakoś.
Ktoś zapomniał wspomnieć, że sprzęgło umarło. Nie żyje sprzęgło, niech żyje sprzęgło! Kevlarowe, oczywiście. Jak już dłubać, to nie naprawiać, a poprawiać.
A jak poprawiać, to hurtowo. Wpadł też lżejszy zamach, prawdopodobnie z BJ. W zasadzie ciężko jest powiedzieć od czego jest, bo sprzedający też nie wiedział, ważne że jest. Wystarczyło jedynie stoczyć tulejkę centrującą na mniejszy rozmiar, i przypasował lepiej niż fabryka. Stare – 8,25kg. Nowe – 7,23kg. Niby niewiele, a cieszy
Idąc naszym warsztatowym tokiem rozumowania, jak już mieliśmy zdjętą skrzynię, to szkoda by było nie poprawić skrzyni. Poprawiona została takim dyngsem.
Dyngs ten, to tzw "Phantom Grip". Niewiedzących odsyłam do googli.
Pewnie nasuwają się teraz pytania, skąd Piohrun dorwał phantoma do Mazdy. Otóż – nie dorwał. Phantom pochodzi od innego auta, ale wymiarowo jest na tyle zbliżony, że przy niewielkiej ilości pracy związanej z obróbką metalu dało się zrobić tak żeby pasował. Witamy w SP Customs
Foto z kamerki inspekcyjnej, gdyż zapomnieliśmy zrobić zdjęcia jak dyfer był na wierzchu. Wstyd, ale co zrobisz jak nic nie zrobisz, nie chciało nam się znowu rozbierać skrzyni
A tutaj losowe foto z internetu. Tak poglądowo. U nas wyglądało tak samo, tylko mniej czysto.
Prace wrą, działamy, i jeszcze nie raz zaskoczymy. Dzięki Majki88 za pomoc, bez Ciebie skrzynia mogła by nie przeżyć operacji
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Płomień napisał(a):Phantom pochodzi od innego auta,
A dokładniej od jakiego? W tym silniku dużego momentu nie ma chociaż o ile dobrze pamiętam to wytrzymał on nawet w 196KM i 240NM KLZE u Radka więc tutaj napewno też sobie poradzi. Nie jest to taka w 100% prawdziwa szpera ale jakiś przedsmak będzie Sam bym takie coś chciał u siebie
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
No właśnie,od jakiego to auta?można u CB zamówić coś takiego już przerobione pod mazdę?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Niestety nie mogę powiedzieć od czego, tajemnica handlowa
@marcinowozniako K seria ma chyba inne dyfry niż rzędówki.
Do skrzyni od B6 z BG potrzeba było pewnych przeróbek, a żeby wpakować to do skrzyni od Z5 z BA potrzeba innych i prawdopodobnie nawet lekkiej przeróbki dyfra.
@Bo_Lo teoretycznie by można, ale musiał bym mieć dyfer do którego to będzie pakowane (lub identyczny) do pomiarów i przymiarek. No i czas oczekiwania miesiąc/dwa... Bo z za granicy to ściągam.
No i dochodzi kwestia czy to się zaraz nie rozleci oraz efektów jakie da. Na razie faza testów. Może jeszcze wpakujemy do Płomienia żeby mieć większą grupę testową, na chwilę obecną nic więcej.
@marcinowozniako K seria ma chyba inne dyfry niż rzędówki.
Do skrzyni od B6 z BG potrzeba było pewnych przeróbek, a żeby wpakować to do skrzyni od Z5 z BA potrzeba innych i prawdopodobnie nawet lekkiej przeróbki dyfra.
@Bo_Lo teoretycznie by można, ale musiał bym mieć dyfer do którego to będzie pakowane (lub identyczny) do pomiarów i przymiarek. No i czas oczekiwania miesiąc/dwa... Bo z za granicy to ściągam.
No i dochodzi kwestia czy to się zaraz nie rozleci oraz efektów jakie da. Na razie faza testów. Może jeszcze wpakujemy do Płomienia żeby mieć większą grupę testową, na chwilę obecną nic więcej.
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 149 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
Piohrun napisał(a): K seria ma chyba inne dyfry niż rzędówki.
A nie wiem, ale zasada działania ta sama, jak coś to mam dyfer ze skrzyni k8 luzem, możemy się dogadać
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Spoko ,rozumiem.BTW jakiś czas temu słyszałem takie coś'' czarny kruk jakim jest szpera do BA v6 todokładnie ta sama szpera co w którejś generacji hond-a jak wiadomo tych jest więcej i są sporo tańsze,w dodatku ''bebechy'' w skrzyniach do v6 i r4 mazdy są w większości takie same'' Jeśli to prawda to można by było ogarnąć za newielkie pieniążki szperę do naszych mazd.Pytanie ile w tym prawdy.A czy jest możliwość zamówienia w waszym ''Garageu'' takich regulowanych wahaczy do BA?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Jasne że dla Ciebie jest możliwość, odezwij się do nas bezpośrednio tutaj żeby nie robić spamu w wątku:
https://www.facebook.com/SP-Customs-536462760069067/
https://www.facebook.com/SP-Customs-536462760069067/
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
UWAGA!
Dzieje się. Wrzucam małą zajawkę przed jutrzejszą porządną aktualizacją.
Dzieje się. Wrzucam małą zajawkę przed jutrzejszą porządną aktualizacją.
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 149 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
I jakaś testowa rundka na zamkniętym prywatnym torze testowym SP customs
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
No chwalić mi się tu Panowie czytam i oglądam w necie a tu cisza.
Gratulacje , ciekawe ile przyjmie Mój sedan czeka w kolejce do SP Customs
Gratulacje , ciekawe ile przyjmie Mój sedan czeka w kolejce do SP Customs
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
I zobaczcie jaki szybki progress. Nie dawno było 15% a teraz już 99%
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Jak się składało nie całe 2 tygodnie to ten progres bardzo szybko postępował
Gratulacje Panowie. Mega robota. Mega się cieszę, że taki projekt powstał właśnie w naszej Grupie Łódzkiej.
Gratulacje Panowie. Mega robota. Mega się cieszę, że taki projekt powstał właśnie w naszej Grupie Łódzkiej.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości