Strona 1 z 1

MAZDA 323F BA Z5 98r.

PostNapisane: 8 gru 2017, 00:21
przez pawmich08
Witam.
Przyszedł czas na lekkie zmiany.
Była MAZDA 323C, która niestety została uszkodzona i odjechała na lawecie.... :(
viewtopic.php?f=312&t=119955

ale ja zakochałem się w marce MAZDA i postanowiłem małymi krokami na zmiany.

a zatem przedstawiam wam nowe autko którym jest
MAZDA 323F BA 1.5 z roku 1998 po lifcie z podtlenkiem LPG i przebiegiem 270 tys

Autko użytkuje już rok czasu, a było co robić przez ten czas w niej.

Jadąc po nią zapewniał mnie gościu że wszystko jest w porządku :D
Na miejscu okazało się inaczej.
Na gazie nie chodziła jak powinna (szarpie itp) została wymieniona cała na nową razem z butlą,
przeguby do wymiany,
kable, świece do wymiany,
Alufelgi które dorzucał w komplecie – dwie z nich pokrzywione.
Ogólnie MASAKRA.... <płacze>

Zrobiło mi się jej żal, że mógłbym ją zostawić, albo co gorsza iść na żyletki :(

W Madzi wymieniłem ja w/w.
Na dzień dzisiejszy autko jest w 100% sprawne (dostała drugie życie)

Planowane jest kilka zmian:
Obniżenie autka (jeszcze nie wiem ile)
Ładne aluski (myśle że 17)
Chętnie lepsze serce Mazdy ( jakieś 2,0)

Czas pokaże co będzie dalej.

PS. Rejestracja nie ma nic wspólnego z POLITYKĄ <glupek2>
Zdjęcia będę wrzucał na bieżąco
POZDRAWIAM <faja>

Teraz kilka fotek:

PostNapisane: 14 gru 2017, 16:20
przez chmielu_KL
O obniżenie, aż się prosi, co do silnika jak chcesz 2.0 to może KF ? :)

Re: MAZDA 323F BA Z5 98r.

PostNapisane: 17 gru 2017, 13:09
przez malina323c
Na pierwszym miejscu to bym wywaliła hak, szpeci samochód, po co jeszcze bardziej obniżać samochód? Wiem nie od dziś że na mazdaspeed wszyscy są entuzjastami szpery, gleby itd. ale po co to wszystko? <co?> Takim autem to tylko po torach f1 można jeździć bo na polskie drogi to nie.

Re: MAZDA 323F BA Z5 98r.

PostNapisane: 17 gru 2017, 13:36
przez rafał88
malina323c napisał(a):Na pierwszym miejscu to bym wywaliła hak, szpeci samochód, po co jeszcze bardziej obniżać samochód? Wiem nie od dziś że na mazdaspeed wszyscy są entuzjastami szpery, gleby itd. ale po co to wszystko? <co?> Takim autem to tylko po torach f1 można jeździć bo na polskie drogi to nie.


Boo wyglada jak kaleka <oczko> To auto fabrycznie powinno o 3-4cm nizsze wyjechac. Bez przesady po torach bo to jest na rynku dostepne raczej z torami ,czy testami na torach ma niewiele wspolnego, ja mnostwo innych osob jezdzi na obnizeniiu na codziennie i jezdzi normlanie jesli sie nie załozy opon o grubosci centrymetra albo ma sie rozwalone amory+ brak opon:P Do gleby na sprezynach -4cm to dalekooo i nie tylko ja to potwierdze bo wystarczyc przegladnac forum jak to auto nadal stoi wysoko na -4cm sprezynie a raczej tak powinno własnie fabryke opuszczać. Niie entuzjasi mazdaspeed sa fanami gleby, tylko ogołem to auto wyglada brzydko na serii sprezynie, mega brzydko i wiele osob to podziela nawet Moja narzeczona jak widzi BA na serii mowi ,ze wyglada jak pokraka hahaha <faja> I ją popieram :D

Re: MAZDA 323F BA Z5 98r.

PostNapisane: 17 gru 2017, 18:14
przez Agniess
Witamy w gronie 323F ;)

Re: MAZDA 323F BA Z5 98r.

PostNapisane: 18 gru 2017, 11:13
przez rafał88
Fajnie ,ze polift i widac jakis tam wydech Remus. Bezawaryjnosci i wywal hak :P

Re: MAZDA 323F BA Z5 98r.

PostNapisane: 18 gru 2017, 13:32
przez Wiciu KL
Obniżaj ją, jakieś -50/-60mm :D A co do zmiany silnika to chyba bardziej opłacalne jest włożenie 1.8

PostNapisane: 2 lut 2018, 15:25
przez pawmich08
Pójdzie w dół na pewno ale nie dużo, nie chce jeździć du** po asfalcie. :P do tego jakaś 17 (felga oczywiście)
Na silnik też przyjdzie czas ale 2.0
No i właśnie też o tym haku myślałem żeby wywalić :D