Mazda 323F BA KL-DE '96
@ Wiciu KL – jak jutro kupie mx'a (o ile kupie) mogę Ci moja astre w lpdżi podrzucić mam już dość tego osmio zaworowego osiołka
BTW – zdrowo się odpycha
BTW – zdrowo się odpycha
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
@Faflak, a jakiego mxa chcesz kupić?
Wiciu ładnie się zbiera, nie widzę różnicy względem poprzedniego silnika, tutaj mocy widzę traci dużo na wysokich obrotach, no ale tutaj osprzęt nawet nie jest seryjny więc trudno się dziwić. Mierzyłeś może kompresję na silniku?
Wiciu ładnie się zbiera, nie widzę różnicy względem poprzedniego silnika, tutaj mocy widzę traci dużo na wysokich obrotach, no ale tutaj osprzęt nawet nie jest seryjny więc trudno się dziwić. Mierzyłeś może kompresję na silniku?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Nie mierzyłem, mierzyłem się właśnie z kumplem od tego Civica co tu wcześniej wrzucałem i na prostej około 1km ze startu z dwójki przy 4k obrotów został w tyle jakieś 30 długości. Z miejsca też go teraz kładę bez problemu
I cyk, dwujeczka
Wiciu KL napisał(a):ze startu z dwójki przy 4k obrotów został w tyle jakieś 30 długości. Z miejsca też go teraz kładę bez problemu
Wcześniej nie kładłeś?
W civicu nic się nie zmieniło w setupie? Jeszcze może pozostaje kwestia trakcji, Gdy ostatnio się z nim mierzyłeś było chłodniej i trochę ciężej z trakcją, Teraz jest cieplej to łatwiej o przyczepność. Ale skoro mówisz że jest lepiej to Ty najlepiej wiesz. To może nie sprzedawać jak tak dobrze podaje?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
@ marcinowozniako mx6 z FS'em ale nie wiem czy na mx3 się nie skończy bo coś podejrzanie cena za mx6 sama zlatuje a jest parę rzeczy co do których mam wątpliwości
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
faflak napisał(a):na mx3 się nie skończy bo coś podejrzanie cena za mx6
Kupuj mx3, i wkładaj 2.5 lepsze autko niż mx6
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
może i lepsze ale nie ładniejsze
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
No to już kwestia gustu, na pewno również szybsze
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
No czyli Tak jak mówiłem, Prawdziwe KLDE mocniejsze niż jakieś podrabianie KLZE
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Piotr_ napisał(a):ZE miało 192
O patrz, tyle samo co moje DE które było strojone pod ZE
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Padł aparat zapłonowy, ja już nie mam czasu, sił i kasy się w to bawić...Mazda jeździ ale przy około 3500-4000 obrotów przerywa i się dławi. Ubezpieczenie do 2 lipca. Jak ktoś chce to sprzedam za 4000. Jeśli nie to Mazda poleci na żyletki
Ostatnio edytowano 24 cze 2018, 14:35 przez Wiciu KL, łącznie edytowano 1 raz
I cyk, dwujeczka
Mazda nie chce się ze mną rozstać, co chwilę robi jakieś psikusy byle tylko zostać ze mną...A ten problem z obrotami nie był spowodowany aparatem tylko przepływką. Więc wszystko już działa i jest super sprawne, oczywiście cieszyłem się nią tylko kilka dni, bo teraz znów jest uziemiona
I cyk, dwujeczka
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości