Mazda 323F BA Z5 '95 By Bastek
Napisane: 17 maja 2017, 19:51
Witam samochód posiadam od 2013 roku, początkowo miał służyć jako dupowóz do pracy lecz
po roku plany się zmieniły i przy aucie zacząłem dłubać było od czego zacząć bo samochód był z nie
ciekawym stanie ale z sezonu na sezon jest coraz lepiej
Mazda 323f BA 1.5 1995r.
Wyposażenie:
– wspomaganie kierownicy,
– 2 elektryczne szyby,
– centralny zamek
– klimatyzacja (działająca)
– spojler tył z trzecim stopem
– 2x poduszka powietrzna
– manualne lusterka
– lakier: Classic Red SU
– elektryczny szyberdach
Co zostalo zrobione:
Audio:
– Radio blaupunkt tokyo 110
– Głośniki przód Hifonics VX6.2W + dystanse
– Głośniki tyl JBL CS-6
– Tweetery Powerbass s-1s
– Wzmacniacz Crunch GPX500.2
– Skrzynia z głośnikiem Powerbass PS-12
– Wygłuszenie wszystkich drzwi matami bitumicznym
oraz wygłuszenie boczków pianka akustyczna
Wydech:
– Tłumik WM Sport
Modyfikacje wizualne:
– Alu 16" ATS
– Rozpórka GT na przód
– Chlapacze tył GT
– Chlapacze przód GT
– Łezki progowe GT
– Podłokietnik z Cupholderem JDM
– Chromowane nakladki na progi JDM
– Kierunki przednie pomarańczowe
– Fotele z Mazdy RX8 (welurowe, czekaja ma montaz)
– wymieniony zderzak przedni (zrobiony przez znajomego
na zamówienie poprzedniego właściciela tego zderzaka)
– Lusterka pod kolor
– Wymieniona antena na ori sprawną
– Kierownica z Mazdy 6
– Dokładka zderzaka Mazdaspeed (laminat)
– Klamki wewnętrzne z Mazdy 626
– Światło wsteczne od anglika (pełni funkcje drugiego wstecznego)
– Światło led ala rx8 (pełni funkcje przeciwmgielnego)
– Halogeny przedliftowe pomalowane na zołto
– Pomalowanie odbłyśnikow od soczewek na czarny mat
– Hood Spacery 20mm
– Wnęki zderzaków w czarnym macie
– Schowki przy siedzeniach z Mazdy 323C
– Zrolowane nadkola z tyłu by zrobić miejsce na szersze kola
– 3-etapowa korekta lakieru
– dysze spryskiwacza wymienione na dysze z citroena C3 (mgiełka)
– powoli zmienia sie kolor wnetrza na czarny
Zawieszenie:
– Sprężyny obniżające MTS -40mm
Silnik:
najzwyklejsze Z5 póki co
Plany:
-zmiana felg i opon
-zawieszenie gwintowane
-swap na 1.8 BP + dolot
-zmiana hamulców na większe
-klamki w kolor (może)
Więc czas sie pochwalić czym sie jezdzi
a tak wygladała jeszcze pare tyg temu
A tak wygładała moze pół roku po zakupie Oo
po roku plany się zmieniły i przy aucie zacząłem dłubać było od czego zacząć bo samochód był z nie
ciekawym stanie ale z sezonu na sezon jest coraz lepiej
Mazda 323f BA 1.5 1995r.
Wyposażenie:
– wspomaganie kierownicy,
– 2 elektryczne szyby,
– centralny zamek
– klimatyzacja (działająca)
– spojler tył z trzecim stopem
– 2x poduszka powietrzna
– manualne lusterka
– lakier: Classic Red SU
– elektryczny szyberdach
Co zostalo zrobione:
Audio:
– Radio blaupunkt tokyo 110
– Głośniki przód Hifonics VX6.2W + dystanse
– Głośniki tyl JBL CS-6
– Tweetery Powerbass s-1s
– Wzmacniacz Crunch GPX500.2
– Skrzynia z głośnikiem Powerbass PS-12
– Wygłuszenie wszystkich drzwi matami bitumicznym
oraz wygłuszenie boczków pianka akustyczna
Wydech:
– Tłumik WM Sport
Modyfikacje wizualne:
– Alu 16" ATS
– Rozpórka GT na przód
– Chlapacze tył GT
– Chlapacze przód GT
– Łezki progowe GT
– Podłokietnik z Cupholderem JDM
– Chromowane nakladki na progi JDM
– Kierunki przednie pomarańczowe
– Fotele z Mazdy RX8 (welurowe, czekaja ma montaz)
– wymieniony zderzak przedni (zrobiony przez znajomego
na zamówienie poprzedniego właściciela tego zderzaka)
– Lusterka pod kolor
– Wymieniona antena na ori sprawną
– Kierownica z Mazdy 6
– Dokładka zderzaka Mazdaspeed (laminat)
– Klamki wewnętrzne z Mazdy 626
– Światło wsteczne od anglika (pełni funkcje drugiego wstecznego)
– Światło led ala rx8 (pełni funkcje przeciwmgielnego)
– Halogeny przedliftowe pomalowane na zołto
– Pomalowanie odbłyśnikow od soczewek na czarny mat
– Hood Spacery 20mm
– Wnęki zderzaków w czarnym macie
– Schowki przy siedzeniach z Mazdy 323C
– Zrolowane nadkola z tyłu by zrobić miejsce na szersze kola
– 3-etapowa korekta lakieru
– dysze spryskiwacza wymienione na dysze z citroena C3 (mgiełka)
– powoli zmienia sie kolor wnetrza na czarny
Zawieszenie:
– Sprężyny obniżające MTS -40mm
Silnik:
najzwyklejsze Z5 póki co
Plany:
-zmiana felg i opon
-zawieszenie gwintowane
-swap na 1.8 BP + dolot
-zmiana hamulców na większe
-klamki w kolor (może)
Więc czas sie pochwalić czym sie jezdzi
a tak wygladała jeszcze pare tyg temu
A tak wygładała moze pół roku po zakupie Oo