Strona 24 z 24

PostNapisane: 10 sty 2022, 01:06
przez zadra
kota rozerwało pod maską, że tak czerwono? ;)

PostNapisane: 10 sty 2022, 03:03
przez Rafalkom
Neonixos666 napisał(a):oryginał?

2x boosted ZM ;P

zadra napisał(a):kota rozerwało pod maską, że tak czerwono? ;)

Turbina wciągnęła kilkoro dzieci <ok>

Re: Mazda 323F BJ ZM '02 – Electronically Boost Controlled Eaton M62 – 0,6b@3k RPM

PostNapisane: 3 cze 2022, 22:30
przez Rafalkom
Była cisza a teraz nastał czas, wielkich zmian nie ma aczkolwiek cały czas do przodu:


A tutaj coś ekstra jeśli pamiętacie tę pstrokatą Bj'tke, została odbudowana blacharsko od prawie zera, póki co basic tune, zobaczcie film, więcej nie trzeba dodawać :)

PostNapisane: 3 cze 2022, 22:49
przez zadra
jakies zmiany w mechanice?
odliczamy kiedy wał bokiem wyjdzie :P

Bardzo ładne to wszystko, tylko żeby Cię jaką suszarką nie zgarnęli, bo mieć fajny szybki wóz i tylko sobie na niego popatrzeć to przykre trochę.. :|

PostNapisane: 3 cze 2022, 23:13
przez Rafalkom
zadra napisał(a):jakies zmiany w mechanice?
odliczamy kiedy wał bokiem wyjdzie :P


Oba silniki zbudowane "luźno" pod doładowanie, mój składałem ja, w turbince składał pewien jegomość po którym było sporo poprawek i rewizja motoru ale prędzej korby się zegną niż wał puści :) Ogólnie docelowe doładowania to na ile paliwo pozwoli, do swojej już mam przygotowane wtryski 525 więc rozumiecie co to oznacza <lol>

Bardzo ładne to wszystko, tylko żeby Cię jaką suszarką nie zgarnęli, bo mieć fajny szybki wóz i tylko sobie na niego popatrzeć to przykre trochę.. :|


Dlatego trzeba uważać i mieć hamulec na drodze, na szczęście są jeszcze miejsca w których można się wyszaleć np. opuszczone lotniska ( choć i tego zacznie z czasem brakować, więc nadzieja w naprawdę bogatych ludziach z zajawką którzy by gospodarowali grunty pod "upalanie")

Ogólnie bardzo się cieszę, że ludziom się podoba, to oznacza że moja naprawdę ciężka praca przy tym się opłacała, jestem w PL chyba jedyną osobą która się zajmuje tematem doładowanego ZM w Bj'tce, a odzywają się do mnie już ludzie posiadający bj'tki i chcący je ratować co chętnie zawsze będę czynił <spoko>

Re: Mazda 323F BJ ZM '02 – Electronically Boost Controlled Eaton M62 – 0,6b@3k RPM

PostNapisane: 19 wrz 2022, 00:01
przez Rafalkom
Mały update, auto jeździ, prawie tak jak należy bo jest w dalszym ciągu za wolne, doładowanie 0.8 rosnące do 0.9b. Moc ok. 200hp i zrywanie trakcji na dwójce z gazu, zdążyłem już na tym doładowaniu zabić dyfer w skrzyni biegów <oczy> Plan na niedaleką przyszłość? Wyrzucenie Eatona, TD04HL-15T i 1.2b doładowania progresywnego :) I to już będzie maks dla seryjnych korbowodów :]
Taka sytuacja :>

PostNapisane: 18 paź 2022, 15:40
przez Bo_Lo
Jak sądzisz , ZL z przedlifta będzie podobnie podatny na dmuchanko?

Re: Mazda 323F BJ ZM '02 – Electronically Boost Controlled Eaton M62 – 0,8@3k RPM-0,9b@6k RPM

PostNapisane: 6 lip 2023, 20:20
przez Rafalkom
Witam po długiej przerwie, przepraszam Bolo że nie odpowiedziałem na pytanie, brak czasu na forum, szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak ZL ale myślę że po odprężeniu zniesie 0,6-0,7b jednak dla takiego doładowania turbienie go jest nieopłacalne całkowicie choć teoretycznie konstrukcyjnie jest to prawie to samo co ZM.

Auto żyje, kompresor został jesienią sprzedany. Jako że uporałem się po długiej batalii z S13 to zabrałem się za swój wóz, gruntowna blacharka a następnie montaż turbosprężarki Td04HL-13t, zrobiony wóz będzie na sprzedaż :)

PostNapisane: 24 sie 2023, 15:32
przez sundar33w
Czemu 323F BJ z tym silnikiem? A czemu nie? :> Lubię przecierać szlaki a nie iść ze stadem. Gdybym szedł wydeptanymi ścieżkami za te pieniądze byłby VAG z 1.8T o mocy już przekraczającej 250KM. Ale to pójście na łatwiznę. Poza tym obecnie w PL jest to jedyny egzemplarz z doładowanym silnikiem ZM (już nie, zrobiłem drugi <lol> ), co więcej, chyba jedyny egzemplarz z kompresorem.