Sprzęgło z Maklandu założone i dotarte. Wczoraj byłem na ćwiartce zobaczyć jak to wszystko działa. I stwierdzam, że działa dobrze, prosta procedura startowa z deta nawet się sprawdza, na dogrzanych semi slickach nie było mowy o "wyprzedzeniu przez autobus"
Jedynie temperatury dały się we znaki bo słońce prażyło niemiłosiernie wszystko co pod maską samochodu, temp. wlatująca do Eatona była za ciepła i jak to ktoś z jutuba mawia "peda..skie doładowanie" i "ku..as"
Ogólnie z boostem trzeba iść do przodu bo startuję z 0,35b, przy 5500 czyli w najważniejszym przedziale obrotowym podczas jazdy mam zaledwie 0,4b a przy 5000 delikatnie mniej i wczoraj nawet 0,5b nie napompowało tylko skończyło się na ok. 0,45 gdzie zimą potrafiło napompować nawet 0,55. Wiadomo, temperatura, najbliższy plan to relokować filtr bezpośrednio za zderzak czyli cold air intake.
Waga startowa była ok. 1250kg ze mną w środku.
Czas ET udało się zrobić 15,977.
Jak wyszło później z obliczeń po czasie na ćwiare i przełożeń wszystkiego silnik przy tych 0,4b generuje ok. 145KM. Teraz pora na zwiększanie doładowania. Ogólnie jestem zadowolony, że udało się choć minimalnie osiągnąć piętnastkę