Mazda 323F BA KL 97r. 11R "deja vu"
No gratulacje, wygląda to świetnie(malowanie pokryw i kolektora)
Muszę też ogarnąć trochę komorę bo wstyd
N Poznań przyjedziesz?
Muszę też ogarnąć trochę komorę bo wstyd
N Poznań przyjedziesz?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
No niestety w tym roku to juz odpuszczam zloty i eventy. W przyszlym postaram sie byc czy to w Poznaniu czy to w Czaplinku
- Od: 22 sty 2012, 15:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Równie dobrze możesz wzorowac sie na uturbionych k8 i kf bo to praktycznie tak samo się uturbia
- Od: 22 sty 2012, 15:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Jak tam auto, nic nie piszesz a już chyba jeździ?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 18:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Jakaś kolizja wypadek czy coś? Czy jakiś inny problem?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 18:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
mało kolizja i problemy chyba z uszczelniaczami zaworów w Kfie. Ale niech się Czarek wypowie
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Problemy z uszczelniaczami to fakt ale w KL lały niemiłosiernie. Niby NOK z pudelka Corteco. Teraz zalozylem Takoma. Wymienilem tez pierscionki. A z blacharskich rzeczy to poszukuje blotnika prawego przedniego w kolorze 11R.
Dopisano 2 paź 2018, 00:53:
Tłoki i pierścienie wyglądały na ładne i czyste, bez nagaru
ale tylko wyglądały Niedopuszczalnie duże szczeliny były na zamkach pierścieni. Wymieniłem pierścienie i uszczelniacze, dziś skończyłem składanie wszystkiego znowu do kupy i teraz jeżdżę i obserwuję
Dopisano 2 paź 2018, 00:53:
Tłoki i pierścienie wyglądały na ładne i czyste, bez nagaru
ale tylko wyglądały Niedopuszczalnie duże szczeliny były na zamkach pierścieni. Wymieniłem pierścienie i uszczelniacze, dziś skończyłem składanie wszystkiego znowu do kupy i teraz jeżdżę i obserwuję
- Od: 22 sty 2012, 15:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
W sobotę wziąłem się za podpięcie ECU i przepłwyki od KLa więc poskładałem sobie nowy dolot
Oczywiście jak inna przepływka to inna wtyczka. Starą wtyczke do przepływki B6BF zostawiłem
Rezonator od 2.0 długo się nie nasiedział w aucie i ostatecznie wyleciał
Dolot się zmieścił, nawet wydaje się, że jest teraz więcej miejsca pod maską
wyprowadziłem rurę łapiącą powietrze w okolice halogenu przeciwmgłowego
No i komp KL z przejściówką na miejscu
Przeszczep transpondera immo w kluczyku
i kluczyk jak fabryka, wreszcie mogłem pozbyć się kawałka uciętego kluczyka z immo od 2.0, który był jakimś zamiennikiem i nie dało się wyciągnąć z niego transpondera
Różnica na plus spora zwłaszcza w zakresie do 4 tys. RPM, może dorwę jakiegoś G-techa czy coś podobnego to nagram filmik jak to się zbiera
Oczywiście jak inna przepływka to inna wtyczka. Starą wtyczke do przepływki B6BF zostawiłem
Rezonator od 2.0 długo się nie nasiedział w aucie i ostatecznie wyleciał
Dolot się zmieścił, nawet wydaje się, że jest teraz więcej miejsca pod maską
wyprowadziłem rurę łapiącą powietrze w okolice halogenu przeciwmgłowego
No i komp KL z przejściówką na miejscu
Przeszczep transpondera immo w kluczyku
i kluczyk jak fabryka, wreszcie mogłem pozbyć się kawałka uciętego kluczyka z immo od 2.0, który był jakimś zamiennikiem i nie dało się wyciągnąć z niego transpondera
Różnica na plus spora zwłaszcza w zakresie do 4 tys. RPM, może dorwę jakiegoś G-techa czy coś podobnego to nagram filmik jak to się zbiera
- Od: 22 sty 2012, 15:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Ostatnio miałem małą awarię, silnik zgasł i nie chciał odpalić podejrzewałem aparat zapłonowy albo czujnik położenia wału korbowego. Niestety żadne błędy się nie wyświetlały. Paliwo było, iskra też ale i tak wysłałem aparat do regeneracji a następnie wymieniłem palec i kopułkę, które i tak wymagały wymiany:
ale przyczyna problemów była inna:
Rolka NSK, która przejechała max 3 tys km. W konsekwencji rozrząd się rozjechał i częściowo zsunął się pasek z kół wałków rozrządu i również uszkodził:
Po wymianie paska i rolek (tym razem SKF) odpaliła bez marudzenia
ale przyczyna problemów była inna:
Rolka NSK, która przejechała max 3 tys km. W konsekwencji rozrząd się rozjechał i częściowo zsunął się pasek z kół wałków rozrządu i również uszkodził:
Po wymianie paska i rolek (tym razem SKF) odpaliła bez marudzenia
- Od: 22 sty 2012, 15:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
na pewno wymienili tranzystor i poprawili uszczelnienie – około 200zł
- Od: 22 sty 2012, 15:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Ostatnio jakoś mało czasu mam na samochód, jedynie mycie, odkurzanie i nabijanie kilometrów. Tylko filterek na odmę założyłem żeby nie wisiała nie podpięta do niczego rurka
pod maską już nic się raczej nie zmieni może jedynie kolor mocowania aku
pod maską już nic się raczej nie zmieni może jedynie kolor mocowania aku
- Od: 22 sty 2012, 15:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Jakiś czas temu zakupiłem skandynawskie elementy wyposażenia...
...ale nie wziąłem pod uwagę, że skórzane fotele mają inne przeszycia niż welurowe i maty nie pasują
W dodatku 1 mata z 4 nie grzała, więc kupiłem uniwersalne
Stare maty zdewastowałem z ciekawości zobaczyć co się mogło w nich popsuć i wziąłem z nich wtyczki i wiązki do nowych, jak widać powierzchnia grzania dwukrotnie większa więc w sumie wyszło to na plus
Na szerokość maty pasują idealnie co do milimetra, kończą się akurat w miejscach spinek i zaczepów
Przewodzik wypuszczony w rogu tak że po założeniu plastiku bocznego w ogóle go nie widać
No i na sam koniec wisienka na torcie – przekaźnik i przyciski ze zmienionym podświetleniem
Co prawda zima się już kończy ale jeszcze rano czasami się taki bajer przydaje
...ale nie wziąłem pod uwagę, że skórzane fotele mają inne przeszycia niż welurowe i maty nie pasują
W dodatku 1 mata z 4 nie grzała, więc kupiłem uniwersalne
Stare maty zdewastowałem z ciekawości zobaczyć co się mogło w nich popsuć i wziąłem z nich wtyczki i wiązki do nowych, jak widać powierzchnia grzania dwukrotnie większa więc w sumie wyszło to na plus
Na szerokość maty pasują idealnie co do milimetra, kończą się akurat w miejscach spinek i zaczepów
Przewodzik wypuszczony w rogu tak że po założeniu plastiku bocznego w ogóle go nie widać
No i na sam koniec wisienka na torcie – przekaźnik i przyciski ze zmienionym podświetleniem
Co prawda zima się już kończy ale jeszcze rano czasami się taki bajer przydaje
- Od: 22 sty 2012, 15:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
skóra i ciepło w tyłek to jest to.
Masz może gdzieś secyfikację swojego dolotu średnice rur kolan itd ? jak cos na PW mozesz wysłać
pzdr
Masz może gdzieś secyfikację swojego dolotu średnice rur kolan itd ? jak cos na PW mozesz wysłać
pzdr
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości