Mazda 323F BA KL 97r. 11R "deja vu"
W sensie? Polerowanie kanałów czy chodzi Ci o inna niz fabryczna puszke filtra i rura w zderzak?
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
I to i to da efekty, ale większe po prostu zrobienie dobrego CAI .
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Na razie naciesze sie tym co mam, musi cos zostac do poprawy zeby bylo co robic w przyszlosci
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Bez sensu imho, jak wypluje Ci to 170KM to będzie dobrze
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
czyli wiecej niz fabryka
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
KLDE na głowicach kl31 powinien mieć 170KM w serii
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
No i w końcu, jedna z najładniejszych BA doczekała się prawilnego silnika z niecierpliwością czekam na hamownie jestem ciekaw ile wyjdzie szacun za pracę
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
półośki jak pożeniłeś?
bardzo fajnie się to czytało , teraz pewnie bedzie walka i szukanie KONI ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Półośki mam od KFa. No zobaczymy ile wypluje obecnie żebym wiedział od czego startuje i dalej się zobaczy
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Czyli jest w planach hamownia? Auto już złożone rozumiem i jeździ?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
No głupotą byłoby po wszystkim nie sprawdzić ile zostało mocy w tym KLu Jeszcze wydech muszę złożyć a na tygodniu nie mam możliwości, w weekendy grzebię w aucie. Na razie jedynie odpalałem na próbę ale nie wyjeżdżałem nigdzie.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Czyli jutro jeździmy już Wydech jaka średnica?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Taki jak na kolektorach 6-2-1 czyli 2,5 cala. No plan jest jutro wyjechac juz na publiczne drogi
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Aj szkoda szkoda, za szeroka ta rura rozluźniony wydech zapomnij o dobrych wynikach mocy. 2.25 cala trzeba było zrobić to by była jazda.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Jeszcze moge zmienic jutro przysiade do tego, policze i sie zobaczy.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Żartuje oczywiście. Rób jak uważasz, ja mam 2.5 cala, misiak ma 2.5 cala, jeszcze dwóch moich znajomych ma bądź będzie miało tę średnice i jest OK. Więc możesz władowac 2.5 cala możesz zrobić 2.25 cala, jak dla mnie to bez większego znaczenia. Na pewno 2.5 cala nie jest za duży do tego silnika
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Jako tako złożony do jeżdżenia, aż mi telefon wypadł z wrażenia z ręki
a dziś pierwsza mała awaria, pęknięty wężyk przepustnicy ale już ogarnięte.
a dziś pierwsza mała awaria, pęknięty wężyk przepustnicy ale już ogarnięte.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Bardzo ładna praca silnika, cicho i bez stuków. Jest nieźle, czekam teraz na jakieś wrażenia z jazdy w porównaniu do Z5 media może z przyspieszenia no i oczywiście hamownie
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
No zmiana z Z5 na KL jest mocno odczuwalna ale to wina tego, ze Z5 demonem nie jest hehe
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości