Mazda 323 BG – GT 1990 r. SPRZEDANA

Witam
I tak trafiła do mnie kolejna Mazda 323 BG GT rocznik 1990 -128 KM
To juz 7 mazda 323 w mojej stajni .
Silnik złożony od podstaw przebieg około 12.000 km
Jest to ori GT już mocno doinwestowany ze szklanym szyberdachem
El. Szyby
El. Lusterka
Wspomaganie
LPG – sekwencja
OPIS :
a) wizualnie
– przedni zderzak z GT
– grill GT
– 2 lotki na klapie tylnej duża i mała
– alusy czarny mat 4 x 100 7 j 17 opona 205 40 17 Federal
– przyciemnione szyby tył mocno , przód jasny czarny z atestem
b) silnik
– BP 05 – złożony od podsatw , dotarty super śmiga
– nowe świece x 4
– nowy rozrząd komplet
– nowe przewodu WN
– nowa chłodnica wody
– Nowy olej 5W30
c) – skrzynia z Mazdy 323 BG GT
– sprzęgło AISIN nowe
– docisk EXEDY nowy
– przetoczone koło zamachowe Otoczak waga 4,25 kg
d) dolot
– stożek zabudowany
– rura doprowadzająca zimne powietrze ze zderzaka
e) wydech
-przelot fi 65 mm przygotowany pod Turbo
– tłumiku końcowym x 1
f) zawieszenie
– sprężyny seria GT + poiluretany
– nowe amortyzatory przód + poduszki
– tylna górna rozpórka kielichów Staffa
– tylna dolna rozpórka kielichów Staffa z Hondy Civic Del Sol
– przednia rozpórka kielichów GTR
g) hamulce
– przód seria GT , nowe tarcze , nowe klocki
– stalowy opolt
– tył tarcza GT nowe kolcki
Plany na najbliższy czas :
– swap silnika na BPD z GTR – cel 230 +
– w dół o 30 – 40 mm
– montaż zderzaka od SUBARU przód
– wymiana tylnych łączników stabilizatora
– pływające obroty na LPG
I tak trafiła do mnie kolejna Mazda 323 BG GT rocznik 1990 -128 KM
To juz 7 mazda 323 w mojej stajni .
Silnik złożony od podstaw przebieg około 12.000 km
Jest to ori GT już mocno doinwestowany ze szklanym szyberdachem
El. Szyby
El. Lusterka
Wspomaganie
LPG – sekwencja
OPIS :
a) wizualnie
– przedni zderzak z GT
– grill GT
– 2 lotki na klapie tylnej duża i mała
– alusy czarny mat 4 x 100 7 j 17 opona 205 40 17 Federal
– przyciemnione szyby tył mocno , przód jasny czarny z atestem
b) silnik
– BP 05 – złożony od podsatw , dotarty super śmiga
– nowe świece x 4
– nowy rozrząd komplet
– nowe przewodu WN
– nowa chłodnica wody
– Nowy olej 5W30
c) – skrzynia z Mazdy 323 BG GT
– sprzęgło AISIN nowe
– docisk EXEDY nowy
– przetoczone koło zamachowe Otoczak waga 4,25 kg
d) dolot
– stożek zabudowany
– rura doprowadzająca zimne powietrze ze zderzaka
e) wydech
-przelot fi 65 mm przygotowany pod Turbo
– tłumiku końcowym x 1
f) zawieszenie
– sprężyny seria GT + poiluretany
– nowe amortyzatory przód + poduszki
– tylna górna rozpórka kielichów Staffa
– tylna dolna rozpórka kielichów Staffa z Hondy Civic Del Sol
– przednia rozpórka kielichów GTR
g) hamulce
– przód seria GT , nowe tarcze , nowe klocki
– stalowy opolt
– tył tarcza GT nowe kolcki
Plany na najbliższy czas :
– swap silnika na BPD z GTR – cel 230 +
– w dół o 30 – 40 mm
– montaż zderzaka od SUBARU przód
– wymiana tylnych łączników stabilizatora
– pływające obroty na LPG