Mazda MX-3 1.8 BP-Turbo 1991

[EDIT 20-03-2019] Jako, że niebieska MX3 wylądowała końcowo na szrocie i służy mi jedynie jako dawca dla srebrnej MX3 z 98', jej temat uważam za zakończony 
Witajcie
,
Chciałbym Wam przedstawić mój nowy (i z pewnością znany na forum
) nabytek.
Po wielu przejechanych kilometrach i zwiedzonych miejscach moim pierwszym autem, niezawodną, piękną, ekonomiczną 323F 1.5 (:D), przyszedł czas i pieniążki na kupno czegoś, szybkiego, mocnego i cieszącego oko... i nie było to Audi 90 Coupe po swapie na 2.8 ACK w "idealnym" według właściciela stanie, które po przejechaniu przeze mnie 500 kilometrów na oględziny, wypluło cały olej na asfalt, na pewnej Iłżyckiej drodze
.
Wybór padł na kolejną Mazdę. Nie ważne jakby nie katowana przez początkującego kierowcę 323F, nigdy mnie nie zawiodła. Od miesiąca jestem zadowolonym posiadaczem Mazdy MX-3 po swapie na 1.8 BPT z 323 GTX'a, która z tego co zdążyłem znaleźć, karierę na forum robiła.
Przebieg:
Rocznik: 1991
Wyposażenie:
-el. szyby
-el. lusterka
-wspomaganie kierownicy
-el. szyberdach
Modyfikacje:
-zegary indiglo
-wskaźnik doładowania Autogauge Swiss/Stepmaster 60AGBO-RPK
-nacinane tarcze
-sportowe sprężyny
-tłumik końcowy RM Motors
-tłumik środkowy Borla
-Manual Boost Controller no name
-Blow Off HKS SQV2
-Oil Catch Tank D1 Spec.
Plany:
Przywrócenie silnika do stanu "jak z fabryki" i stopniowy HP+
Polepszenie właściwości trakcyjnych – poliuretany, gwint itp.
Środek w skórce i dobre audio.
Silnik:
1.8 BPT z Mazdy 323BG GTX
W przeszłości nie raz malowana i spawana, ma się całkiem dobrze, przyspiesza i hamuje
.
Rzeczy które zostały zrobione od ostatniego posta na tym forum to wymiana pierścieni, uszczelniaczy zaworowych, uszczelki głowicy i jej planowanie oraz regeneracja turbiny w TURBOTECH'u. W miarę możliwości postaram się zdawać relacje z wykonywanych nad nią prac
.
Witajcie
Chciałbym Wam przedstawić mój nowy (i z pewnością znany na forum
Po wielu przejechanych kilometrach i zwiedzonych miejscach moim pierwszym autem, niezawodną, piękną, ekonomiczną 323F 1.5 (:D), przyszedł czas i pieniążki na kupno czegoś, szybkiego, mocnego i cieszącego oko... i nie było to Audi 90 Coupe po swapie na 2.8 ACK w "idealnym" według właściciela stanie, które po przejechaniu przeze mnie 500 kilometrów na oględziny, wypluło cały olej na asfalt, na pewnej Iłżyckiej drodze

Wybór padł na kolejną Mazdę. Nie ważne jakby nie katowana przez początkującego kierowcę 323F, nigdy mnie nie zawiodła. Od miesiąca jestem zadowolonym posiadaczem Mazdy MX-3 po swapie na 1.8 BPT z 323 GTX'a, która z tego co zdążyłem znaleźć, karierę na forum robiła.
Przebieg:
Rocznik: 1991
Wyposażenie:
-el. szyby
-el. lusterka
-wspomaganie kierownicy
-el. szyberdach
Modyfikacje:
-zegary indiglo
-wskaźnik doładowania Autogauge Swiss/Stepmaster 60AGBO-RPK
-nacinane tarcze
-sportowe sprężyny
-tłumik końcowy RM Motors
-tłumik środkowy Borla
-Manual Boost Controller no name
-Blow Off HKS SQV2
-Oil Catch Tank D1 Spec.
Plany:
Przywrócenie silnika do stanu "jak z fabryki" i stopniowy HP+
Polepszenie właściwości trakcyjnych – poliuretany, gwint itp.
Środek w skórce i dobre audio.
Silnik:
1.8 BPT z Mazdy 323BG GTX
W przeszłości nie raz malowana i spawana, ma się całkiem dobrze, przyspiesza i hamuje
Rzeczy które zostały zrobione od ostatniego posta na tym forum to wymiana pierścieni, uszczelniaczy zaworowych, uszczelki głowicy i jej planowanie oraz regeneracja turbiny w TURBOTECH'u. W miarę możliwości postaram się zdawać relacje z wykonywanych nad nią prac