Strona 1 z 2

Mazda 323 BG GT BP '89 – supercharged (Zbieramy graty)

PostNapisane: 24 kwi 2016, 21:33
przez Kuba323GT
Była sobie mazda 6 kombi rocznik 2002 L8 z którą z wielkim żalem się rozstałem. Ale miłość do marki na "M" została. Lata mijały z sentymentem patrzyłem jak Daro parkuje na przeciwko w garażu swoje nowe mazdy, w końcu któregoś dnia przewiózł mnie swoją czarną bestią i wszystko wróciło. Zaczęły się poszukiwania małego hothatcha. Na szczęście długo nie szukałem bo trafiłem na 323 GT Xionica. Trochę się potargowaliśmy i w sobotę 02.04 pojechałem do WWa obejrzeć to cacuszko. To była miłość od pierwszego błysku lakieru w słońcu, szybciej znalazłem ją na parkingu niż blok Krzyśka:) drogą kupna sprzedaży trafiła do mnie i ot cała historia:)

001.jpg

004.jpg

005.jpg

011.jpg

014.jpg


trochę przekopiuje:

Producent: Mazda Motor Corporation
Liczba miejsc: 4
Wygląd Kolor: szary metalik 1H Steel
Kolor wnętrza: BF6 Off-Black
Wyprodukowano dla: Europa
Kraj przeznaczenia: Niemcy
Miejsce produkcji: Japonia
Data produkcji: 22.08.1989 (w dowodzi stoi ze 90)
Model: 323
Numer nadwozia: BG (pierwsza generacja 06.1989-05.1991gg)
Rodzaj nadwozia: trzy-drzwiowe coupe
Rodzaj napędu: przedni
Koła kierowane: przód

Co jest teraz:

– Przedni zderzak w kolorze nadwozia + dokładka.
– Lusterka w kolorze nadwozia, elektryczne
– Elektryczny szyberdach, blaszany
– Wspomaganie kierownicy
– Klamki zewnętrzne drzwi w kolorze nadwozia
– Centralny zamek
– Niebieski odcień szkła.
– Listwy boczne w kolorze nadwozia.
– Dodatkowy spojler dachowy.
– Dużych rozmiarów konsola środkowa. Są uchwyty na kubki.
– Regulacja jasności
– Kolumna kierownicy z regulacją wysokości
– Pasy bezpieczeństwa dla pasażerów z tyłu
– Podwójne rury wydechowe
– Tylne hamulce tarczowe.
– Sztywne zawieszenie.
-Rozebrana, połatana gdzieniegdzie i pomalowana cała buda na kolor Mercury Grey z palety nowej Mazdy
-Podwozie i profile zakonserwowane Valvoline
-Słupki i ramki drzwi pomalowane na czarny połysk
-Komplet nowych naklejek OEM
-Grill z halogenami
-Kierownica MOMO od GTR
-Sprężyny MTS -35mm
-Rozpórki przednia i tylna
-Felgi 16" OZ Crono Evo + opony 195/50
-Przednie lampy clear DEPO + kierunkowskazy do kompletu
-szklany szyberdach

Zrobione:
– wentylator nawiewu
– car audio :Pioneer MVH-X380BT ,glośniki Audiosystem MX, sub Herz DS 25.3, wzmak carpower 700w – lipiec2016


Plany:
– BP-T:) w trakcie
– coś na pewno się jeszcze znajdzie

PostNapisane: 24 kwi 2016, 22:00
przez Szyna
Bracie, dbaj i szanuj bo to jak kupić samochód prosto z fabryki :D
Super że został w klubie szkoda by było. Mam nadzieje że niedługo będę miał okazje zobaczyć to cacuszko :)
Pozdrawiam.

Re: Mazda 323 BG GT BP'89 exXionica:)

PostNapisane: 25 kwi 2016, 09:54
przez DARO MAZDA 323
Auto jest ładne i mega dopracowane w 95 %. Małe detale do dopieszczenia i będzie stan kolekcjonerski.
Pełen szacunek dla Krzyśka i Piotra za kwał dobrej roboty.
A Kuba jak to Kuba gania się z Golfami i BMW na światałach :) – przejdzie mu z czasem <lol>

Re: Mazda 323 BG GT BP'89 exXionica:)

PostNapisane: 25 kwi 2016, 10:34
przez Xionc
No :–) Temat założony, została w Klubie. Działajcie (szczególnie z BPT) tylko nic nie popsujcie :D

PostNapisane: 25 kwi 2016, 19:22
przez DamianoV6
No i super że została w klubie ! Dbaj a radości nie zabraknie :D <spoko>

Re: Mazda 323 BG GT BP '89 exXionica:)

PostNapisane: 25 kwi 2016, 19:25
przez franek74
Mój ideał <serduszka> Dbaj o nią Kolego <spoko>

Re: Mazda 323 BG GT BP '89 exXionica:)

PostNapisane: 26 kwi 2016, 12:16
przez Anita511
Piękna :D, życzę bezawaryjnej jazdy :) <spoko>

Re: Mazda 323 BG GT BP '89 exXionica:)

PostNapisane: 29 kwi 2016, 12:39
przez romexik
Ojoj, świetna sztuka, przyjemności z jazdy życzę taka furką :)

Re: Mazda 323 BG GT BP '89 exXionica:)

PostNapisane: 4 maja 2016, 21:52
przez Kuba323GT
Dziękuję po pierwsze Krzyśkowi i Piotrkowi za autko które cieszy przy każdym wsiadaniu i każdym przejechanym kilometrze <piwo> . Plany są... ale z planami ja z organami nie muszą grać, na razie siedzie z exelem, motywacją od Darka i kombinuje nad bpt

Re: Mazda 323 BG GT BP '89 exXionica:)

PostNapisane: 12 maja 2016, 10:51
przez DARO MAZDA 323
I SPOT zaliczony

Re: Mazda 323 BG GT BP '89 exXionica:)

PostNapisane: 15 maja 2016, 16:30
przez Kuba323GT
Na spocie klasyków
IMG_20160513_202420_hdr.jpg
Z klasykami:)

Re: Mazda 323 BG GT BP '89 – supercharged

PostNapisane: 19 maja 2016, 21:57
przez Kuba323GT
Dzisiaj miałem dzień dziecka :D


IMG_20160519_195459.jpg
Odebrałem dzisiaj paczkę
IMG_20160519_181804.jpg
a w paczce:)
IMG_20160519_195130.jpg
i jeszcze

Re: Mazda 323 BG GT BP '89 – supercharged (Zbieramy graty)

PostNapisane: 20 maja 2016, 09:20
przez DARO MAZDA 323
a co to , a po co to ?

Re: Mazda 323 BG GT BP '89 – supercharged (Zbieramy graty)

PostNapisane: 20 maja 2016, 10:17
przez Xionc
Wtryski z czego? Większa pompa pewnie... no i jakiś komp do wysterowania pewnie, co? Weź coś poopowiadaj :)

PostNapisane: 20 maja 2016, 18:02
przez honda2911
Wtryski z rx8
rolka prowadzaca troche za wysoko i troche zamała
pasek będziebardzo przełamany

PostNapisane: 23 maja 2016, 09:54
przez Kuba323GT
@Xionc –
– wtryski z rx8,
– kompresor eaton m62 z mercedesa,

W planach
– pompa pewnie większa walbro/bosh,
– ecu master det 2/3 ,
– sprzęgło exedy
no i większe heble by się przydały żeby tą rakietę zatrzymać

@Honda
jakieś sugestie?

PostNapisane: 7 lip 2016, 20:52
przez Kuba323GT
Madzia zaczęla dzisiaj dla mnie śpiewać z Pioneera MVH-X380BT AudioSystem 16" MX, masowac plecki Hertzem DS 25.3 a to wszystko zasilane przez wzmak Carpower 700w :)

Re: Mazda 323 BG GT BP '89 – supercharged (Zbieramy graty)

PostNapisane: 8 lip 2016, 10:58
przez DARO MAZDA 323
jak to mówia mod bez fot sie nie liczy :)

Re: Mazda 323 BG GT BP '89 – supercharged (Zbieramy graty)

PostNapisane: 20 lip 2016, 16:09
przez Kuba323GT
Daro, mówisz masz;)

IMG_0196.JPG
Przód

IMG_20160514_112204.jpg

IMG_0194.JPG
Bagażnik

Re: Mazda 323 BG GT BP '89 – supercharged (Zbieramy graty)

PostNapisane: 9 sie 2016, 07:56
przez Xionc
No i widzę do przodu. Sub jest przymocowany jakoś? Kable można było ładniej puścić w specjalnych obejmach. Ale najważniejsze – co z kompresorem?