Mazda 323F BA Z5 '97 Lift "11R" swap KL
Napisane: 5 kwi 2016, 10:17
Witam
Chciałbym zaprezentować swoją perełkę 323F przywiezioną z niemiec w maju 2010 roku, wtedy też stałem się szczęśliwym posiadaczem tego niesamowitego samochodu, Historia jest już dość bogata ale pojazd zaskoczył mnie niesamowitą odpornością na moje użytkowanie dlatego tez postanowiłem przywrócić mu nienaganny stan wykorzystując do tego serce po swapie kolegi OMEN303 ale o tym wszystkim będzie dalej.
Model + INFO
Mazda 323F BA Z5 1,5 65 kW [88 KM]
VIN JMZBA145201502939
DATA PRODUKCJI: 06.11.1996
PIERWSZA REJESTRACJA: 29.07.1997
PRZEBIEG PRZY ZAKUPIE: 152 000 km
AKTUALNY PRZEBIEG: 208 000 km
KOLOR KAROSERII: 11R "SPARCLE GREEN"
KOLOR WNĘTRZA: BJ8
SWAP: W PRZYGOTOWANIU
NOWE SERCE KF-DE Z XSEDOS6 Niestety pomysł upadł do silnika dostała się woda i zeżarła gładzie cylindrów
kolejna opcja w opracowaniu KL-DE wcześniej zeSWAPowany do XEDa Omena303
SERWISY PODCZAS EKSPLOATACJI
Ta część pojawi się po powrocie z delegacji i przejrzeniu faktur i rachunków
Modyfikacje + Plany
> SWAP silnika na wykończeniu wiązka w przekładce
> zmiana zawiasu na wersje wzmocnioną z modelu ori KF obniżone sprężyny dawca już stoi czeka na przekazanie narządów
> rozpórki kielichów góra/dół + gotowe
> wydech i dolot ze stali nierdzewnej oraz izolacja termiczna obu instalacji, CAI simota w obudowie plan niemal wykonany nierdzewny dolot do zaizolowania taśmą złotą termoizolacyjną
> hamulce z M6 [ewentualnie zmiana pompy hamulcowej na model z X9 lub podobnie wydajny] Przód wpadł, tył w zakupach pompa czeka na montaż i jedziemy z tematem
> zmiana piast na 5x114,3 Prawie gotowe narazie przód złożony tył czeka na zaciski z M6 do kompletu
> instalacja silnika z modelu polift dla skuteczniejszej diagnozy przez OBD2 X postulat upadł ze względu na brak odpowiedniego dawcy, wpadają kable z przedlifta
> komplet felg pod nowy rozstaw szpilek + narazie komplet pod zimówki, tęgie felgi z nyssana
FOTO
Chciałbym zaprezentować swoją perełkę 323F przywiezioną z niemiec w maju 2010 roku, wtedy też stałem się szczęśliwym posiadaczem tego niesamowitego samochodu, Historia jest już dość bogata ale pojazd zaskoczył mnie niesamowitą odpornością na moje użytkowanie dlatego tez postanowiłem przywrócić mu nienaganny stan wykorzystując do tego serce po swapie kolegi OMEN303 ale o tym wszystkim będzie dalej.
Model + INFO
Mazda 323F BA Z5 1,5 65 kW [88 KM]
VIN JMZBA145201502939
DATA PRODUKCJI: 06.11.1996
PIERWSZA REJESTRACJA: 29.07.1997
PRZEBIEG PRZY ZAKUPIE: 152 000 km
AKTUALNY PRZEBIEG: 208 000 km
KOLOR KAROSERII: 11R "SPARCLE GREEN"
KOLOR WNĘTRZA: BJ8
SWAP: W PRZYGOTOWANIU
NOWE SERCE KF-DE Z XSEDOS6 Niestety pomysł upadł do silnika dostała się woda i zeżarła gładzie cylindrów
kolejna opcja w opracowaniu KL-DE wcześniej zeSWAPowany do XEDa Omena303
SERWISY PODCZAS EKSPLOATACJI
Ta część pojawi się po powrocie z delegacji i przejrzeniu faktur i rachunków
Modyfikacje + Plany
> SWAP silnika na wykończeniu wiązka w przekładce
> zmiana zawiasu na wersje wzmocnioną z modelu ori KF obniżone sprężyny dawca już stoi czeka na przekazanie narządów
> rozpórki kielichów góra/dół + gotowe
> wydech i dolot ze stali nierdzewnej oraz izolacja termiczna obu instalacji, CAI simota w obudowie plan niemal wykonany nierdzewny dolot do zaizolowania taśmą złotą termoizolacyjną
> hamulce z M6 [ewentualnie zmiana pompy hamulcowej na model z X9 lub podobnie wydajny] Przód wpadł, tył w zakupach pompa czeka na montaż i jedziemy z tematem
> zmiana piast na 5x114,3 Prawie gotowe narazie przód złożony tył czeka na zaciski z M6 do kompletu
> instalacja silnika z modelu polift dla skuteczniejszej diagnozy przez OBD2 X postulat upadł ze względu na brak odpowiedniego dawcy, wpadają kable z przedlifta
> komplet felg pod nowy rozstaw szpilek + narazie komplet pod zimówki, tęgie felgi z nyssana
FOTO