Mazda 323F BA Z5 '95 by Grzesiowsky --> SWAP 1.8GT :D
Bo zalepia silnika A to źle i to bardzo, a jak spala olej silnik trzeba robic a nie go oblepiać od srodka
Jakos słąbo siadła na tych sprezynach szczerze mowiąc ALe dobrze ,ze mechanika ogarnieta bo to wkoncu bezpiecznestwo
Jak wlecu 17" bedzie kosa, tylko wtedy jeszcze doklada na przod i progi ;D
Jakos słąbo siadła na tych sprezynach szczerze mowiąc ALe dobrze ,ze mechanika ogarnieta bo to wkoncu bezpiecznestwo
Jak wlecu 17" bedzie kosa, tylko wtedy jeszcze doklada na przod i progi ;D
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
To po weekendzie zaleje tym olejem
Bo już 20tys na tamtym wybiło prawie. Ale w sumie ciągle dolewam więc to może silnikowi nie szkodzi
Jakby się trafił jakiś silniczek to by przez zimę akurat w auto wpadł i na wiosnę już by auto jeździło. A przynajmniej by nie rdzewiało
Bo już 20tys na tamtym wybiło prawie. Ale w sumie ciągle dolewam więc to może silnikowi nie szkodzi
Jakby się trafił jakiś silniczek to by przez zimę akurat w auto wpadł i na wiosnę już by auto jeździło. A przynajmniej by nie rdzewiało
- Od: 8 mar 2016, 00:05
- Posty: 88
- Skąd: Dąbrowa Tarnowska/Tarnów
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 95'
Włąsnie zaszkodzi Juz sie naskorbałem po 10w40 .. Sam leje 5w30 teraz, wczesniej mialem 5w40
Nie oplaca sie kupowac drugiego z5, lepiej sobie zrobic ten co masz Koszt taki jak kupno drugiego a wiesz ,ze bedziesz mial zdrową jednsotke
Noo rdza to wrog numer 1
Nie oplaca sie kupowac drugiego z5, lepiej sobie zrobic ten co masz Koszt taki jak kupno drugiego a wiesz ,ze bedziesz mial zdrową jednsotke
Noo rdza to wrog numer 1
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ja myślałem coś mocniejszego wrzucić. Jakąś V6. Chociażby nawet 1.8 v6 z mx-3.
Ostatnimi czasami bardzo spodobał mi sie też silnik F2t 2.2t z Forda Probe. Jeździ u nas w Tarnowie właśnie 626GD z tym silnikiem. Miałem nawet okazję przejechać się na prawym i na prawdę-robi robotę !
Ostatnimi czasami bardzo spodobał mi sie też silnik F2t 2.2t z Forda Probe. Jeździ u nas w Tarnowie właśnie 626GD z tym silnikiem. Miałem nawet okazję przejechać się na prawym i na prawdę-robi robotę !
- Od: 8 mar 2016, 00:05
- Posty: 88
- Skąd: Dąbrowa Tarnowska/Tarnów
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 95'
Był projekt do sprzedania włąsnie w 323f ba z tym silnikiem. A swap jak juz chcesz robic to 1.8 z BG GT 128 koni i mozna dosyc w tym modzic ,zeby miało wiecej kuni.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ja myślałem przynajmniej o 1.8 bp. Zawsze te 30koni więcej a ten silnik co o nim piszesz jest do sprzedania w Cieszynie. Kompletny z tego co czytałem i cena koło 1600zlociszy, więc znośna.
- Od: 8 mar 2016, 00:05
- Posty: 88
- Skąd: Dąbrowa Tarnowska/Tarnów
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 95'
Noo i masz 128 koni. Tam mozna z głowica z MX5 zakombinowac z tego co czytałem i dodatkowo mozna 10hp wyciagnac takze 140 koni prawie juz bedzie sie lepiej odpychac niz Z5
Chociaz ja u siebie nie narzekam nawet na 17" Na trasie smiało sie i spoko sie jedzie i jakos nawet wyprzedzanie na 4 od 70-80km,/h mu dosc szybko idzie Tylko ,ze trche zmienione to moze ze 2 kunie wiecyj bedzie
Chociaz ja u siebie nie narzekam nawet na 17" Na trasie smiało sie i spoko sie jedzie i jakos nawet wyprzedzanie na 4 od 70-80km,/h mu dosc szybko idzie Tylko ,ze trche zmienione to moze ze 2 kunie wiecyj bedzie
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
W sumie ja u siebie też nie narzekam. Bo silnik jakoś się zbiera ale między wybieraniem remont tego, a zmiana na inny mocniejszy to wybieram tę drugą opcję. Silnik wyjdzie 1750, ten co pisałem wcześniej z BG GT 128km do tego trasa 250km, albo kurier. Wiem że wysyłka samego silnika kosztuje coś koło 150zl. A tu jeszcze osprzęt więc z 300wyjdzie. I czy w ogóle koleś się zgodzi na wysłanie.
Muszę to przemyśleć i jak coś to jechać w wolny dzień po ten silnik. Podobno po remoncie i na 10w40oleju nie bierze
Muszę to przemyśleć i jak coś to jechać w wolny dzień po ten silnik. Podobno po remoncie i na 10w40oleju nie bierze
- Od: 8 mar 2016, 00:05
- Posty: 88
- Skąd: Dąbrowa Tarnowska/Tarnów
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 95'
Masakra 10w40... CO ludzie myslia i widza w tym oleju......
Podobno po remoncie Mimo wszystko maja taki silnik na blacie lepiej go rozebrac i sprawdzic co ma wewnatrz
No wyremontowanie tego silnik co masz , jesli robiłbys to samo to mysle ,ze takie "odswiezenie" ok 5-6 stowek takze tez nie jakis duzy koszt.
Podobno po remoncie Mimo wszystko maja taki silnik na blacie lepiej go rozebrac i sprawdzic co ma wewnatrz
No wyremontowanie tego silnik co masz , jesli robiłbys to samo to mysle ,ze takie "odswiezenie" ok 5-6 stowek takze tez nie jakis duzy koszt.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ja sobie to liczyłem, z rozrządem wyszłoby mnie coś koło tysiąca pod warunkiem że robię wszystko samemu. Bo takto koszty robocizny od 600zl w górę.
- Od: 8 mar 2016, 00:05
- Posty: 88
- Skąd: Dąbrowa Tarnowska/Tarnów
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 95'
rafał88 napisał(a):Masakra 10w40... CO ludzie myslia i widza w tym oleju......
Podobno po remoncie Mimo wszystko maja taki silnik na blacie lepiej go rozebrac i sprawdzic co ma wewnatrz
No wyremontowanie tego silnik co masz , jesli robiłbys to samo to mysle ,ze takie "odswiezenie" ok 5-6 stowek takze tez nie jakis duzy koszt.
Widzą to, że mały remont silnika (w V6) kosztuje cię minimum 600-900 zł a dolewanie 3L oliwy między zmianami kosztuje mnie np. 60 zł, więc w przypadku osób kręcących małe przebiegi (jak ja) musiałbyś 10 lat jeszcze śmigać żeby ci się opłacało remontować.
Z rozrządem nie miałbyś raczej większych problemów samemu zrobić. Większość r4 to i gimnazjalista złoży, wystarczy tylko pilnować się instrukcji i niczego nie pominąć.
- Od: 25 sie 2015, 10:27
- Posty: 56
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 323F BA KF 'Kraken'
Wróć, nie ma wiele KF, bo prawie wszyscy zdążyli swapnąć na KL, a niedługo Z5 będzie rarytasem w tym modelu. No i wydaje mi się, że jak kogoś stać na remont + rozrząd i inne "ciekawostki" w takim aucie, to równie dobrze mógłby sobie kupić coś nowszego, ciekawszego. 20-letnimi autami rzadko jeżdżą osoby, które zarabiają krocie, częściej z autopsji wiem że są to niewielkie kwoty, a są ciekawsze wydatki niż zrobić silnik a później nie mieć za co zjeść . I nie patrz że na forum są BG warte 15 tysi, bo 3 osoby w Polsce z fetyszem to nie cały naród. A czy nie tracą wartości to nie wiem, nie ja dyktuję ceny. No i pamiętaj że ty zrobisz remonty, fiu bździu, jakiś młody gniewny w seicento walnie ci takiego strzała że ubezpieczalnia da ci 2000 zł za samochód i ogłosi szkodę całkowitą i będziesz z nimi się po sądach ciągał 3 lata że auto przed stłuczką było więcej warte, albo weźmiesz kasę bez gadania. Mam nadzieję że nie będziemy dalej tutaj offtopować, bo oboje dostaniemy po uszach.
Ostatnio edytowano 22 paź 2016, 14:57 przez Tommyv, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 25 sie 2015, 10:27
- Posty: 56
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 323F BA KF 'Kraken'
Ja przebiegi kręcę dość dość. Bo w ciągu tego co ją mam, czyli gdzieś 11miesiecy zrobiłem około 20tysięcy km. Dla niektórych to mało, a dla niektórych to dużo. Dlatego też chciałbym mieć w miarę bezawaryjne auto. Wiadome, że lepiej zalać auto olejem 5w bo szybciej on się roznosi po silniku
- Od: 8 mar 2016, 00:05
- Posty: 88
- Skąd: Dąbrowa Tarnowska/Tarnów
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 95'
Tommyv napisał(a):Wróć, nie ma wiele KF, bo prawie wszyscy zdążyli swapnąć na KL, a niedługo Z5 będzie rarytasem w tym modelu. No i wydaje mi się, że jak kogoś stać na remont + rozrząd i inne "ciekawostki" w takim aucie, to równie dobrze mógłby sobie kupić coś nowszego, ciekawszego. 20-letnimi autami rzadko jeżdżą osoby, które zarabiają krocie, częściej z autopsji wiem że są to niewielkie kwoty, a są ciekawsze wydatki niż zrobić silnik a później nie mieć za co zjeść . I nie patrz że na forum są BG warte 15 tysi, bo 3 osoby w Polsce z fetyszem to nie cały naród. A czy nie tracą wartości to nie wiem, nie ja dyktuję ceny. No i pamiętaj że ty zrobisz remonty, fiu bździu, jakiś młody gniewny w seicento walnie ci takiego strzała że ubezpieczalnia da ci 2000 zł za samochód i ogłosi szkodę całkowitą i będziesz z nimi się po sądach ciągał 3 lata że auto przed stłuczką było więcej warte, albo weźmiesz kasę bez gadania. Mam nadzieję że nie będziemy dalej tutaj offtopować, bo oboje dostaniemy po uszach.
Własnie mało jest V6 i to nie wazne z KF czy KL Szczerze chce kupic cos nowszego ale jakos lubie tym jezdzic , a sory mam opla z 2006r i chyba tylko dlatego nie lubie nim bo wszystko mnie w nim wkurza Od zawieszenia na silniku koncząc.
Walnie to walnie przeciez sie nie potne z tego powodu i na całe szczescie u mnie takich nie ma a sam jest dosc ostrozny na drodze i tez uwazam zeby sie w kogos nie wsadzic i tez ,zeby mi nikt w dupsko nie wleciał A jezdze dosyc tez duzo i patrzac na to ile ogolem jest tych chocby na sprzedaz to co jest warte 2-3 tysie to nawet tego nie jest warte, a to co juz 5-7 sa juz naprawde utrzyamne egzemplarze .
I mysle ,ze biorac pod uwage wyposazenie i ze wszystko działa dostałbym wiecej no nie jest zgnita przedfewszystkim to dostałbym wiecej I odpukac ,zeby nikt we mnie nie wjechał
5w nie tylko ,ze szybciej sie rozchodzi ale i lepiej utrzymuje czystosc w silniku U mnie w zeszłym roku wyszło prawie 30kkm :/
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ja w sumie za to, że mi jakas babka zarysowała delikatnie zderzak i jedną rysę zrobiła na błotniku dostałem 922zl Ale wiem, że przy delikatnych stłuczkach liczą koszt na oryginalnych częściach, a jak jest szkoda całkowita to jak najtaniej
30km to już trochę jest, tak się wydaje niektórzy tyle w 10lat nawet nie zrobią
30km to już trochę jest, tak się wydaje niektórzy tyle w 10lat nawet nie zrobią
- Od: 8 mar 2016, 00:05
- Posty: 88
- Skąd: Dąbrowa Tarnowska/Tarnów
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 95'
No za 2x przejechane drzwi + udowodniłem ze mam cholernie drogi lakier dostałem prawie 1.5kzl
Uwierz mi ,ze i ja byłem zaskoczony taką ilością kkm Chociaz w tym roku juz mnie wyjdzie 11kkm od grudnia do czerwca i teraz juz mam na kolejnym oleju 7kkm:P
Uwierz mi ,ze i ja byłem zaskoczony taką ilością kkm Chociaz w tym roku juz mnie wyjdzie 11kkm od grudnia do czerwca i teraz juz mam na kolejnym oleju 7kkm:P
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Grzesiowsky napisał(a):Auto w sumie siedzi tak jak dawniej siedziało, ale mam nadzieję, że jeszcze pójdzie w dół jak się amortyzatory trochę rozbiją i sprężynki wyrobią
Na wiosnę całości dopełni felga R17 na profilu 40 i myślę, że już zniweluje tą lukę
Wywal te gumy ze sprężyn to siądzie niżej – ja u siebie też ma -60/-40 tylko sprężyny Kaw'a, ale siedzi dużo niżej
- Od: 7 kwi 2014, 19:42
- Posty: 4
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda 323F ba 1.5
Te gumy mam założone żeby było twardziej, ktoś na nich wcześniej też jeździł, a ja je założyłem spowrotem. Jedynie wyrzuciłem gumy podwyższające spod sprężyn . Wiem że siadzie ciut niżej, bo one delikatnie zwoje trzymają i się tak sprężyny nie uginają.
Chciałbym, żeby mi przód niżej siadł
Chciałbym, żeby mi przód niżej siadł
- Od: 8 mar 2016, 00:05
- Posty: 88
- Skąd: Dąbrowa Tarnowska/Tarnów
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 95'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości