Mazda 323f BJ ZM '02 1.6 16V tree hunted
Stare łączniki nic tylko ciąć szlifiefką. Szkoda na to czasu
- Od: 6 gru 2012, 11:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Widzę że faktycznie łącznik dał Ci nieźle popalić
W takim razie zrobię i tutaj reklamę – tylko łączniki CTR
Wczoraj sam odkręcałem, żeby mcphersony wyciągnąć i zajęło mi to może z 30 sekund
W takim razie zrobię i tutaj reklamę – tylko łączniki CTR
Wczoraj sam odkręcałem, żeby mcphersony wyciągnąć i zajęło mi to może z 30 sekund
- Od: 17 kwi 2012, 11:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Witam państwa Madzia od dziś leży niżej sprezyny fk robią robotę. Do tego zakupiłem zestaw narzędzi neo tools. Wymiana sprezyn trwała jakieś 6 godzin z przerwami na jedzenie. I szczerze mówiąc gdyby nie Dziadek to bym nie dał rady. Nie ma to jak niezastąpiona pomoca dłoń poza tym przy okazji wstawiłem nowe łączniki stabilizatorów przód/tył trw/delphi, ctrów nie było a musiałem mieć na już bo jutro rano powrót do raichu. Wrażenia z jazdy na wieki plus, nie nurkuje przy hamowaniu, trzyma się lepiej zakrętów, nie przechyla się tak mocno. To szczescia brakuje rozporek
maderix95 napisał(a):To szczescia brakuje rozporek
Kolega Rafalkom już ma wprawę z produkcją rozpórek, tylko nie wiem czy na ten rok ma jeszcze wolne terminy...
- Od: 17 kwi 2012, 11:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Piter5700 napisał(a):maderix95 napisał(a):To szczescia brakuje rozporek
Kolega Rafalkom już ma wprawę z produkcją rozpórek, tylko nie wiem czy na ten rok ma jeszcze wolne terminy...
Grafik napięty ale terminy dostępne, jedynie świetny kolor grafitowy jest w ograniczonej ilości Ale nad tym już też pracuję
maderix95 napisał(a):Właśnie jestem w trasie do raichu i... Tył na dziurach obciera. Chyba wskazany lekki camber.
Camber swoją drogą...195/50/15 i z ET25 na feldze 7J niestety będzie obcierać...min.ET35 w naszych BJch najlepiej siada...
franek74 napisał(a):maderix95 napisał(a):Właśnie jestem w trasie do raichu i... Tył na dziurach obciera. Chyba wskazany lekki camber.
Camber swoją drogą...195/50/15 i z ET25 na feldze 7J niestety będzie obcierać...min.ET35 w naszych BJch najlepiej siada...
Ale też zależy mi na tym spasie troche a jak nie camber to zostaje jedynie gwint, a z tym ciężko, do tego szkoda mi ładować gwint po tym jak mordowałem się z montażem springów teraz czas na hamulce tył + pompa wspomagania. Żeby zdjąć amorek prawy tył musiałem odkręcić zacisk hamulca bo ktoś odwrotnie śrubę wsadził (niemcy... ah...) i do tego genialny ja stwierdziłem, że ciężko schodzi mi ten zacisk, dziś tak sobie myślę i doszedłem do wniosku, że... miałem zaciągnięty ręczny
maderix95 napisał(a):franek74 napisał(a):maderix95 napisał(a):Właśnie jestem w trasie do raichu i... Tył na dziurach obciera. Chyba wskazany lekki camber.
Camber swoją drogą...195/50/15 i z ET25 na feldze 7J niestety będzie obcierać...min.ET35 w naszych BJch najlepiej siada...
Ale też zależy mi na tym spasie troche a jak nie camber to zostaje jedynie gwint, a z tym ciężko, do tego szkoda mi ładować gwint po tym jak mordowałem się z montażem springów teraz czas na hamulce tył + pompa wspomagania. Żeby zdjąć amorek prawy tył musiałem odkręcić zacisk hamulca bo ktoś odwrotnie śrubę wsadził (niemcy... ah...) i do tego genialny ja stwierdziłem, że ciężko schodzi mi ten zacisk, dziś tak sobie myślę i doszedłem do wniosku, że... miałem zaciągnięty ręczny
szkoda że przed lakierowaniem reperaturek po prostu ich nie zrolowałeś...ale śruby camber takie jak siedzą u mnie powinny dać zamierzony efekt
franek74 napisał(a):szkoda że przed lakierowaniem reperaturek po prostu ich nie zrolowałeś...ale śruby camber takie jak siedzą u mnie powinny dać zamierzony efekt
Mówisz o śrubach "Magic camber" czy coś w ten deseń? No niestety, nie wiedziałem przed blacharką, że te felgi tak siądą :/
maderix95 napisał(a):franek74 napisał(a):szkoda że przed lakierowaniem reperaturek po prostu ich nie zrolowałeś...ale śruby camber takie jak siedzą u mnie powinny dać zamierzony efekt
Mówisz o śrubach "Magic camber" czy coś w ten deseń? No niestety, nie wiedziałem przed blacharką, że te felgi tak siądą :/
Tak dokładnie...w moim temacie przewija się fotka tych śrub
Siemanko drodzy państwo. Pytanie. Czy w widocznym miejscu jest jakaś uszczelka? Jeżeli tak to jaka? Gdyż wydaje mi sie, że stamtąd sączy mi się olej i i wystaje jakaś guma. Jak się to może zwać?
Wydaje mi sie, ze to spod pokrywy zaworów ścieka Ci na dół. Wymień uszczelke pokrywy
- Od: 22 sty 2012, 15:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Siemanko, dziś wymienione świece, wpadły oczywiście NGK. I uszczelka wpadnie nowa też za jakiś czas bo zauważyłem że olej sączy mi się do gniazd świec przez uszczelkę, a raczej silikon. Uszczelka już czeka, nie a tylko czasu na robotę zbytnio i przede wszystkim miejsca, bo na parkingu pod drzewkiem gdzie wszelkiego syfu pełno nie chcę tego robić. Do zmiany czekają tarcze hamulcowe tył "rotinger" i klocki "tomex", wszystko polskie, zobaczymy jak to będzie banglać. Gratis w sklepie dostałem zmywacz do hamulców z racji kupienia zestawu
Powoli przymierzam się do zmiany tego nieszczęsnego bagnetu, za 50 zł z przesyłką kupiłem od BA 1.8 wymiary dokładnie te same, dłuższy uchwyt co jest dużym plusem, a największy plus to to, że jest cały metalowy
Ponad to kupiłem za mała kasę nowy klakson, podwójny oczywiście z chin.
Jestem ciekaw jak będzie z jakością, bo obecny mnie nie zadowala. A jak ten nie da rady to będę się rozglądać za ciężarówkowym
Ponad to kupiłem za mała kasę nowy klakson, podwójny oczywiście z chin.
Jestem ciekaw jak będzie z jakością, bo obecny mnie nie zadowala. A jak ten nie da rady to będę się rozglądać za ciężarówkowym
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości