Mazda 323 BG B6 '94 / GREEN TURD
Strona 1 z 1
Przyszedł czas na przywitanie się na forum i przedstawienie mojego pierwszego samochodu jakim jest Mazda 323 BG z `94r z silnikiem 1.6 16V. Jest w moich rękach od grudnia 2015r. Trafiła do mnie z przebiegiem 133kkm. Samochód służy mi do dojazdów do szkoły i na weekendowe wypady. Docelowo ma przerodzić się w większy projekt.
Poniżej trochę danych:
Model: 323 BG
Rok produkcji: 1994
Silnik: B6 1,6 16V SOHC
Moc: 88 KM (w `94 ;D )
Przebieg: marzec 2016 138kkm
Kolor: 6S
Wersja: LX
Wyposażenie:
elektryczny szklany szyberdach
manualne lusterka i szyby
zegary z obrotomierzem
wnętrze GT
uchylane tylne szyby
radio na kasety + zmieniarka 10CD w bagażniku
Zrobione:
wymiana filtra powietrza
wyeliminowanie wody z bagażnika
ręczne polerowanie i woskowanie nadwozia
czyszczenie wnętrza
osuszenie o odgrzybienie wykładziny bagażnika
wypolerowanie przednich i tylnych lamp
sprawdzenie stanu zawieszenia i kielichów
Do zrobienia:
ruda na nadkolach z tyłu
wymiana lusterka prawego
malowanie listew ozdobnych prawej strony
malowanie zderzaków
wymiana oleju w silniku i skrzyni biegów
wymiana kabli WN i świec
czyszczenie komory silnika
wymiana listwy słupka po stronie kierowcy
Plany:
podłokietnik z MX-3
felgi 15” + Bridgestone Potenza RE002 195/50/15
sprężyny obniżające lub gwint
skórzany mieszek
short-shifter DIY
grill jak u kolegi Jasoon
głośniki z tyłu
TURBO BG??????? Stay tuned
Poniżej trochę danych:
Model: 323 BG
Rok produkcji: 1994
Silnik: B6 1,6 16V SOHC
Moc: 88 KM (w `94 ;D )
Przebieg: marzec 2016 138kkm
Kolor: 6S
Wersja: LX
Wyposażenie:
elektryczny szklany szyberdach
manualne lusterka i szyby
zegary z obrotomierzem
wnętrze GT
uchylane tylne szyby
radio na kasety + zmieniarka 10CD w bagażniku
Zrobione:
wymiana filtra powietrza
wyeliminowanie wody z bagażnika
ręczne polerowanie i woskowanie nadwozia
czyszczenie wnętrza
osuszenie o odgrzybienie wykładziny bagażnika
wypolerowanie przednich i tylnych lamp
sprawdzenie stanu zawieszenia i kielichów
Do zrobienia:
ruda na nadkolach z tyłu
wymiana lusterka prawego
malowanie listew ozdobnych prawej strony
malowanie zderzaków
wymiana oleju w silniku i skrzyni biegów
wymiana kabli WN i świec
czyszczenie komory silnika
wymiana listwy słupka po stronie kierowcy
Plany:
podłokietnik z MX-3
felgi 15” + Bridgestone Potenza RE002 195/50/15
sprężyny obniżające lub gwint
skórzany mieszek
short-shifter DIY
grill jak u kolegi Jasoon
głośniki z tyłu
TURBO BG??????? Stay tuned
Ostatnio edytowano 23 mar 2016, 11:56 przez voyteq, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 20 gru 2015, 22:41
- Posty: 11
- Skąd: Bytów
- Auto: '94 323 BG B6
Bardzo ładna Bagietka. Plany ambitne.
Jak podłoga końcówki progów i kielichy tył i przednie podluznice?
Od tego bym zaczął.
Jak podłoga końcówki progów i kielichy tył i przednie podluznice?
Od tego bym zaczął.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Bardzo fajna baza.. Przebieg wydaje się nieprawdziwy ale patrząc na stan fotela kierowcy wygląda ze to rzeczywisty przebieg. Powodzenia w modach
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Śliczności. 133kk u mnie za 2k strzeli 300kk xD Dbaj, pucuj, dopieszczaj. Trzymam kciuki i czekam na jakieś nowości Wiadomo, na wszystko potrzeba czasu ale po sobie widzę, że małymi kroczkami i sie ogarnia.
- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94
zobacz ile daje felga w tym aucie i w tym kolorze
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
DARO MAZDA 323 napisał(a):zobacz ile daje felga w tym aucie i w tym kolorze
Jutro przychodzą felgi, zrobie przymiarkę i wrzucę jakieś foty
Jeżeli wszystko się uda to będę na otwarciu sezonu 10 kwietnia pod gdańską Energa Areną
- Od: 20 gru 2015, 22:41
- Posty: 11
- Skąd: Bytów
- Auto: '94 323 BG B6
Czekam na reanimację mojej i tak błądze po temtach. Niech się tam dzieje coś u Ciebie, z chęcią zobaczyłbym nowe kółka, jaką miałeś wizję. Szukałem sobie z nudów nazwy koloru i zmyliło mnie Twoje 6c. Kolor wygląda na Hunter Green Mica, ale jego kod to 5s, bynajmniej tak jest na znamionowej u mnie.
- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94
Dawno mnie tu nie było więc czas na mały update.
Felgi z oponami juz od miesiąca siedzą na samochodzie. Po 2kkm moge powiedzieć że mimo szerszej i dużo twardszej opony jeździ się wygodniej a szum opon jest cichszy. O diametralnej zmianie w przyczepności nie mówiąc.
Niestety tarcze i klocki z przodu nie są już pierwszej młodości i skuteczność hamowania jest niezadowalająca. I tu pojawia się pytanie do właścicieli innych BaGiet. Zmieniać tylko klocki i tarcze czy przyczaić się na układ hamulcowy z GT? Zależy mi na dobrej skuteczności hamowania mając w dalszej perspektywie swap na BP. Czy dużo jest roboty ze zmianą układu hamulcowego na ten z GT?
Kolejne pytanie dotyczy zawieszenia. Warto kupować obniżające MTSy z alledrogo czy jednak dozbierać na gwint? Jak jest z twardością MTSów?
Felgi z oponami juz od miesiąca siedzą na samochodzie. Po 2kkm moge powiedzieć że mimo szerszej i dużo twardszej opony jeździ się wygodniej a szum opon jest cichszy. O diametralnej zmianie w przyczepności nie mówiąc.
Niestety tarcze i klocki z przodu nie są już pierwszej młodości i skuteczność hamowania jest niezadowalająca. I tu pojawia się pytanie do właścicieli innych BaGiet. Zmieniać tylko klocki i tarcze czy przyczaić się na układ hamulcowy z GT? Zależy mi na dobrej skuteczności hamowania mając w dalszej perspektywie swap na BP. Czy dużo jest roboty ze zmianą układu hamulcowego na ten z GT?
Kolejne pytanie dotyczy zawieszenia. Warto kupować obniżające MTSy z alledrogo czy jednak dozbierać na gwint? Jak jest z twardością MTSów?
- Od: 20 gru 2015, 22:41
- Posty: 11
- Skąd: Bytów
- Auto: '94 323 BG B6
MTSY dają radę. Możesz szukać używek za 200 zł. Co do hamulców to mam od BG GT jak coś to PW. Montaż samemu prosta i szybka robota.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Najlepszym pomysłem będą sprężyny Eibach.
Zamiast poliftowych felg z EC, mogłeś kupić ori z MX-5 NB. Lepsze pod każdym względem. Info u mnie w temacie.
Warto zmienić hamulce na lepsze, jakby co mam zaciski z MX-3 V6 – to samo co 323 BG GT. Tarcze i klocki kupisz nowe.
Zamiast poliftowych felg z EC, mogłeś kupić ori z MX-5 NB. Lepsze pod każdym względem. Info u mnie w temacie.
Warto zmienić hamulce na lepsze, jakby co mam zaciski z MX-3 V6 – to samo co 323 BG GT. Tarcze i klocki kupisz nowe.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości