Mazda MX-3 EC B6 '94

Witam. Chciałbym zaprezentować swoją Magdalenę
Początkowo był plan na coś większego, już prawie kupiłem od kolegi Volvo S40 jednak któregoś dnia dowiedziałem się od klientki, że ma na sprzedaż srebrnego MXa. Jako, że kiedyś szukałem takiej Mazdy, pojechałem ją obejrzeć. Niestety lewa podłużnica była masakrycznie zgnita. Tak czy inaczej po przejażdżce stwierdziłem, że szukam ładnej MX-3
I tak trafiłem do Wrocławia, gdzie stała ciemna (sam do końca nie wiem co to za kolor
) MX-3. W tym miejscu chciałbym serdecznie podziękować Koledze DARO MAZDA 323, który wykonał oględziny i podpowiedział na co zwrócić w tym aucie uwagę.
Opis:
ROCZNIK
1994
SILNIK
B6-D, czyli 1.6 16V 107KM
ZAWIESZENIE
jakieś czerwone sprężyny (chyba MTSy)
regulowane tylne wahacze
WYDECH
Seria z końcowym przelotowym
HAMULCE
Przód: Seria
Tył: Seria
WYPOSAŻENIE
2x airbag
elektryczne szyby
elektryczne lusterka
elektryczny szyberdach
wspomaganie kierownicy
ABS
Na zdjęciach z oględzin, które otrzymałem od Kolegi DARO MAZDA 323 auto prezentowało się następująco:
Dwa dni po zakupie Mazda odwiedziła zaprzyjaźniony warsztat celem wykonania pakietu startowego:
Po zdemontowaniu pokrywy zaworów silnik wyglądał tak:
Przy okazji odwiedzin na warsztacie ustawiona została zbieżność.
Tutaj już świeże zdjęcia, na nowych blaszkach:
A tu obok większego kolegi
Opis:
ROCZNIK
1994
SILNIK
B6-D, czyli 1.6 16V 107KM
ZAWIESZENIE
jakieś czerwone sprężyny (chyba MTSy)
regulowane tylne wahacze
WYDECH
Seria z końcowym przelotowym
HAMULCE
Przód: Seria
Tył: Seria
WYPOSAŻENIE
2x airbag
elektryczne szyby
elektryczne lusterka
elektryczny szyberdach
wspomaganie kierownicy
ABS
Na zdjęciach z oględzin, które otrzymałem od Kolegi DARO MAZDA 323 auto prezentowało się następująco:
Dwa dni po zakupie Mazda odwiedziła zaprzyjaźniony warsztat celem wykonania pakietu startowego:
Po zdemontowaniu pokrywy zaworów silnik wyglądał tak:
Przy okazji odwiedzin na warsztacie ustawiona została zbieżność.
Tutaj już świeże zdjęcia, na nowych blaszkach:
A tu obok większego kolegi