Strona 12 z 34

PostNapisane: 23 lut 2018, 18:44
przez marcinowozniako
To w jakie moce będzie celowane? :D

PostNapisane: 23 lut 2018, 19:49
przez Bo_Lo
Szczrze to nie mam pojęcia <rotfl>
Jak wiemy BPek znosi na seryjnych bebechach 270 na pewno,ale u mnie na tą chwilę najwęższym gardłem są wtryski (360 tki) i sprzęgło-seria 200mm.
Wtryski powinny obrobić ok 180-200 hp, sprzęgło myślę że to będzie też jego max a i skrzynia to wielka niewiadoma bo niestety przecieram szlaki.W BPeku z BG sprawa jest prostsza bo tam seryjnie sprzęgło jest 225mm i sprawdzone już jest że wchodzi docisk i tarcza z KLa (230mm) plus kevlar ,a to już można walić spokojnie ok 250-300hp.U mnie już jest inna skrzynia,ze sprzęgłem 200mm i wieloklinem na 20 zębów(Bg i KLe mają 22)i o ile to nie problem bo da się to ogarnąć to nie wiadomo czy 230mm wejdzie w dzwon skrzyni i czy tam wszystko się da dopasować,czy jakieś przetłoczenie w odlewie nie będzie przeszkadzać itd.Zdejmiemy skrzynie to będziemy patrzeć i mierzyć czy większe sprzęgło wejdzie,na tą chwile wkładam 200mm kevlar.Pozostaje jeszcze pytanie ile sama skrzynia zniesie bo już ta starsza nie grzeszyła trwałością a tam seryjnie było 128-134hp,moja skrzynia była ładowana max 114konnym silniku.
Jak widac dużo wyjdzie w praniu.Szczerze mówiąc teraz najważniejsze to poskładać wszystko i zrobić170hp+ na bezawaryjnym setupie .Pojeżdżę ,potestuję i bedziemy działać dalej,turbina powinna starczyć na 220-230hp.
Muszę jeszcze zasięgnąć języka w sprawie obspawania satelit co by wzmocnić skrzynię,jakaś szpera też by się przydała.
Jak wiemy już te 160 kuni z KLa robi robotę w budzie BA więc nie mam absolutnie ciśnienia na cyferki,czy będzie 190 czy 210 – nie rusza mnie to.Ma ziać ogniem z wydechu <diabel> <killer> (bedzie procedura <serduszka> ) ,syczeć BOVem i objeżdżać Kserię ;P

PostNapisane: 23 lut 2018, 20:05
przez marcinowozniako
Bo_Lo napisał(a):i objeżdżać Kserię


Plan ambitny <lol> Aczkolwiek myślę że może być ciężko :]

Czy szpera jest potrzebna? Zainwestuj za wczasu w dobre opony i myślę że na suchym nie będzie dużego problemu z trakcją. A w takim razie moment obrotowy jaki będzie plus minus? 250-300nm? Tutaj może być problem. Chociaż ba ile waży? 1300?

PostNapisane: 23 lut 2018, 20:26
przez Bo_Lo
Myślę że 180-200hp i ok 250nm w turbo powinno spokojnie objechać KLde w tej samej budzie .
Zobaczymy przy jakich obrotach jaka będzie moc i niut,ale ta turbinka powinna wstawać już przy ok 2.5 krok

PostNapisane: 23 lut 2018, 20:31
przez marcinowozniako
Wszystko zależy od mocy tego Kla ale przy takiej mocy i momencie fakt, powinno być szybciej ;)

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta- TD04L13T in progress :–)

PostNapisane: 25 lut 2018, 19:45
przez rafał88
Seria ba 1150-1200kg. Mysle ze przy ok 200hp+/– bedzie 270-300nm ;) Cirkawe wlasnie jak sprzeglo na to , bo skrzynia spokojnie to zniesie. <spoko>

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta- TD04L13T in progress :–)

PostNapisane: 25 lut 2018, 20:55
przez MareckiGTI
Skrzynia mazdowska znosi bardzo dużo nawet ta na co ma 20 frezów pod sprzęgło 200 mm, wymaga tylko przeglądu i odpowiedniego traktowania. Ja zrobiłem dokładny przegląd i moja skrzynia znosi ogromne baty.

PostNapisane: 25 lut 2018, 21:41
przez Bo_Lo
Zastanawiam sie jeszcze nad ''obspawaniem'' satelit ale muszę zgłębić temat.Na tą chwilę pakuję klunkry i jutro o 8 wyjazd :)

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta- TD04L13T in progress :–)

PostNapisane: 25 lut 2018, 22:04
przez Damian68
"Klunkry" toś dowalił :D Pozdrawiam Szporaj bejmy na te swoje fanaberie i żebyś się nie skataił

PostNapisane: 26 lut 2018, 21:49
przez Bo_Lo
"Poszło ,pekło". mazda w NPAG workshop. <czarodziej>

PostNapisane: 27 lut 2018, 02:41
przez Piotr_
<spoko> To teraz czekamy na sapy i marchewy :D

PostNapisane: 27 lut 2018, 10:11
przez Bo_Lo
Lepiej byś temat łaciatej założył luju i wrzucił jakies media <dupa>

PostNapisane: 27 lut 2018, 10:39
przez piwo
trzymam kciuki

PostNapisane: 27 lut 2018, 11:11
przez Piotr_
Bo_Lo napisał(a):Lepiej byś temat łaciatej założył luju i wrzucił jakies media <dupa>


Nie będę zakładał tematu, to ulep przecież ;P Ale trzeba przyznać, że jedzie to to jak na ulepa <faja>

PostNapisane: 27 lut 2018, 11:34
przez marcinowozniako
Piotr_ napisał(a):Nie będę zakładał tematu, to ulep przecież ;P Ale trzeba przyznać, że jedzie to to jak na ulepa <faja>


Teraz zostałem zaciekawiony. Też jestem za założeniem tematu :D <czarodziej> U nas na forum same ulepy <lol>

PostNapisane: 27 lut 2018, 12:21
przez Wiciu KL
Piotr_ napisał(a):
Bo_Lo napisał(a):Lepiej byś temat łaciatej założył luju i wrzucił jakies media <dupa>


Nie będę zakładał tematu, to ulep przecież ;P Ale trzeba przyznać, że jedzie to to jak na ulepa <faja>

W takim razie mój temat nie powinien nigdy powstać hehe :D
Bo Lo czekam na finał modyfikacji <spoko>

PostNapisane: 27 lut 2018, 14:07
przez Piotr_
marcinowozniako napisał(a):Teraz zostałem zaciekawiony


Kolejne zaturbione mx5, nic ciekawego :P

PostNapisane: 27 lut 2018, 22:20
przez DamianoV6
Jasne Piotr :D zakładaj temat ! Chociaż poglądowy zrób :)
Czytając temacik dosyć niewinna bestia się szykuje :D na ciekawym modzie...
Czekam na rezultat zmagań oraz jak pójdzie całe strojenie ;)

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta- TD04L13T in progress :–)

PostNapisane: 28 lut 2018, 19:49
przez rafał88
Oho .. Bedooo korby po hamowni latać :P
Jak najlepszych kresek i połosiej na miejscu <spoko>

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta- TD04L13T in progress :–)

PostNapisane: 9 mar 2018, 13:10
przez Bo_Lo
Zaczęło się <faja>