Szczrze to nie mam pojęcia
Jak wiemy BPek znosi na seryjnych bebechach 270 na pewno,ale u mnie na tą chwilę najwęższym gardłem są wtryski (360 tki) i sprzęgło-seria 200mm.
Wtryski powinny obrobić ok 180-200 hp, sprzęgło myślę że to będzie też jego max a i skrzynia to wielka niewiadoma bo niestety przecieram szlaki.W BPeku z BG sprawa jest prostsza bo tam seryjnie sprzęgło jest 225mm i sprawdzone już jest że wchodzi docisk i tarcza z KLa (230mm) plus kevlar ,a to już można walić spokojnie ok 250-300hp.U mnie już jest inna skrzynia,ze sprzęgłem 200mm i wieloklinem na 20 zębów(Bg i KLe mają 22)i o ile to nie problem bo da się to ogarnąć to nie wiadomo czy 230mm wejdzie w dzwon skrzyni i czy tam wszystko się da dopasować,czy jakieś przetłoczenie w odlewie nie będzie przeszkadzać itd.Zdejmiemy skrzynie to będziemy patrzeć i mierzyć czy większe sprzęgło wejdzie,na tą chwile wkładam 200mm kevlar.Pozostaje jeszcze pytanie ile sama skrzynia zniesie bo już ta starsza nie grzeszyła trwałością a tam seryjnie było 128-134hp,moja skrzynia była ładowana max 114konnym silniku.
Jak widac dużo wyjdzie w praniu.Szczerze mówiąc teraz najważniejsze to poskładać wszystko i zrobić170hp+ na bezawaryjnym setupie .Pojeżdżę ,potestuję i bedziemy działać dalej,turbina powinna starczyć na 220-230hp.
Muszę jeszcze zasięgnąć języka w sprawie obspawania satelit co by wzmocnić skrzynię,jakaś szpera też by się przydała.
Jak wiemy już te 160 kuni z KLa robi robotę w budzie BA więc nie mam absolutnie ciśnienia na cyferki,czy będzie 190 czy 210 – nie rusza mnie to.Ma ziać ogniem z wydechu
(bedzie procedura
) ,syczeć BOVem i objeżdżać Kserię