Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta
No, czyli przy 160km/h to będzie 20km/h
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):No, czyli przy 160km/h to będzie 20km/h
No ale takie przekłamania to standard i to nie tylko w mazdzie,ale nie przesadzaj że o 20 .Przy 160 będzie między 7 a 10. Zresztą przy okazji sprawdze na obwodnicy .
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Wstaw licznik USA lub jdm będzie dobrze wskazywać jeżeli opony będą nominalne niezależnie od ich zużycia
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Coś tam się dzieje,zakupione "nowe" koła BBS 16",7j et35.Ktos pomalował w czarny mat szprejami i się łuszczy ale pod spodem Ori lakier wygląda spoko ,muszę wymienić jak zdjąć ten czarny bez naruszenia tego pod spodem .Miały wlecieć dopiero na wiosnę ale chyba na tor wlecą profile 205/50.
Dzisiaj zmieniłem pompe i serwo na komplet z xedosa9.
Najpierw wogole nie szło napompować pedału,po odkręceniu rurek pompa się odpowietrzyć i ruszylo.
Dziwne że momentami przy wduszebiu hamulca słychać syk z okolic padalu hamulca ale nie zawsze , natomiast co do samego hamowania....Mam mieszane odczucia,niebu jest lepiej ale czy to jest to? Nie wiem,po drodze do domu podmienilem też wężyk podciśnienia z zaworkiem,muszę trochę pojeździć albo dać komuś by się przejechał bo teraz sam nie wiem czy jest już tak jak powinno być czy nadal nie to.
Dopisano 13 paź 2018 22:35:
Z tego co doczytałem to normalne że na postoju jak pompuje pedałem to syczy więc ze starym musiało być coś nie teges bo wogole nie syczalo.
Nowe syczy tylko na postoju ,po kilku wduszebiu pedału przestaje,podczas jazdy wogole nie syczy .
W zasadzie myślę że to może być już kwestia tylko tarcz/klocków/szczęk (są już słabe) albo pompy/modułu ABS
Muszę sprawdzić czy ABS działa poprawnie.
Na tą chwilę do tego co było po odebraniu auta od turbienie jest dzień do nocy ,ale sam nie wiem czy jest tak jak być powinno.
Dzisiaj zmieniłem pompe i serwo na komplet z xedosa9.
Najpierw wogole nie szło napompować pedału,po odkręceniu rurek pompa się odpowietrzyć i ruszylo.
Dziwne że momentami przy wduszebiu hamulca słychać syk z okolic padalu hamulca ale nie zawsze , natomiast co do samego hamowania....Mam mieszane odczucia,niebu jest lepiej ale czy to jest to? Nie wiem,po drodze do domu podmienilem też wężyk podciśnienia z zaworkiem,muszę trochę pojeździć albo dać komuś by się przejechał bo teraz sam nie wiem czy jest już tak jak powinno być czy nadal nie to.
Dopisano 13 paź 2018 22:35:
Z tego co doczytałem to normalne że na postoju jak pompuje pedałem to syczy więc ze starym musiało być coś nie teges bo wogole nie syczalo.
Nowe syczy tylko na postoju ,po kilku wduszebiu pedału przestaje,podczas jazdy wogole nie syczy .
W zasadzie myślę że to może być już kwestia tylko tarcz/klocków/szczęk (są już słabe) albo pompy/modułu ABS
Muszę sprawdzić czy ABS działa poprawnie.
Na tą chwilę do tego co było po odebraniu auta od turbienie jest dzień do nocy ,ale sam nie wiem czy jest tak jak być powinno.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
No i po zlocie.
A więc,nadal kiszka z hamulcami,po zasiłku wymieniem wszystkie przewody elastyczne na nowe i szczeki z tyłu.Jeśli to nie zmieni sytuacji zostaje już tylko pompaABSu/korektor siły hamowania.
Mimo twardego peadłu i bardzo słabejsiły hamowania,wziąłem na prawy fotel instruktora w postaci Miedziaka,co pokazało jakmarnym jestem kierowcą i zaowocowało zejściem o 8sekund na drugim okrążeniu i kiedy opony zaczęły kleić,głowa się odblokowała,tor przesuszył i wszystko zaczęło ze sobą grać,hamulce postanowiły zrobić na opak i pedał wpadł w podłogę a siła hamowania spadła o kolejne 25%.Niestety tak już zostało do końcadnia i wróciły do stanu poprzedniego dopiero na drugi dzień więc postanowiłem odpuścić sobie ostatnie 2 sesje czego oczywiście póżniej żałowałem.
Z plusów to zacząłem coś tam w końcu kumać z tą jazdą po torze,auto przeżyło bez problemu i jest życiówka blisko tego co pojechał tym autem Kamil w zeszłym roku.
Największe błędy jakie robiłem:
-zbyt wczesne a czasem wręcz niepotrzebne hamowanie(wynikało po części z kiepsko działającego hamulca a po części ze strachu)
-zbyt póżne lub wczesne ścinanie niektórych zakrętów
-niepotrzebne redukcje do 2 biegu co owocowało lawiną NM i zamiast się napędzać na wyjściu z zakrętu walczyłem z autem i szukałem trakcji.
Generalnie autem turbo najniższy bieg na tym torze to 3ka i zdecydowanie lepszy czas wychodzi napędzając się na wyjściu z wyższego biegu .
Plan na wiosnę:
-Po doprowadzeniu układu hamulcowego do stanu fabrycznego ,przód zaciski z M6 plus tarcza 280 z fiata lub zaciski mercedes plus tarcza 300 z mini
-przewody elastyczne w oplocie
-tylne szczęki z okładziną kevlar
-grubsze staby z V6
-wskażnik AFR
-wskażnik temp oleju(czeka na podłączenie)
-trochę poliuretanu w zawias
-nowe sworznie itd
-przód sprężyna -40 lub -50
-utwardzenie amorków i skrócenie skoku
-rozpórka tył
-jakieś delikatne aero
Z planów mocowych
-wydech całość 2,5 cala
-EBC
ale one schodzą na dalszy plan bo to co jest w zupełności wystarcza.
A więc,nadal kiszka z hamulcami,po zasiłku wymieniem wszystkie przewody elastyczne na nowe i szczeki z tyłu.Jeśli to nie zmieni sytuacji zostaje już tylko pompaABSu/korektor siły hamowania.
Mimo twardego peadłu i bardzo słabejsiły hamowania,wziąłem na prawy fotel instruktora w postaci Miedziaka,co pokazało jakmarnym jestem kierowcą i zaowocowało zejściem o 8sekund na drugim okrążeniu i kiedy opony zaczęły kleić,głowa się odblokowała,tor przesuszył i wszystko zaczęło ze sobą grać,hamulce postanowiły zrobić na opak i pedał wpadł w podłogę a siła hamowania spadła o kolejne 25%.Niestety tak już zostało do końcadnia i wróciły do stanu poprzedniego dopiero na drugi dzień więc postanowiłem odpuścić sobie ostatnie 2 sesje czego oczywiście póżniej żałowałem.
Z plusów to zacząłem coś tam w końcu kumać z tą jazdą po torze,auto przeżyło bez problemu i jest życiówka blisko tego co pojechał tym autem Kamil w zeszłym roku.
Największe błędy jakie robiłem:
-zbyt wczesne a czasem wręcz niepotrzebne hamowanie(wynikało po części z kiepsko działającego hamulca a po części ze strachu)
-zbyt póżne lub wczesne ścinanie niektórych zakrętów
-niepotrzebne redukcje do 2 biegu co owocowało lawiną NM i zamiast się napędzać na wyjściu z zakrętu walczyłem z autem i szukałem trakcji.
Generalnie autem turbo najniższy bieg na tym torze to 3ka i zdecydowanie lepszy czas wychodzi napędzając się na wyjściu z wyższego biegu .
Plan na wiosnę:
-Po doprowadzeniu układu hamulcowego do stanu fabrycznego ,przód zaciski z M6 plus tarcza 280 z fiata lub zaciski mercedes plus tarcza 300 z mini
-przewody elastyczne w oplocie
-tylne szczęki z okładziną kevlar
-grubsze staby z V6
-wskażnik AFR
-wskażnik temp oleju(czeka na podłączenie)
-trochę poliuretanu w zawias
-nowe sworznie itd
-przód sprężyna -40 lub -50
-utwardzenie amorków i skrócenie skoku
-rozpórka tył
-jakieś delikatne aero
Z planów mocowych
-wydech całość 2,5 cala
-EBC
ale one schodzą na dalszy plan bo to co jest w zupełności wystarcza.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):niepotrzebne redukcje do 2 biegu co owocowało lawiną NM i zamiast się napędzać na wyjściu z zakrętu walczyłem z autem i szukałem trakcji.
Ja tam w mx3 też nigdy nie wrzucałem 2 biegu mimo że mówiłem że to zrobie, finalnie był bieg 3 i wystarczało.
Gratki czasów jak na seryjne 323 ze słabymi heblami problemami z zawieszeniem itp itd to czas nie jest zły.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a): jak na seryjne 323
yyy no tak pełna seria
Dzieki,nawet nie wiem jaki mialem najlepszy czas.Na apce mi pokazalo 2.10 i to w sumie jedyny sensowny czas ktory wykrecilem po tym jak wsiadl na prawy miedziak.Wczesniej bylo zalosne 2.18
Dopisano 21 paź 2018 19:40:
Dzieki,nawet nie wiem jaki mialem najlepszy czas.Na apce mi pokazalo 2.10 i to w sumie jedyny sensowny czas ktory wykrecilem po tym jak wsiadl na prawy miedziak.Wczesniej bylo zalosne 2.18
Dopisano 21 paź 2018 19:40:
Dzieki,nawet nie wiem jaki mialem najlepszy czas.Na apce mi pokazalo 2.10 i to w sumie jedyny sensowny czas ktory wykrecilem po tym jak wsiadl na prawy miedziak.Wczesniej bylo zalosne 2.18
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Neonixos666 napisał(a):yyy no tak pełna seria
Oprócz silnika to niemal pełna seria więc wcale się nie dziwie takiego a nie innego czasu
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Szyna napisał(a):Bolo wszystko pięknie ładnie ale pierwsza strona nie istnieje
wieeeem,coś tam zacząłem dłubać ,w tygodniudoprowadzę do stanu mint
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Myślałem żeby je łapać do Xedosa, ale nie wejdą pod felgę 15.
Także albo zestaw 283mm, albo pożegnaj się z Enkeiami z Mx5 i kapciami
Także albo zestaw 283mm, albo pożegnaj się z Enkeiami z Mx5 i kapciami
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Dlatego pewnie jeszcze stanie na 283mm
Coś wspominales że pasuje p&p jakaś tarcza od fiata?Wiadomo że 300mm byłoby lepsze i mógłbym się przerzucić na stałe na 16" , pytanie czy na zwrotnicach z V6 będzie pod tarcze 283 czy 300mm?
Coś wspominales że pasuje p&p jakaś tarcza od fiata?Wiadomo że 300mm byłoby lepsze i mógłbym się przerzucić na stałe na 16" , pytanie czy na zwrotnicach z V6 będzie pod tarcze 283 czy 300mm?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
I takie i takiw Kilka osob wrzucilo tarcze 300mm w CA i BA, pokusilbym sie o stwierdzenie, ze te zwrotnice sa takie same nawet... Jedyny co moze sie roznic to srednica na sworzeń ,choc tez w to watpie.
Wrzuc hebel z m6 282 z dobra tarcza i dobrym klockiem i te bd juz to hamowac konkretnie
Wrzuc hebel z m6 282 z dobra tarcza i dobrym klockiem i te bd juz to hamowac konkretnie
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości