Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta
no właśnie dawaj UP a
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Kurde nie ma czasu na nic...
Dopisano 04 mar 2019 17:28:
Co tu dużo mówić,brzmi ...inaczej,zniknął dżwięk a'la Vałka a pojawił się typowo taki ''wyścigowy'',na ta chwilę na oko jest ok 140-150 hpbo boost to zaledwie 0.3b
W tym tygodniu wlatuje MBC i stroimy
Na pewno turbina wstaje dużo pózniej.
Dopisano 04 mar 2019 17:28:
Co tu dużo mówić,brzmi ...inaczej,zniknął dżwięk a'la Vałka a pojawił się typowo taki ''wyścigowy'',na ta chwilę na oko jest ok 140-150 hpbo boost to zaledwie 0.3b
W tym tygodniu wlatuje MBC i stroimy
Na pewno turbina wstaje dużo pózniej.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Ładny ,,baranek". Przy pałowaniu będzie piekło pod machą.
Będzie osłona aluminiowa na kolektorNeonixos666 napisał(a):Ładny ,,baranek". Przy pałowaniu będzie piekło pod machą.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Jakiś niepalny koc rzuć na to bo osłona to będzie za mało.
Dał dwie upg zamiast jednej podobno ten silnik nie jest odprężony
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
12 bara ciśnienie sprężania, można 2 bara dmuchać
- Od: 9 maja 2010, 13:29
- Posty: 129
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BA 1.8 i BG 1.6
Wczoraj odbyło się strojenie i oczywiście kupa
Wtryski wyprzęgły przy 6krpm i 0.8b a doładowanie wciąż rosło(o czym póżniej) więc juz zamówione 540tki niebieskie z RX8
Ogólnie w dolnym zakresie auto jedzie ciut gorzej jak na poprzednim setupie ale od 5krpm zaczyna się ''gnóóóój"
Turbo wstaje przy ok 2.5krpm,przy 3krpm jest ok 0.45b i taks sobie trzyma,po czym przy niecałych 5krpm zaczyna pompować liniowo z obrotami więc przy 6krpm jest 0.8 a pod odcinką będzie ok 1.1-1.2b
I tu zaczyna sięproblem,bo WG otwarty a doładowanie rośnie.Więc albo się przycina i nie otwiera do końca albo trzeba będzie zdjąć turbo i sfrezować WG .
Kolejna sprawa to strzały z wydechu pod obciążeniem przy ok 4-4,5krpm na 1 i 2 biegu.
Fakt ze podlana do czasu ogarnięcia wtrysków i finalnego strojenia ,ale dziwne że strzela pod obciążeniem.
Świece nowe,jutro zmienię przewody WN i sprawdzę kopułkę/palec.
Termostat tez do wymiany bo silnik niedogrzany i może to wina korekt.
w piątek sprawdzę kompresję czy to nie zawór dostał w pupe
Tak więc na Poznań chyba nie pojadę,a nawet jesli to znów rekreacyjnie bez hamulcy
Wtryski wyprzęgły przy 6krpm i 0.8b a doładowanie wciąż rosło(o czym póżniej) więc juz zamówione 540tki niebieskie z RX8
Ogólnie w dolnym zakresie auto jedzie ciut gorzej jak na poprzednim setupie ale od 5krpm zaczyna się ''gnóóóój"
Turbo wstaje przy ok 2.5krpm,przy 3krpm jest ok 0.45b i taks sobie trzyma,po czym przy niecałych 5krpm zaczyna pompować liniowo z obrotami więc przy 6krpm jest 0.8 a pod odcinką będzie ok 1.1-1.2b
I tu zaczyna sięproblem,bo WG otwarty a doładowanie rośnie.Więc albo się przycina i nie otwiera do końca albo trzeba będzie zdjąć turbo i sfrezować WG .
Kolejna sprawa to strzały z wydechu pod obciążeniem przy ok 4-4,5krpm na 1 i 2 biegu.
Fakt ze podlana do czasu ogarnięcia wtrysków i finalnego strojenia ,ale dziwne że strzela pod obciążeniem.
Świece nowe,jutro zmienię przewody WN i sprawdzę kopułkę/palec.
Termostat tez do wymiany bo silnik niedogrzany i może to wina korekt.
w piątek sprawdzę kompresję czy to nie zawór dostał w pupe
Tak więc na Poznań chyba nie pojadę,a nawet jesli to znów rekreacyjnie bez hamulcy
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Do Poznania jeszcze daleko, zdążysz się ogarnąć. Nie musisz mieć 300 koni od razu, ważne żeby jeździło stabilnie i bezawaryjnie
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Dzięki Rev Service i Piotrowi mam już wtryski 540tki,w poniedziałek wysyłam do sprawdzenia.
kompresja zmierzona i jak na 26 letnii silnik jest bardziej niż dobrze.
Będzie dmuchane ok 1b więc liczę na 250kuniuf
sprawa wygląda tak że wg otwiera się do połowy przy 0.45b i przy 0.9 otwiera się do końca
Przebieg mocy jest taki ze od ok 3k jedzie w miarę(ciut gorzej niż na poprznim setupie) co ma zbawienny wpływ na sprzęgło a od 4800 jest kop w plecy i 'gnuj'' .Jak długo nie wiem bo przy 6k zamknnęło stare wtryski.
teraz są 3 opcje
zostawiam jak jest i do 4.8krpm jest tak se potem gnuj
wstawiam MBC z kulka ,mam 1b od 3krpm ,jest ''gnuj' cały czas i zabijam sprzęgło
odkręcam turbinę,dremeluję WG ,zakładam MBC typu bleed(mam już kupiony) i robię płynnie narastający boost od 3k rpm
Trzecia opcja najlepsza ale wiąże się z odkręceniem turbiny więc na ten sezon zostajęz opcją nr 1 a nad opcją 3 bedę myślał na przyszły sezon jak już męskie sprzęgło wleci.
Okazało się też że nic nie strzela z wydechu przy 4krpm
Po prostu zapomniałem że odkręcony podłokietnik leży za moim fotelem i jak mocno przyspieszałem to obalał się do tyłu i walił w podłogę pod kanapą
ostatni pomiar z olejem
kompresja zmierzona i jak na 26 letnii silnik jest bardziej niż dobrze.
Będzie dmuchane ok 1b więc liczę na 250kuniuf
sprawa wygląda tak że wg otwiera się do połowy przy 0.45b i przy 0.9 otwiera się do końca
Przebieg mocy jest taki ze od ok 3k jedzie w miarę(ciut gorzej niż na poprznim setupie) co ma zbawienny wpływ na sprzęgło a od 4800 jest kop w plecy i 'gnuj'' .Jak długo nie wiem bo przy 6k zamknnęło stare wtryski.
teraz są 3 opcje
zostawiam jak jest i do 4.8krpm jest tak se potem gnuj
wstawiam MBC z kulka ,mam 1b od 3krpm ,jest ''gnuj' cały czas i zabijam sprzęgło
odkręcam turbinę,dremeluję WG ,zakładam MBC typu bleed(mam już kupiony) i robię płynnie narastający boost od 3k rpm
Trzecia opcja najlepsza ale wiąże się z odkręceniem turbiny więc na ten sezon zostajęz opcją nr 1 a nad opcją 3 bedę myślał na przyszły sezon jak już męskie sprzęgło wleci.
Okazało się też że nic nie strzela z wydechu przy 4krpm
Po prostu zapomniałem że odkręcony podłokietnik leży za moim fotelem i jak mocno przyspieszałem to obalał się do tyłu i walił w podłogę pod kanapą
ostatni pomiar z olejem
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Dzięki przezajebiaszczemu Gronkowi z Rev Service oraz nie mniej zajebistemu Piotrowi mam już niebieściutkie wtryski 540tki
Właśnie pojechały do Top Setup na sprawdzeniei ewentualną regenerację(oby nie było potrzeby)
Tak więc chcąc nie chcąc, przy tym doładowaniu (WG otwiera się do końca dopiero przy 0.9b) i tych sikawkach wygeneruje się coś w okolicach 250 kuniuf (ciekawe ile pis do kunia dopłaca hyhy)
Nie wiem co na to sprzęgło ,ale na ta chwilę dostaje mniej w pupęw średnim zakresie bo przy 0.45b wg się już uchyla i trzyma takie doładowanie mniej wiecej do 4800rpm więc jest łagodniej w średnim zakresie a od 4.8krpm jest solidny cios w plecki.
Jak na przyszły sezon ogarnę męskie sprzęgło to pewnie wleci MBC bleed,choć pewnie już teraz będę z nim kombinował bo w sumie leży już w schowku hyhy.
Nie wiem czy do zlotu ogarne hample,choć te z BJ W KOŃCU się dotarły i hamują jak należy,do tych 150hp byłyby wystarczające w zupełności.Ale przynajmniej będzie wymówka dla kijowych czasów na Poznaniu xd
Właśnie pojechały do Top Setup na sprawdzeniei ewentualną regenerację(oby nie było potrzeby)
Tak więc chcąc nie chcąc, przy tym doładowaniu (WG otwiera się do końca dopiero przy 0.9b) i tych sikawkach wygeneruje się coś w okolicach 250 kuniuf (ciekawe ile pis do kunia dopłaca hyhy)
Nie wiem co na to sprzęgło ,ale na ta chwilę dostaje mniej w pupęw średnim zakresie bo przy 0.45b wg się już uchyla i trzyma takie doładowanie mniej wiecej do 4800rpm więc jest łagodniej w średnim zakresie a od 4.8krpm jest solidny cios w plecki.
Jak na przyszły sezon ogarnę męskie sprzęgło to pewnie wleci MBC bleed,choć pewnie już teraz będę z nim kombinował bo w sumie leży już w schowku hyhy.
Nie wiem czy do zlotu ogarne hample,choć te z BJ W KOŃCU się dotarły i hamują jak należy,do tych 150hp byłyby wystarczające w zupełności.Ale przynajmniej będzie wymówka dla kijowych czasów na Poznaniu xd
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bozia czuwała że wysłałem te sikawki do sprawdzenia.Zostały kompleksowo zregenerowane w TOP SETUP.
Teraz mają 548 więc zapas jest z okładem
Teraz mają 548 więc zapas jest z okładem
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości