Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Bo_Lo » 20 wrz 2018, 21:27

Kiedyś sprawdzałem i ok 5km/h zawyża przy 100/h
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez marcinowozniako » 20 wrz 2018, 21:29

No, czyli przy 160km/h to będzie 20km/h <rotfl> :D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez rafał88 » 20 wrz 2018, 23:14

Nie bd 20km/h juz bez przesady.. Sam mialem 195-50 r15 i bylo maksymalnie 7km/h roznicy...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Bo_Lo » 21 wrz 2018, 01:07

marcinowozniako napisał(a):No, czyli przy 160km/h to będzie 20km/h <rotfl> :D

No ale takie przekłamania to standard i to nie tylko w mazdzie,ale nie przesadzaj że o 20 .Przy 160 będzie między 7 a 10. Zresztą przy okazji sprawdze na obwodnicy .
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez szkodnik_byd » 21 wrz 2018, 11:50

Wstaw licznik USA lub jdm będzie dobrze wskazywać jeżeli opony będą nominalne niezależnie od ich zużycia
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Bo_Lo » 13 paź 2018, 20:56

Coś tam się dzieje,zakupione "nowe" koła BBS 16",7j et35.Ktos pomalował w czarny mat szprejami i się łuszczy ale pod spodem Ori lakier wygląda spoko ,muszę wymienić jak zdjąć ten czarny bez naruszenia tego pod spodem .Miały wlecieć dopiero na wiosnę ale chyba na tor wlecą profile 205/50.
Dzisiaj zmieniłem pompe i serwo na komplet z xedosa9.
Najpierw wogole nie szło napompować pedału,po odkręceniu rurek pompa się odpowietrzyć i ruszylo.
Dziwne że momentami przy wduszebiu hamulca słychać syk z okolic padalu hamulca ale nie zawsze , natomiast co do samego hamowania....Mam mieszane odczucia,niebu jest lepiej ale czy to jest to? Nie wiem,po drodze do domu podmienilem też wężyk podciśnienia z zaworkiem,muszę trochę pojeździć albo dać komuś by się przejechał bo teraz sam nie wiem czy jest już tak jak powinno być czy nadal nie to.

Dopisano 13 paź 2018 22:35:

Z tego co doczytałem to normalne że na postoju jak pompuje pedałem to syczy więc ze starym musiało być coś nie teges bo wogole nie syczalo.
Nowe syczy tylko na postoju ,po kilku wduszebiu pedału przestaje,podczas jazdy wogole nie syczy .
W zasadzie myślę że to może być już kwestia tylko tarcz/klocków/szczęk (są już słabe) albo pompy/modułu ABS
Muszę sprawdzić czy ABS działa poprawnie.
Na tą chwilę do tego co było po odebraniu auta od turbienie jest dzień do nocy ,ale sam nie wiem czy jest tak jak być powinno.
Załączniki
IMG_20181013_151029.jpg
IMG_20181013_135249.jpg
IMG_20181008_184715.jpg
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Bo_Lo » 21 paź 2018, 14:08

No i po zlocie.
A więc,nadal kiszka z hamulcami,po zasiłku wymieniem wszystkie przewody elastyczne na nowe i szczeki z tyłu.Jeśli to nie zmieni sytuacji zostaje już tylko pompaABSu/korektor siły hamowania.
Mimo twardego peadłu i bardzo słabejsiły hamowania,wziąłem na prawy fotel instruktora w postaci Miedziaka,co pokazało jakmarnym jestem kierowcą i zaowocowało zejściem o 8sekund na drugim okrążeniu i kiedy opony zaczęły kleić,głowa się odblokowała,tor przesuszył i wszystko zaczęło ze sobą grać,hamulce postanowiły zrobić na opak i pedał wpadł w podłogę a siła hamowania spadła o kolejne 25%.Niestety tak już zostało do końcadnia i wróciły do stanu poprzedniego dopiero na drugi dzień więc postanowiłem odpuścić sobie ostatnie 2 sesje czego oczywiście póżniej żałowałem.
Z plusów to zacząłem coś tam w końcu kumać z tą jazdą po torze,auto przeżyło bez problemu i jest życiówka blisko tego co pojechał tym autem Kamil w zeszłym roku.
Największe błędy jakie robiłem:
-zbyt wczesne a czasem wręcz niepotrzebne hamowanie(wynikało po części z kiepsko działającego hamulca a po części ze strachu)
-zbyt póżne lub wczesne ścinanie niektórych zakrętów
-niepotrzebne redukcje do 2 biegu co owocowało lawiną NM i zamiast się napędzać na wyjściu z zakrętu walczyłem z autem i szukałem trakcji.
Generalnie autem turbo najniższy bieg na tym torze to 3ka i zdecydowanie lepszy czas wychodzi napędzając się na wyjściu z wyższego biegu .
Plan na wiosnę:
-Po doprowadzeniu układu hamulcowego do stanu fabrycznego ,przód zaciski z M6 plus tarcza 280 z fiata lub zaciski mercedes plus tarcza 300 z mini
-przewody elastyczne w oplocie
-tylne szczęki z okładziną kevlar
-grubsze staby z V6
-wskażnik AFR
-wskażnik temp oleju(czeka na podłączenie)
-trochę poliuretanu w zawias
-nowe sworznie itd
-przód sprężyna -40 lub -50
-utwardzenie amorków i skrócenie skoku
-rozpórka tył
-jakieś delikatne aero
Z planów mocowych
-wydech całość 2,5 cala
-EBC
ale one schodzą na dalszy plan bo to co jest w zupełności wystarcza.
Załączniki
323f BA.jpg
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez misiak89-89 » 21 paź 2018, 14:25

IMG_20181020_112148.jpg
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Bo_Lo » 21 paź 2018, 14:47

Dzięki zią,takie same a takie różne <serduszka>
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Koci@k » 21 paź 2018, 15:11

Ale sunąłeś jak kuna po tym torze :D Dobrze było, następnym razem będzie jeszcze lepiej!
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 11:04
Posty: 5496 (435/228)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Postprzez marcinowozniako » 21 paź 2018, 19:07

Bo_Lo napisał(a):niepotrzebne redukcje do 2 biegu co owocowało lawiną NM i zamiast się napędzać na wyjściu z zakrętu walczyłem z autem i szukałem trakcji.


Ja tam w mx3 też nigdy nie wrzucałem 2 biegu mimo że mówiłem że to zrobie, finalnie był bieg 3 i wystarczało.

Gratki czasów jak na seryjne 323 ze słabymi heblami problemami z zawieszeniem itp itd to czas nie jest zły.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Neonixos666 » 21 paź 2018, 19:38

marcinowozniako napisał(a): jak na seryjne 323


yyy no tak pełna seria <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bo_Lo » 21 paź 2018, 19:40

Dzieki,nawet nie wiem jaki mialem najlepszy czas.Na apce mi pokazalo 2.10 i to w sumie jedyny sensowny czas ktory wykrecilem po tym jak wsiadl na prawy miedziak.Wczesniej bylo zalosne 2.18

Dopisano 21 paź 2018 19:40:

Dzieki,nawet nie wiem jaki mialem najlepszy czas.Na apce mi pokazalo 2.10 i to w sumie jedyny sensowny czas ktory wykrecilem po tym jak wsiadl na prawy miedziak.Wczesniej bylo zalosne 2.18
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez marcinowozniako » 21 paź 2018, 19:44

Neonixos666 napisał(a):yyy no tak pełna seria


Oprócz silnika to niemal pełna seria więc wcale się nie dziwie takiego a nie innego czasu ;)
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Szyna » 27 paź 2018, 21:02

Bolo wszystko pięknie ładnie ale pierwsza strona nie istnieje :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Bo_Lo » 4 lis 2018, 16:55

Szyna napisał(a):Bolo wszystko pięknie ładnie ale pierwsza strona nie istnieje :P

wieeeem,coś tam zacząłem dłubać ,w tygodniudoprowadzę do stanu mint :P
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Neonixos666 » 4 lis 2018, 22:57

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Płomień » 4 lis 2018, 23:16

Myślałem żeby je łapać do Xedosa, ale nie wejdą pod felgę 15.

Także albo zestaw 283mm, albo pożegnaj się z Enkeiami z Mx5 i kapciami :>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 17:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez Bo_Lo » 5 lis 2018, 08:41

Dlatego pewnie jeszcze stanie na 283mm
Coś wspominales że pasuje p&p jakaś tarcza od fiata?Wiadomo że 300mm byłoby lepsze i mógłbym się przerzucić na stałe na 16" , pytanie czy na zwrotnicach z V6 będzie pod tarcze 283 czy 300mm?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez rafał88 » 5 lis 2018, 10:09

I takie i takiw ;) Kilka osob wrzucilo tarcze 300mm w CA i BA, pokusilbym sie o stwierdzenie, ze te zwrotnice sa takie same nawet... Jedyny co moze sie roznic to srednica na sworzeń ,choc tez w to watpie.
Wrzuc hebel z m6 282 z dobra tarcza i dobrym klockiem i te bd juz to hamowac konkretnie ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy