Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta
6s do 100km/h +/– mega dobrze z brakiem trakcji ! KL moze possać
GRATULUJE takiego efektu Jesszcze kreski z hamowania Nooo i najwazniejsze bezawaryjnosc !
GRATULUJE takiego efektu Jesszcze kreski z hamowania Nooo i najwazniejsze bezawaryjnosc !
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Hehe ,to żeś zapeszyl
Dopisano 09 kwi 2018 16:27:
Co do przyspieszenia to jest sporo do ugrania bo jest mały bug do poprawy -kazde wciśnięcie gazu to jest najpierw lag kilkusekundowy ale to kwestia 20min z laptopem.
Autor o na lawecie bo zasilanie oleju do turbo powiedziało ,na szczęście wyrzucało raptem kilka kropel oleju .Kilka [tiiit] do poprawy i ogień na tłoki.
Dopisano 09 kwi 2018 16:27:
Co do przyspieszenia to jest sporo do ugrania bo jest mały bug do poprawy -kazde wciśnięcie gazu to jest najpierw lag kilkusekundowy ale to kwestia 20min z laptopem.
Autor o na lawecie bo zasilanie oleju do turbo powiedziało ,na szczęście wyrzucało raptem kilka kropel oleju .Kilka [tiiit] do poprawy i ogień na tłoki.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Na szczęście oszczędzałem,ale raz Kamil pojechał nią ostrzej,na tyle na ile pozwalały zjedzone na strojeniu hamulce,wylane amory i płynącą opona i wykręcił 2.09
Sprawy nie ułatwiało też to że po każdej zmianie biegu i wciśnięciu gazu jest chwila przerwy i dopiero ogień(temat do ogarnięcia w det3 w 10min)
Po ogarnieciu wszystkiego myślę że wynik bliżej 2min jest do zrobienia,tylko to nie jest auto robione na tor
Lepsze czasy bym robił jakbym nie włożył turbo tylko ta wydana kasę przeznaczył na zawias,hamulec,oponę i trening.
Doskonale to widać po czasie np Daro który znacznie lepiej ogarnia auto i tor.
Sprawy nie ułatwiało też to że po każdej zmianie biegu i wciśnięciu gazu jest chwila przerwy i dopiero ogień(temat do ogarnięcia w det3 w 10min)
Po ogarnieciu wszystkiego myślę że wynik bliżej 2min jest do zrobienia,tylko to nie jest auto robione na tor
Lepsze czasy bym robił jakbym nie włożył turbo tylko ta wydana kasę przeznaczył na zawias,hamulec,oponę i trening.
Doskonale to widać po czasie np Daro który znacznie lepiej ogarnia auto i tor.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
MIRU napisał(a):A co to za przewod ze od razu leje z niego
Co do dziury, to pewnie za male wzbogacenie po wcisnieciu gazu. Zdazyles zhamowac
No przewód to Fagumit przeznaczony do olejów i benzyny,jak widać z gównolitu...
Praktycznie każdy kto ma pojęcie i to widział od razzu straszył mnie żebym go zmienił bo miesiąca nie wytrzyma,jak widać wiedzieli co mówią.
Całe szczęście zauważone w porę przez Fasolę
Co do dziury to tak jak mówisz plus masy do poprawy i dołożenia bo coś sieje po elektronice i mam bardzo duże różnice potencjometru mas czy jak to się tam mówi.
Aku-silnik 070,aku-buda 050 ,buda-silnik 002 .
Hamowninie było,może w sierpniu.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Choroby wieku dziecięcego zwane Poswapowymi jeszcze chwila i z nich wyrosnie na Meski 200 KM +
Gratuluję auta fajnie robi pssssyttt
Gratuluję auta fajnie robi pssssyttt
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
DARO MAZDA 323 napisał(a):Choroby wieku dziecięcego zwane Poswapowymi jeszcze chwila i z nich wyrosnie na Meski 200 KM +
Gratuluję auta fajnie robi pssssyttt
Też tak myślę, ogarniesz parę spraw i będzie to fajnie jechało.
Dzięki za miłe słowo.Z rzeczy do zrobienia.
-zasilanie w olej turbiny z teflonu w oplocie plus relokacja zamiast z trójnika na wyjście z glowicy-w czwartek ogarnę.
-zmiana IAT na szybszy plus relokacja z przed turbiny do kolektora ssącego(muszę wywiercić i nagwintowac w nim dziurę) czujnik już zamówiony.
-w "stare miejsce" IAt pójdzie odma z kapy zaworowej ,plus patent na zwiększenie podciśnienia w skrzyni korbowej
– poprawienie fabrycznych i dołożenie dodatkowych mas
– wzbogacenie obrotów biegu jałowego w celu wyeliminowania zamulania w początkowej fazie dodania gazu
-relokacja wężyka map sensora
– relokacja stożka za lampę i odgrodzenie go od komory silnika
-oslona termiczna na turbo plus bandaż termiczny na DP i dolot
Wszystko to cenne uwagi Mayka które wprowadzę w życie.
W zasadzie po zmianie węża oleju auto będzie na powrót sprawne i wróci na drogi
-zasilanie w olej turbiny z teflonu w oplocie plus relokacja zamiast z trójnika na wyjście z glowicy-w czwartek ogarnę.
-zmiana IAT na szybszy plus relokacja z przed turbiny do kolektora ssącego(muszę wywiercić i nagwintowac w nim dziurę) czujnik już zamówiony.
-w "stare miejsce" IAt pójdzie odma z kapy zaworowej ,plus patent na zwiększenie podciśnienia w skrzyni korbowej
– poprawienie fabrycznych i dołożenie dodatkowych mas
– wzbogacenie obrotów biegu jałowego w celu wyeliminowania zamulania w początkowej fazie dodania gazu
-relokacja wężyka map sensora
– relokacja stożka za lampę i odgrodzenie go od komory silnika
-oslona termiczna na turbo plus bandaż termiczny na DP i dolot
Wszystko to cenne uwagi Mayka które wprowadzę w życie.
W zasadzie po zmianie węża oleju auto będzie na powrót sprawne i wróci na drogi
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Na laga przy przyspieszaniu to pomyślałbym nie o wzbogaceniu jałowego, ale o korektę od zmiany kąta TPSa. W DETcie to nie problem o ile masz podpięty kabelek od TPSa.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Całkiem możliwe,ja się nie znaju.
Mayk będzie to robił,on wie w czym tkwi problem (u Piotra było to samo i już ogarnięte )
Mayk będzie to robił,on wie w czym tkwi problem (u Piotra było to samo i już ogarnięte )
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Dzienx
Dopisano 12 kwi 2018 18:42:
Dzisiaj mazda ożyła.
Wlacialo zasilanie oleju w oplocie,dorobiłem masę i znalazłem winowajcę który sial po elektronice i powodował dupowata reakcje na gaz- masa od instalacji LPG iskrzyla nawet na wyjętym kluczyku .Wyjęcie jej bezpiecznika załatwili sprawę.Przy okazji poprawiłem podciśnienia .
Następne w kolejce są wymiana i relokacja IAT,ogarnięcie hamulców i zawiasu ,oraz relokacja i odseparowanie stożka.
Dopisano 12 kwi 2018 18:42:
Dzisiaj mazda ożyła.
Wlacialo zasilanie oleju w oplocie,dorobiłem masę i znalazłem winowajcę który sial po elektronice i powodował dupowata reakcje na gaz- masa od instalacji LPG iskrzyla nawet na wyjętym kluczyku .Wyjęcie jej bezpiecznika załatwili sprawę.Przy okazji poprawiłem podciśnienia .
Następne w kolejce są wymiana i relokacja IAT,ogarnięcie hamulców i zawiasu ,oraz relokacja i odseparowanie stożka.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Dolot poskładany na gotowo,zostało owinąć DP bandażem,przenieść IAT w kolektor ssący i wyrzeźbić ściankę odseparowujaca stożek.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
MIRU napisał(a):I nowy wezyk od gruchy z opaska wlecial
czekałem kto zauważy Jak to mówią dmuchaj na zimne
Teraz muszę rozkminić gdzie najlepiej wywiercić dziurę pod IAT w kolektorze.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
No u mnie jest tam gdzie widać.Kwestia tak aże w rure to bym musiał zdemontować pół dolotu bo mam cały spawany i najbliższa złączka jest na IC,zawieżć gdzieś gdzie mi wspawają gniazdo.W Kolektor to sobie sam wywiercę i nagwintuję tylko nie wiem które miejsce będzie odpowiednie
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Nie wrzucaj IAT do kolektora, bo kolektor się nagrzewa od silnika i będzie masakrycznie przekłamywał w górę. Najlepiej gdzieś pomiędzy przepustnicą a ICkiem, tak żeby go dobrze odgrodzić termicznie od silnika.
Niektórzy ludzie wrzucają nawet uszczelki termoizolacyjne pod kolektor żeby nie grzał powietrza wlatującego do silnika, a to już o czymś świadczy
Niektórzy ludzie wrzucają nawet uszczelki termoizolacyjne pod kolektor żeby nie grzał powietrza wlatującego do silnika, a to już o czymś świadczy
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
mam (mialem ) ten sam problem. czujnik pokazuje temperature komory silnika a nie powietrza zasysajacego. i to mimo izolacji termicznej rury w ktora jest wkrecony i izolacji calego czujnika. to nic nie daje. wydaje mi sie ze czujnik musi byc bardzo gleboko wkrecony do srodka to po raz a gwint w rurze dolotu musi byc plastikowy a nie nierdzewny co by temperatura nie przechodzila przez obudowe czujnika.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości