Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta
To w jakie moce będzie celowane?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 18:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Szczrze to nie mam pojęcia
Jak wiemy BPek znosi na seryjnych bebechach 270 na pewno,ale u mnie na tą chwilę najwęższym gardłem są wtryski (360 tki) i sprzęgło-seria 200mm.
Wtryski powinny obrobić ok 180-200 hp, sprzęgło myślę że to będzie też jego max a i skrzynia to wielka niewiadoma bo niestety przecieram szlaki.W BPeku z BG sprawa jest prostsza bo tam seryjnie sprzęgło jest 225mm i sprawdzone już jest że wchodzi docisk i tarcza z KLa (230mm) plus kevlar ,a to już można walić spokojnie ok 250-300hp.U mnie już jest inna skrzynia,ze sprzęgłem 200mm i wieloklinem na 20 zębów(Bg i KLe mają 22)i o ile to nie problem bo da się to ogarnąć to nie wiadomo czy 230mm wejdzie w dzwon skrzyni i czy tam wszystko się da dopasować,czy jakieś przetłoczenie w odlewie nie będzie przeszkadzać itd.Zdejmiemy skrzynie to będziemy patrzeć i mierzyć czy większe sprzęgło wejdzie,na tą chwile wkładam 200mm kevlar.Pozostaje jeszcze pytanie ile sama skrzynia zniesie bo już ta starsza nie grzeszyła trwałością a tam seryjnie było 128-134hp,moja skrzynia była ładowana max 114konnym silniku.
Jak widac dużo wyjdzie w praniu.Szczerze mówiąc teraz najważniejsze to poskładać wszystko i zrobić170hp+ na bezawaryjnym setupie .Pojeżdżę ,potestuję i bedziemy działać dalej,turbina powinna starczyć na 220-230hp.
Muszę jeszcze zasięgnąć języka w sprawie obspawania satelit co by wzmocnić skrzynię,jakaś szpera też by się przydała.
Jak wiemy już te 160 kuni z KLa robi robotę w budzie BA więc nie mam absolutnie ciśnienia na cyferki,czy będzie 190 czy 210 – nie rusza mnie to.Ma ziać ogniem z wydechu (bedzie procedura ) ,syczeć BOVem i objeżdżać Kserię
Jak wiemy BPek znosi na seryjnych bebechach 270 na pewno,ale u mnie na tą chwilę najwęższym gardłem są wtryski (360 tki) i sprzęgło-seria 200mm.
Wtryski powinny obrobić ok 180-200 hp, sprzęgło myślę że to będzie też jego max a i skrzynia to wielka niewiadoma bo niestety przecieram szlaki.W BPeku z BG sprawa jest prostsza bo tam seryjnie sprzęgło jest 225mm i sprawdzone już jest że wchodzi docisk i tarcza z KLa (230mm) plus kevlar ,a to już można walić spokojnie ok 250-300hp.U mnie już jest inna skrzynia,ze sprzęgłem 200mm i wieloklinem na 20 zębów(Bg i KLe mają 22)i o ile to nie problem bo da się to ogarnąć to nie wiadomo czy 230mm wejdzie w dzwon skrzyni i czy tam wszystko się da dopasować,czy jakieś przetłoczenie w odlewie nie będzie przeszkadzać itd.Zdejmiemy skrzynie to będziemy patrzeć i mierzyć czy większe sprzęgło wejdzie,na tą chwile wkładam 200mm kevlar.Pozostaje jeszcze pytanie ile sama skrzynia zniesie bo już ta starsza nie grzeszyła trwałością a tam seryjnie było 128-134hp,moja skrzynia była ładowana max 114konnym silniku.
Jak widac dużo wyjdzie w praniu.Szczerze mówiąc teraz najważniejsze to poskładać wszystko i zrobić170hp+ na bezawaryjnym setupie .Pojeżdżę ,potestuję i bedziemy działać dalej,turbina powinna starczyć na 220-230hp.
Muszę jeszcze zasięgnąć języka w sprawie obspawania satelit co by wzmocnić skrzynię,jakaś szpera też by się przydała.
Jak wiemy już te 160 kuni z KLa robi robotę w budzie BA więc nie mam absolutnie ciśnienia na cyferki,czy będzie 190 czy 210 – nie rusza mnie to.Ma ziać ogniem z wydechu (bedzie procedura ) ,syczeć BOVem i objeżdżać Kserię
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):i objeżdżać Kserię
Plan ambitny Aczkolwiek myślę że może być ciężko
Czy szpera jest potrzebna? Zainwestuj za wczasu w dobre opony i myślę że na suchym nie będzie dużego problemu z trakcją. A w takim razie moment obrotowy jaki będzie plus minus? 250-300nm? Tutaj może być problem. Chociaż ba ile waży? 1300?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 18:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Myślę że 180-200hp i ok 250nm w turbo powinno spokojnie objechać KLde w tej samej budzie .
Zobaczymy przy jakich obrotach jaka będzie moc i niut,ale ta turbinka powinna wstawać już przy ok 2.5 krok
Zobaczymy przy jakich obrotach jaka będzie moc i niut,ale ta turbinka powinna wstawać już przy ok 2.5 krok
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Wszystko zależy od mocy tego Kla ale przy takiej mocy i momencie fakt, powinno być szybciej
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 18:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Skrzynia mazdowska znosi bardzo dużo nawet ta na co ma 20 frezów pod sprzęgło 200 mm, wymaga tylko przeglądu i odpowiedniego traktowania. Ja zrobiłem dokładny przegląd i moja skrzynia znosi ogromne baty.
- Od: 9 maja 2010, 12:29
- Posty: 129
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BA 1.8 i BG 1.6
Zastanawiam sie jeszcze nad ''obspawaniem'' satelit ale muszę zgłębić temat.Na tą chwilę pakuję klunkry i jutro o 8 wyjazd
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
"Klunkry" toś dowalił Pozdrawiam Szporaj bejmy na te swoje fanaberie i żebyś się nie skataił
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
trzymam kciuki
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Piotr_ napisał(a):Nie będę zakładał tematu, to ulep przecież Ale trzeba przyznać, że jedzie to to jak na ulepa
Teraz zostałem zaciekawiony. Też jestem za założeniem tematu U nas na forum same ulepy
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 18:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Piotr_ napisał(a):Bo_Lo napisał(a):Lepiej byś temat łaciatej założył luju i wrzucił jakies media
Nie będę zakładał tematu, to ulep przecież Ale trzeba przyznać, że jedzie to to jak na ulepa
W takim razie mój temat nie powinien nigdy powstać hehe
Bo Lo czekam na finał modyfikacji
I cyk, dwujeczka
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości