Strona 8 z 8

PostNapisane: 30 mar 2017, 15:31
przez młody323fba
rafał88 napisał(a):Co i tak nie zmienia faktu ,ze auta z lat 90' sa i tak tanie w naprawach i sa odporne. Wczesniej czy pozniej zacznie sie psuc mniej lub bardziej ale to życie, sie uzywa to sie zuzywa proste ;) Wiem po sobie jak nie robiłem praktycznie nic w BA przez kilka lat, tak przez 2 lata ciagle cos wychodziło , ale to rzeczy ekspolatacyjne. Przebieg 370kkm do czegos jednak zobowiazuje.

A ten łajtsamuraj to smiga wkoncu czy nie?? Bo o tym aucie mozna by ksiązke napisac albo serail nakrecic cos w stylu "Moda na sukces" i nie dokonca wiadomo o co kaman :P

Będzie to jeździć :)

Dopisano 30 mar 2017, 15:32:

piwo napisał(a):szkoda madzulki. ale tak to jest. kazde auto sie psuje. nowe tez. bez 10tys rocznie na naprawy nie ma co podchodzic do zadnego auta nawet tego najtanszego za 2 tys zl. zycie. najtanisze auto to auto sluzbowe.

Dokładnie tak jak mówisz wszystko zresztą idzie zrobić jak już pisałem wystarczy chęci i pieniędzy :)

PostNapisane: 30 mar 2017, 15:32
przez chmielu_KL
Więcej szczegółów prosimy !! ;) powodzonka.

PostNapisane: 30 mar 2017, 15:34
przez młody323fba
Bo_Lo napisał(a):Przecie napisał że mechanik składa zawór i wiazkę i bedzie jeżdzić :)

Dopisano 30 mar 2017 9:17:

marcinowozniako napisał(a):
Bo_Lo napisał(a):Chłodzenie ?


A wentylator od czego jest? On załącza się przy określonej temperaturze silnika i ma go schłodzić. Gdyby silnik był zbyt gorący to powinien chodzić cały czas ew wyłączać się na chwilę a za chwilę ponownie się włączać. Nie wiem ile by musiało trwać takie palowanie w miejscu aby silnik się przegrzal. Dodatkowo z racji tego że nie ma on obciążenia to spali mniej paliwa potrzebuje do tego mniej powietrza więc również aż tak bardzo się nie grzeje jak podczas jazdy.

A kojarzysz może fakt że to nie jest seryjny silnik w tym aucie?Zarówno Mariusa czerwona i Reissa srebrna po włożeniu KLZE miały piekiełko pod maską,nie bez powodu też Misiak ma podniesioną maskę na zawiasach.W dodatku auto jak i układ chłodzenia ma już 20lat i 100% sprawności dawno za sobą.Poza tym w żaden sposób nie obronisz trego że opałowanie do odcinki na postoju bez dodatkowego opływu powietrza ma takie same skutki(albo ioch brak ) jak podczas jazdy,bo w takim razie mylą się wszyscy jeżdżący po torach i robiący okrążenia chłodzące.Dodatkowo powiedz to wszystkim użytkownikom np subaru którzy kręcili baczki w miejscu lub pałowali dla marchew że to nie od tego poobracały się im panewki.Najlepszy serwis subaru i jeden z lepszych w europie ma zupełnie inne zdanie na ten temat ;)

Dokładnie tak jak mówisz generalnie jak jeżdzę auto trzyma sobie fajnie temperaturke na zegarze mam jakieś 80stopni stanę chwilkę na postoju już 90 i dodatkowe chłodzenie od razu się włącza i też u siebie muszę lekko maskę podnieść bo silnik dostaje za mocno w pupę przez to :)

Dopisano 30 mar 2017, 15:40:

chmielu_KL napisał(a):Więcej szczegółów prosimy !! ;) powodzonka.

Generalnie no to w aucie co chwilę coś jest robione plany na teraz to wszystkie nowe sondy zostają założone, nowa wiązka silnika i zawory nowe wstawiane i wszystko bedzie na tip top generalnie sprawdzana była kompresja to poniżej 14.5 nie miałem nigdzie więc jestem bardzo zadowolony :P Dodatkowo będę malował elementy które już wołają o to nowe dokładki zostaną zamontowane, plan jest na nowe Felgi zobaczymy jeszcze co do tego czy hajs się bedzie zgadzał heh :) myślałem o gwincie lecz za dużego wyboru nie ma a Bc racing woła sobie 4.5k więc też temat do narady :) mam nadzieję że do lata ogarnę wszystko na tip top żeby pokazać się znów w dobrym świetle a nie spadającym na dno samurajem trzymajcie kciuki i do zobaczenia ludziska :) ! <ok>

PostNapisane: 30 mar 2017, 17:32
przez Piotr_
<spoko>

PostNapisane: 30 mar 2017, 18:19
przez Bo_Lo
Szacun za zaparcie <spoko>

PostNapisane: 30 mar 2017, 18:34
przez maderix95
Bo_Lo napisał(a):Szacun za zaparcie <spoko>


tego nie można odmówić :D też czekam na efekty

PostNapisane: 30 mar 2017, 22:26
przez Koci@k
Trzymam kciuki <jupi> Gwint byłby genialny!

Re: Mazda 323F BA KL-ZE '95 White Samurai

PostNapisane: 31 mar 2017, 09:21
przez rafał88
Nooo tez gratuluje samoz zapracia ;) Ja osobiscie pewnie myślalami pociałbym france na żyletki a 2 dni pozniej reperował :D Kolejna BA wróciła do żywych z odpowiednim silnikiem :D <spoko>

Co do gwinta to jesli jest aktualne o tym gwincie co ja wiem za 2kzl to Ci dam znac na pw kto ma oczywiscie dedyk ;)

PostNapisane: 31 mar 2017, 12:56
przez młody323fba
Bo_Lo napisał(a):Szacun za zaparcie <spoko>

Dzięki wszystkim, za bardzo cenie to auto dlatego je cały czas robię bo wierze że w końcu zbrzydną się jej te chimery i będzie chciała współpracować heh :D Teraz tylko czekam aż Leszek skończy i biorę się za budę :)

Dopisano 31 mar 2017, 12:57:

rafał88 napisał(a):Nooo tez gratuluje samoz zapracia ;) Ja osobiscie pewnie myślalami pociałbym france na żyletki a 2 dni pozniej reperował :D Kolejna BA wróciła do żywych z odpowiednim silnikiem :D <spoko>

Co do gwinta to jesli jest aktualne o tym gwincie co ja wiem za 2kzl to Ci dam znac na pw kto ma oczywiscie dedyk ;)

No to super by było jak byś znalazł już jedna rzecz by była z głowy :D

PostNapisane: 29 wrz 2018, 23:39
przez marcinowozniako
Odświeżam temat, 323 niedługo może zacznie znowu jeździć. Silnik ma ogromy potencjał, kompresja po 14 barów na każdym cylindrze trzeba tylko ogarnąć parę pierdół, włożyć tutaj ecu k8 i sensownie to wystroić. Pęknie 200KM lekko ;)

PostNapisane: 4 paź 2018, 09:14
przez młody323fba
marcinowozniako napisał(a):Odświeżam temat, 323 niedługo może zacznie znowu jeździć. Silnik ma ogromy potencjał, kompresja po 14 barów na każdym cylindrze trzeba tylko ogarnąć parę pierdół, włożyć tutaj ecu k8 i sensownie to wystroić. Pęknie 200KM lekko ;)

Powoli razem z Marcinem działamy staramy się wskrzesić tego malutkiego potwora plany są dość ciekawe a oczekiwania jeszcze większe zbieramy powoli wszystkie graty potrzebne do podłączenia ecu z k8 liczymy ze 200 powinno wyjsc spokojnie, co z nowin hmm jak kolega wyżej pisał kompresja pokazała ze silnik ma spory potencjał jeszcze wiec będziemy chcieli go wykorzystać jak najlepiej, do auta wpadła nowa rolka nowy zestaw dokładek, nowe sprzęgło exedy,kolektory 6-2-1, ori skory czarne z jasnym poszyciem, halogeny od polifta,w sezon zimowy auto dostanie nowy lakier, plany do gwintu się nie zmieniły zostało wszystko już ustalone ze gwinty Będą założone z wersji bj, przy aucie dzieje się jedynie coś w weekend wiec postępy nie są ogromne,liczę ze w 2k19 odwiedzę słynny tor Poznan i zaprezentuje się z całkiem innej strony ✋