Mazda 323F BA KL-ZE '95 White Samurai

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Piotr_ » 5 lut 2017, 15:45

Na FB wypisuje, że to wina poprzednich właścicieli hahaha
A sam widziałem, jak pałował przez 10-15 min do odcinki na parkingu, byle marchewka poszła ;)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Bo_Lo » 5 lut 2017, 16:26

Jabtam nikogo nie bronie,ale to bylo przed remontem.Teraz jest inna przyczyna.Byl na diagnozid u znanego nam mechanika który to potwierdzil(nie bylem przy tym) wiec jesli to prawda to po prostu zwykly pech i kwestia tylko lub aż wymiany wadliwego pierścienia.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Koci@k » 5 lut 2017, 16:32

Czyli każdemu się mogło zdarzyć i tak jak mówisz Bolo, pech. Nie pierwszy taki przypadek i nie ostatni niestety.
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 11:04
Posty: 5496 (435/228)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Postprzez młody323fba » 29 mar 2017, 13:45

Koci@k napisał(a):Czyli każdemu się mogło zdarzyć i tak jak mówisz Bolo, pech. Nie pierwszy taki przypadek i nie ostatni niestety.

Witaj jak zwykle co złego to na mnie bo przecież o ciebie to nawet o uszy się nie może obić prawda jest taka że filmiki pokazują że Piotr w tym samochodzie święty nie był a odcinki słuchał jak by na koncercie jakimś był, a że ją kupiłem z blaszkami na panewkach w dodatku tłoki wyglądały jak po piaskowaniu jakimiś kamieniami o reszcie nie wspomnę przecież wy święci byliście to że samochód był wystawiony to oznacza że był zepsuty ? widzę ludzie tylko w koło potrafią tylko gadać głupoty, Auto stoi u Leszka Bomby więc jak bardzo was interesuje co się z nim dzieje to sobie jedźcie i pooglądajcie będziecie mieć temat do gadania :) tak na prawdę nic się nie stało tylko szklanka się rozleciała i zawór się nie domykał, w dodatku Leszek założy cała nowa wiązkę przecież to co w tym samochodzie było to istna parodia ale lepiej swoje chwalić a na cudze gadać jak najgorzej <lol> <lol> tylko prawda jest taka że ten samochód od zera zostaje przeze mnie naprawiany i proszę mi nie [tiiit] głupot że go zajechałem bo aż żal pupę ściska przez te wasze komentarze :) <cisza>

Dopisano 29 mar 2017, 13:52:

Bo_Lo napisał(a):Nie wiem po co bicie piany w tym temacie.Rozmawiał ktoś ze sprzedającym czy wróżycie z fusów?A może po prostu wadliwy pierścień(OEM) i brak kompresji na jednym cylindrze?

Widzisz każdy tylko mąci w tym temacie nikt nie wie a udziela się na temat nie ten co powinien, BoLo ja obstawiałem pierścień dlatego wystawiłem na części lecz po rozebraniu jednak inna usterka była dlatego zostawiłem i zrobię to co trzeba i będzie jeździć a co do oleju drodzy koledzy był zalany sportowy Valvoline i bardzo chwalę ten olej :) a Leszek będzie zalewał go Eneosem Sustina w dodatku wszystkie nowe sondy zostaną wrzucone przecież żadna nie była sprawna <lol> <lol> Xed a co do moich marchew to nie zaprzeczam parę razy puściłem marchewke a ty już nie pamiętasz jak gnoiłeś ten samochód tylko na kogoś umiesz mówić? zresztą nie wiem po co ludzie gadają o czymś co już dawno nie należy do nich masz swoje pilnuj swojego ja ci się w twoje sprawy nie wpier.... :) wiec zajmij się swoimi najwidoczniej za mało ich macie skoro ciągle o kimś musicie debatować :) <cisza>
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:58
Posty: 56
Skąd: Września wielkopolska
Auto: mazda 323f ba 2.5 klze

Postprzez Piotr_ » 29 mar 2017, 14:24

Po pierwsze, to forum publiczne i każdy ma prawo się wypowiedzieć w tym temacie, tak jak Ty masz prawo wypowiedzieć się w moim czy to pozytywnie czy negatywnie ;)
Po drugie to Ty masz żale do wszystkich naokoło sam gnojąc auto no postoju :P
Po trzecie, auta nie kupiłeś ode mnie, a od gościa który jeździł nim ponad półtora roku i bóg jeden wie co z nim robił ( słyszałem różne historie, ale zostawię je dla siebie ) :|
Po czwarte, chylę czoła za to że się jeszcze nie poddałeś i dalej działasz z autem :)
Po piąte, TAK...chłostałem ją niemiłosiernie, odcinałem na każdym biegu do czwórki włącznie, paliłem gnoja na jedynce/dwójce a jak szło to jeszcze na trójce ( to rzadko, bo nie zawsze chciała ), jeździłem nią na zloty a tam dostawała jeszcze większą chłostę, wbijałem biegi z gazem w podłodze, żeby wykręcać jeszcze lepsze czasy na ćwiartkę... i wiesz co... sprawiało mi to fan niesamowity bo po to własnie miałem to auto <serduszka> Nigdy mnie zawiodło, zmieniałem olej co 6 tyś jak i resztę potrzebnych płynów i części. Jednego tylko nie robiłem... nie stałem na parkingu kilkanaście minut z gazem w podłodze :P
Luzuj poślady i czytaj fora z większym dystansem i bez spinki ;)

Peace man
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Koci@k » 29 mar 2017, 15:24

młody323fba napisał(a):Witaj jak zwykle co złego to na mnie


Napisałam, że pech. Czytaj ze zrozumieniem.

Piotr_ napisał(a):Po trzecie, auta nie kupiłeś ode mnie, a od gościa który jeździł nim ponad półtora roku


No właśnie, ale tu ciągle ten fakt jest pomijany z tego co widzę. Przez 1,5 roku bardzo wiele z autem się dziać mogło (i na pewno działo).

młody323fba napisał(a):o ciebie to nawet o uszy się nie może obić prawda jest taka że filmiki pokazują że Piotr w tym samochodzie święty nie był


A jednak może widzisz-sama nie raz siedziałam w tym momencie na fotelu pasażera, ba! niejednokrotnie jakieś filmiki nagrywałam <lol>

Piotr_ napisał(a):Po czwarte, chylę czoła za to że się jeszcze nie poddałeś i dalej działasz z autem :)


I tu podzielam zdanie co już w jakimś poście wyżej wspomniałam (chyba przeoczyć musiałeś).

I tak jak Piotr mówi-to forum publiczne i skoro zakładasz temat auta to logiczne, że po to on jest aby debatować jeżeli ktokolwiek ma ochotę i czas. Jako właściciel tematu powinieneś się cieszyć, że Twoje auto wzbudza zainteresowanie i ktoś poświęca właśnie tą (nadmierną ilość Twym zdaniem) swojego czasu by dowiedzieć się co z autkiem i jak sobie radzisz. Nie wiem czy zauważyłeś pierwszy hejt dawno minął i od dłuższego czasu osoby, które tu piszą raczej Ciebie wspierają w działaniach i są pełne podziwu, że się jeszcze Tobie nie odechciało.

Pozdrawiam! :)
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 11:04
Posty: 5496 (435/228)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Postprzez młody323fba » 29 mar 2017, 16:47

Piotr_ napisał(a):Po pierwsze, to forum publiczne i każdy ma prawo się wypowiedzieć w tym temacie, tak jak Ty masz prawo wypowiedzieć się w moim czy to pozytywnie czy negatywnie ;)
Po drugie to Ty masz żale do wszystkich naokoło sam gnojąc auto no postoju :P
Po trzecie, auta nie kupiłeś ode mnie, a od gościa który jeździł nim ponad półtora roku i bóg jeden wie co z nim robił ( słyszałem różne historie, ale zostawię je dla siebie ) :|
Po czwarte, chylę czoła za to że się jeszcze nie poddałeś i dalej działasz z autem :)
Po piąte, TAK...chłostałem ją niemiłosiernie, odcinałem na każdym biegu do czwórki włącznie, paliłem gnoja na jedynce/dwójce a jak szło to jeszcze na trójce ( to rzadko, bo nie zawsze chciała ), jeździłem nią na zloty a tam dostawała jeszcze większą chłostę, wbijałem biegi z gazem w podłodze, żeby wykręcać jeszcze lepsze czasy na ćwiartkę... i wiesz co... sprawiało mi to fan niesamowity bo po to własnie miałem to auto <serduszka> Nigdy mnie zawiodło, zmieniałem olej co 6 tyś jak i resztę potrzebnych płynów i części. Jednego tylko nie robiłem... nie stałem na parkingu kilkanaście minut z gazem w podłodze :P
Luzuj poślady i czytaj fora z większym dystansem i bez spinki ;)

Peace man

Gdybym wcześniej dowiedział się coś o tym aucie inaczej by to wyglądało a to że kupiłem kota w worku którego wszyscy tak zachwycali do momentu aż musiało się coś popsuć to padło na mnie szkoda że akurat ludzie którzy nie mieli zielonego pojęcia co się stało to i tak było że ja ten samochód wpędziłem do grobu tylko robię wszystko żeby ponownie widniała taka jak wcześniej a wszyscy tylko w koło robią zament że to ulep i badziewie wart a dla mnie to ponad tona wielkiego szczęścia wiem że połowa tutaj która się wypowiada posiada 1.5 ale pozżerali wszelkie rozumy <lol> nic nie wie o samochodzie a gdyby usłyszeli koszta od mechanika za naprawę sprzedali by na złom ale po prostu nie chcę się z niektórymi wypowiadać bo szkoda słów, to że piłowałem ją i nie 15 minut tylko dosłownie z 2-3 do 6k obrotów nie miało nic do tego by od razu się [tiiit]..., i to było przed remontem prawda jest taka że każdy mówi że remont się nie udał ktoś był u mnie od tego czasu widział samochód? raczej nie a wypowiadanie się nic tutaj nie wniesie a to że padła szklanka to chyba nic strasznego wszystko idzie naprawić tylko potrzeba chęci i gotówki w portfelu czekam aż Leszek skończy zacznie się malowanie i reszta detali które trzeba dopracować pozdrawiam ! :)
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:58
Posty: 56
Skąd: Września wielkopolska
Auto: mazda 323f ba 2.5 klze

Postprzez Piotr_ » 29 mar 2017, 17:03

Co było po remoncie to nie wiem i się na te temat nie wypowiadałem ;)
Pisałem tylko to co widziałem ;)
U mnie oleju jej nigdy nie brakowało :P Może później jeździła na niskim stanie i do tego była pałowana to się gazetki z panewek zrobiły :|
Co do instalacji el to ja nie miałem na nią siły, możesz podziękować pierwszemu właścicielowi który budował to auto ;)
Działaj dale z tematem, dotrzyj kl-ze i ciśnij pod odcinkę ( ale nie na postoju :P ) .
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez młody323fba » 29 mar 2017, 18:22

Piotr_ napisał(a):Co było po remoncie to nie wiem i się na te temat nie wypowiadałem ;)
Pisałem tylko to co widziałem ;)
U mnie oleju jej nigdy nie brakowało :P Może później jeździła na niskim stanie i do tego była pałowana to się gazetki z panewek zrobiły :|
Co do instalacji el to ja nie miałem na nią siły, możesz podziękować pierwszemu właścicielowi który budował to auto ;)
Działaj dale z tematem, dotrzyj kl-ze i ciśnij pod odcinkę ( ale nie na postoju :P ) .

Co do oleju po remoncie nie brała praktycznie za dużo jakieś 150ml na 1k km więc to standard taki auto już dawno dotarte teraz tylko czekam aż wyjedzie, instalacja na prawdę porażka a co do tego kto ją zbudował to do dziś nie wiem hee :P muszę ogarnąć kompa może deta wrzucę albo przestroje tego smt bo zdałoby się :)
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:58
Posty: 56
Skąd: Września wielkopolska
Auto: mazda 323f ba 2.5 klze

Postprzez marcinowozniako » 29 mar 2017, 23:30

Piotr_ napisał(a):Działaj dale z tematem, dotrzyj kl-ze i ciśnij pod odcinkę ( ale nie na postoju :P ) .


A to ciekawe. Uważasz że ciśnięcie pod odcinke pod pełnym obciążeniem ( w trakcie przyspieszenia, jazdy) jest lepsze od ciśnięcia na biegu jałowym bez żadnego obciążenia? Możesz uzasadnić swoją teorię? Jak dla mnie podczas jazdy to jest to o wiele niebezpieczniejsze dodatkowo jeżeli nie ma sprezynek zaworowych wzmacnianych to w przypadku Klze ogólnie ciśnięcie powyżej 7tyś to strzał w stopę i narażenie się na uszkodzenie ich.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Bo_Lo » 30 mar 2017, 07:33

Chłodzenie ?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Piotr_ » 30 mar 2017, 07:35

Bo_Lo napisał(a):Chłodzenie ?


Nic dodać nic ująć ;)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez piwo » 30 mar 2017, 08:24

szkoda madzulki. ale tak to jest. kazde auto sie psuje. nowe tez. bez 10tys rocznie na naprawy nie ma co podchodzic do zadnego auta nawet tego najtanszego za 2 tys zl. zycie. najtanisze auto to auto sluzbowe.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (217/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez maderix95 » 30 mar 2017, 08:37

Często na auto za 2 tys trzeba wyłożyć więcej bo zwykle jest już dobite.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2015, 18:16
Posty: 349 (1/0)
Skąd: Teltow (pod Berlinem)
Auto: Mazda 323f BJ ZM '02 1.6 16V
Mazda MX-3 EC K8 '97 1.8 v6

Postprzez rafał88 » 30 mar 2017, 08:44

Co i tak nie zmienia faktu ,ze auta z lat 90' sa i tak tanie w naprawach i sa odporne. Wczesniej czy pozniej zacznie sie psuc mniej lub bardziej ale to życie, sie uzywa to sie zuzywa proste ;) Wiem po sobie jak nie robiłem praktycznie nic w BA przez kilka lat, tak przez 2 lata ciagle cos wychodziło , ale to rzeczy ekspolatacyjne. Przebieg 370kkm do czegos jednak zobowiazuje.

A ten łajtsamuraj to smiga wkoncu czy nie?? Bo o tym aucie mozna by ksiązke napisac albo serail nakrecic cos w stylu "Moda na sukces" i nie dokonca wiadomo o co kaman :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez marcinowozniako » 30 mar 2017, 09:12

Bo_Lo napisał(a):Chłodzenie ?


A wentylator od czego jest? On załącza się przy określonej temperaturze silnika i ma go schłodzić. Gdyby silnik był zbyt gorący to powinien chodzić cały czas ew wyłączać się na chwilę a za chwilę ponownie się włączać. Nie wiem ile by musiało trwać takie palowanie w miejscu aby silnik się przegrzal. Dodatkowo z racji tego że nie ma on obciążenia to spali mniej paliwa potrzebuje do tego mniej powietrza więc również aż tak bardzo się nie grzeje jak podczas jazdy.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Bo_Lo » 30 mar 2017, 09:13

Przecie napisał że mechanik składa zawór i wiazkę i bedzie jeżdzić :)

Dopisano 30 mar 2017 9:17:

marcinowozniako napisał(a):
Bo_Lo napisał(a):Chłodzenie ?


A wentylator od czego jest? On załącza się przy określonej temperaturze silnika i ma go schłodzić. Gdyby silnik był zbyt gorący to powinien chodzić cały czas ew wyłączać się na chwilę a za chwilę ponownie się włączać. Nie wiem ile by musiało trwać takie palowanie w miejscu aby silnik się przegrzal. Dodatkowo z racji tego że nie ma on obciążenia to spali mniej paliwa potrzebuje do tego mniej powietrza więc również aż tak bardzo się nie grzeje jak podczas jazdy.

A kojarzysz może fakt że to nie jest seryjny silnik w tym aucie?Zarówno Mariusa czerwona i Reissa srebrna po włożeniu KLZE miały piekiełko pod maską,nie bez powodu też Misiak ma podniesioną maskę na zawiasach.W dodatku auto jak i układ chłodzenia ma już 20lat i 100% sprawności dawno za sobą.Poza tym w żaden sposób nie obronisz trego że opałowanie do odcinki na postoju bez dodatkowego opływu powietrza ma takie same skutki(albo ioch brak ) jak podczas jazdy,bo w takim razie mylą się wszyscy jeżdżący po torach i robiący okrążenia chłodzące.Dodatkowo powiedz to wszystkim użytkownikom np subaru którzy kręcili baczki w miejscu lub pałowali dla marchew że to nie od tego poobracały się im panewki.Najlepszy serwis subaru i jeden z lepszych w europie ma zupełnie inne zdanie na ten temat ;)
Ostatnio edytowano 30 mar 2017, 09:18 przez Bo_Lo, łącznie edytowano 1 raz
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez rafał88 » 30 mar 2017, 09:17

Czyli bedzie to jezdzic ;D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Bo_Lo » 30 mar 2017, 09:19

rafał88 napisał(a):Czyli bedzie to jezdzic ;D

Wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazuja że tak :)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez marcinowozniako » 30 mar 2017, 09:24

Bo_Lo napisał(a):Przecie napisał że mechanik składa zawór i wiazkę i bedzie jeżdzić :)

Dopisano 30 mar 2017 9:17:

marcinowozniako napisał(a):
Bo_Lo napisał(a):Chłodzenie ?


A wentylator od czego jest? On załącza się przy określonej temperaturze silnika i ma go schłodzić. Gdyby silnik był zbyt gorący to powinien chodzić cały czas ew wyłączać się na chwilę a za chwilę ponownie się włączać. Nie wiem ile by musiało trwać takie palowanie w miejscu aby silnik się przegrzal. Dodatkowo z racji tego że nie ma on obciążenia to spali mniej paliwa potrzebuje do tego mniej powietrza więc również aż tak bardzo się nie grzeje jak podczas jazdy.

A kojarzysz może fakt że to nie jest seryjny silnik w tym aucie?w dodatku auto jak i układ chłodzenia ma już 20lat i 100% sprawności dawno za sobą.Poza tym w żaden sposób nie obronisz trego że opałowanie do odcinki na postoju bez dodatkowego opływu powietrza ma takie same skutki(albo ioch brak ) jak podczas jazdy,bo w takim razie mylą się wszyscy jeżdżący po torach i robiący okrążenia chłodzące.Dodatkowo powiedz to wszystkim użytkownikom np subaru którzy kręcili baczki w miejscu lub pałowali dla marchew że to nie od tego poobracały się im panewki.Najlepszy serwis subaru i jeden z lepszych w europie ma zupełnie inne zdanie na ten temat ;)

Ja tam niczego nie chce bronić. Po prostu temat wydaje mi się ciekawy do dyskusji. Chodzi o to ze na postoju silnik nie dostanie tyle samo powietrza co w czasie jazdy co za tym idzie ecu nie podleje tak dużo paliwa jak podczas jazdy co sprawi że sam wybuch mieszanki będzie defakto mniejszy niż w czasie jazdy i większej ilości paliwa i powietrza. Temperatura silnika jak i samych spalin będzie o wiele niższa niż w czasie palowania podczas jazdy fakt faktem kiedyś będzie ten limit kiedy silnik się przegrzeje ale podczas jazdy też to może nastąpić.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy