Strona 1 z 4

Mazda 323F BA KF '98 Special Edition Color

PostNapisane: 26 sty 2016, 18:27
przez Adek311092
Witam wszystkich sympatyków mazdy, chciałbym przedstawić wam już moją kolejną mazdę i tym razem to znowu 323f ba Kf, tylko że w limitowanej wersji którą tylko raz widziałem na żywo i było to w Anglii wersja ZXI bodajże, w Polsce nie spotkałem się jeszcze z edycią specialną w wersji Gt. Więc pomimo wiadomo kilku wad zdecydowałem się kupić magdalenkę i teraz razem przemierzamy Polskę :P

Pierwsza rejestracja 27.02.1998r Szwajcaria jeden właściciel
Pierwsza rejestracja w Polsce 2009r jeden właściciel, ja drugi <serduszka>

Wyposażenie:
-klimatyzacji
-abs
-wspomaganie kierownicy
-elektryczne szyby x4
-elektryczne lusterka
-podgrzewane lusterka
-dwie poduszki powietrzne
-centralny zamek
-elektryczna antena
-halogeny
-oryginalne alufelgi r16 na zime
-alufelgi na lato Drag Wheels r18


Modyfikacje optyczne i mechaniczne:
-kierownica z m6
-CAI airbox Simota
-tłumik końcowy dedykowany do tego modelu Remus
-chromowane nakładki na progi
-obniżenie zawieszenia na sprężynach H&R




Naprawy:
-wymiana oleju valvoline max life 10w40 20.06.2015
-filtr oleju oem 20.06.2015
-żarówki h1 osram cool blue (nie polecam)
-żarówki h1 philips X-treme Vision +130% (zdecydowanie polecam)
-tylne wahacze wzdłużne

Remont silnika:
-pierścienie Rik
-panewki korbowodowe
-pasek rozrządu Mitsuboshi
-rolka prowadząca x2 Gmb
-rolka napinająca Gmb
-napinacz hydrauliczny
-pompa wody Gmb
-uszczelniacz wału Erling
-uszczelniacz wałka rozrządu x2 Erling
-uszczelka pod głowicą x2 Erling
-uszczelka kolektora ssącego x2 Victor Reinz
-uszczelka kolektora wydechowego Victor Reinz
-uszczelka pokrywy zaworów Victor Reinz
-planowanie głowicy x2
-dotarcie zaworów i gniazd zaworowych
-wymiana uszczelniaczy zaworów x24
-sprawdzenie ciśnieniowe głowic
-przepłukanie układu chłodzenie i wymiana płynu
-płukanie silnika płukanką i zalanie Valvoline max life 10w40 + filtr oleju
-nowe świece NGK
-malowanie pokryw i kolektora ssącego
Możliwe że coś pominąłem, ale w tym momencie więcej nie przypominam sobie, co do firm części to też dokładnie nie pamiętam wszystkich

PostNapisane: 26 sty 2016, 18:29
przez Bartg
Witamy w dziale Nasze Mazdy :) Rzeczywiście pierwszy raz widzę (tzn nie widzę, prosiłbym dodać więcej zdjęć do tematu) wersję SE z V6 i kierownicą po prawej – masz "drewniane" wykończenia w środku? Bo może to po prostu V6 w kolorze od Special Edition ;)

PostNapisane: 27 sty 2016, 17:53
przez Adek311092
Bartg napisał(a):Witamy w dziale Nasze Mazdy :) Rzeczywiście pierwszy raz widzę (tzn nie widzę, prosiłbym dodać więcej zdjęć do tematu) wersję SE z V6 i kierownicą po prawej – masz "drewniane" wykończenia w środku? Bo może to po prostu V6 w kolorze od Special Edition ;)


Nic na to nie wskazuje że mogłaby kiedyś mieć kierownice po prawej stronie, po vinie nie sprawdzałem bo nawet nie wiem gdzie można to zrobić :(

PostNapisane: 27 sty 2016, 19:16
przez krzysek71
Na ruskiej stronie jest dekoder vin

PostNapisane: 27 sty 2016, 19:18
przez caroleck
A jak wygląda sprawa z olejem ?? Ile go pije ??

PostNapisane: 27 sty 2016, 20:24
przez Adek311092
caroleck napisał(a):A jak wygląda sprawa z olejem ?? Ile go pije ??

To się okaże....:P 200km temu zrobiony remont:D aPrzed remnontem jakieś 0.5l na 1000 z czego pewnie połowe wylewała :) ale przy ostrym hamowaniu biegami i późniejszym wdepnieciu puszczała chmurę dymu
A co do dekodera vin jak ktoś ma link to nich podeśle, chętnie sprawdze

PostNapisane: 27 sty 2016, 22:40
przez Bartg
Jak znajdę to wrzucę, a masz charakterystyczne dla zielonej SE "drewniane" wykończenia drzwi, gałke i pod popielniczką? Bo może na Szwajcarię poszła partia V6 ala SE, tam lubili tylko najbogatsze wersje w tamtych czasach :)

PostNapisane: 27 sty 2016, 22:52
przez Adek311092
Bartg napisał(a):Jak znajdę to wrzucę, a masz charakterystyczne dla zielonej SE "drewniane" wykończenia drzwi, gałke i pod popielniczką? Bo może na Szwajcarię poszła partia V6 ala SE, tam lubili tylko najbogatsze wersje w tamtych czasach :)


Jak kupiłem to w tych miejscach co mówisz była taka ala szczotkowane aluminium okleina, ale nie podobało mi się to i od razu zdarłem :P Ale jest jeszcze kwestia tego iż na słupku wew po otwarciu drzwi pasażera jest tam taka naklejka, kolor, rodzaj silnika itp itd i jest napisane speciale edytion

PostNapisane: 27 sty 2016, 23:40
przez Bartg
No to może być rzeczywiście niezły rarytas czyli SE V6 specjalnie na szwajcarie :) W sumie nie ma co się dziwić, tam SE z 1.5 raczej nikt by nie kupił.

Re: Mazda 323F BA KF '98 Special Edition

PostNapisane: 28 sty 2016, 13:35
przez romexik
Bardzo ładna twoja Mazda! Szerokości i przyjemności z jazdy

Re: Mazda 323F BA KF '98 Special Edition

PostNapisane: 28 sty 2016, 16:57
przez Adek311092
Może to zdjęcie powie coś więcej na temat pochodzenia pojazdu itp, bo w sumie to sam jestem ciekawy :)

PostNapisane: 28 sty 2016, 18:14
przez krzysek71
http://www.japancats.ru/Mazda/Group.asp ... 6b399c6f67 wychodzi na to że z 1997roku

Dopisano 28 sty 2016, 18:28:

Tu masz jeszcze jedenhttp://www.vindecoderz.com/EN/chec ... F201619399

Re: Mazda 323F BA KF '98 Special Edition

PostNapisane: 28 sty 2016, 18:39
przez Adek311092
hmm w dowodzie jest napisane 27.02.1998, wiec może jest to data pierwszej rejestracji, wiem że w niektórych krajach UE tak jest iż data pierwszej rejestracji jest wpisywana w dowód jako data produkcji, ale z drugiej strony kierownica była już ta która chyba tylko w 98 występowała z nowym znaczkiem mazdy.

PostNapisane: 28 sty 2016, 18:50
przez caroleck
Angol czy nie ale za do dobrze wygląda :D

Planujesz ją obniżyć ??

Re: Mazda 323F BA KF '98 Special Edition

PostNapisane: 28 sty 2016, 18:57
przez Adek311092
Już czekają na wiosne :)

PostNapisane: 28 sty 2016, 18:57
przez caroleck
-30mm ??

PostNapisane: 28 sty 2016, 19:00
przez Adek311092
caroleck napisał(a):-30mm ??

prawdopodobnie tak, albo 35mm coś koło tego okaże się na wiosne kusiło mnie 60mm40mm ale nie mogę ze względu na letnie koło <nie powiem>

PostNapisane: 28 sty 2016, 19:29
przez Misik
Z pewnością jest to Special Edition <spoko> trzeba było spokojnie brać -60mm bo i tak będzie koza :P

PostNapisane: 28 sty 2016, 20:16
przez caroleck
Za duży balon na lato ?? :)

Ja mam na lato profil 50 plus gleba -40mm i powinno być gites :D

Co do springów -60mm to chyba raz widziałem jamexy 2x-60mm. Standard to 2x-40mm :)

Re: Mazda 323F BA KF '98 Special Edition

PostNapisane: 28 sty 2016, 20:34
przez rafał88
Nonono :D Ładna :D Trzeba bedzie na zywca obmacac :D Sprezynki h&r , bedzie beton <diabełek>