Mazda 323F BA KF '98 Special Edition Color

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez tomekV6 » 28 sty 2016, 21:49

Nareszcie ja pokazałeś światu :P Dobra i zadbana sztuka <spoko>
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 18:55
Posty: 613 (0/2)
Skąd: Rzeszów/Nozdrzec
Auto: 323F GT Mazdaspeed Touring Kit A-Spec

Postprzez Adek311092 » 28 sty 2016, 22:35

tomekV6 napisał(a):Nareszcie ja pokazałeś światu :P Dobra i zadbana sztuka <spoko>

z ta zadbana to przeginasz chyba pomyliłeś f-ki :P Ale na pewno będzie zadbana :)
Za duży balon na lato ?? :)

no ok pochwale się :P koło bedzie 215/35(40)r18 na feldze Drag model DR8 Gloss Black
Załączniki
felga.jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podkarpacia
 
Od: 27 lut 2012, 22:08
Posty: 662 (2/12)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 Speciale Edition

Postprzez mx-3lover » 29 sty 2016, 00:33

Nie masz specjalnej wersji, gdybyś ją miał to pod napisem "SPECIAL EDITION" byłaby by właśnie nazwa tej wersji.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez DARO MAZDA 323 » 29 sty 2016, 10:08

Ładna , równa fajan ale dziw że Ori GT V6 tak wysoko pieje. Widze że już dobre spreżyny zakupiłś :)
A jak balcharka i nadkola jakaś ruda się już kręci ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez rafał88 » 29 sty 2016, 14:08

Ojjjj tak stoja niestety te BA na Oe sprezyna... DObrze ,ze sa obnizajace <diabełek>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Bartg » 29 sty 2016, 14:56

18 bez gwintu stanowczo za dużo, będzie koza :( Do tego te Dragi co pokazałeś mają paskudny srebrny środek przy śrubach jak dla mnie.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7811 (21/121)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Adek311092 » 29 sty 2016, 17:38

Za te pieniądze za jakie je kupiłem to wyglądają zajefajnie :D
A jak balcharka i nadkola jakaś ruda się już kręci ?

progi do wymiany (w jednym dziurka) i z dwóch elementów schodzi klar :(po za tym jest nawet ok
nadkola i ranty drzwi wew bez rdzy
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podkarpacia
 
Od: 27 lut 2012, 22:08
Posty: 662 (2/12)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 Speciale Edition

Postprzez Adamus1612 » 29 sty 2016, 18:06

Powitać kolege z podkarpacia, vałke w tym kolorze widziałem tylko na zagranicznym forum heh, oby służyła jaak najlepiej. Trzeba kiedyś coś zaspocić :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2010, 22:17
Posty: 76
Skąd: Leżajsk
Auto: Mazda 323f BA 2.0 v6 KF 96r

Postprzez romexik » 29 sty 2016, 18:24

Ale lewarek nie wpada? ;) Wymienisz progi i będzie cacy, schodzący klar boli najbardziej....
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2015, 19:43
Posty: 251 (2/2)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 V 2.0 diesel

Postprzez Adek311092 » 29 sty 2016, 21:12

Na wiosnę wszystko będzie robione jeśli chodzi o blacharke i w tedy dokładnie się okaże gdzie siedzi ruda :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podkarpacia
 
Od: 27 lut 2012, 22:08
Posty: 662 (2/12)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 Speciale Edition

Postprzez rafał88 » 30 sty 2016, 12:35

Ojjjj bedzie koza :P Na 17" juz przy -40mm jest koza;) Czekam na efekt po montazu , te fele od Julka?? :
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Piotr_ » 30 sty 2016, 13:55

Czy taka koza <serduszka>
Załączniki
biała.jpg
biała 1.jpg
biała 2.jpg
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Adek311092 » 30 sty 2016, 14:33

Felgi były zakupione już ponad rok temu w Rz w okazyjnej cenie, dlatego je kupiłem, bo zawsze myslałem o 17" a że trafiły się 18" za śmieszne pieniądze to wziołem :) moja stara jeździła juz na tych felgach i nie była na glebie ani troszke i nawet nie było tragedji.
Załączniki
20150503_131617 (1).jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podkarpacia
 
Od: 27 lut 2012, 22:08
Posty: 662 (2/12)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 Speciale Edition

Postprzez rafał88 » 30 sty 2016, 18:52

Piotr_ napisał(a):Czy taka koza <serduszka>


KOZA :P Mam taka sam i dla mnie juz jest koza na 17" :P :D

Nie bylo tragedi <rotfl> Kilometr od ziemi :DU mnie na 13" mam i uwazam ,ze fajnie lezy tak powinno miec fabrynie przeswit ale znow 13 <glupek2> Na 15" tez bylo jeszcze w miare nisko, a 17" masakra moge normlanie podnosnik wlozyć a to nie jest normalnie <rotfl> hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Adek311092 » 30 sty 2016, 18:59

To nie jest samochód na tor że musi leżeć centymetr od ziemi i śmiało moge sobie śmigać bez obaw że coś urwe, auto jet używane na codzień i musi być też praktyczne, moja pierwsza 323f z5 była na h&r -60mm i nie mogłem normalnie przez próg przejechać bo darłem spodem, juz nie wspomne o zjeździe z ostrzejszej górki.
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podkarpacia
 
Od: 27 lut 2012, 22:08
Posty: 662 (2/12)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 Speciale Edition

Postprzez rafał88 » 30 sty 2016, 19:05

Aaa ja myslisz, ze nosze ją na plecach?? :D Jezdze codziennie i nawet po Lubline daje rade jezdzic :D

Takze nie przesadzaj :P Bedzie koza :P

Tez mialem H&R -65 i faktycznie ciezko sie jezdzilo ale tez mozna bylo w miare normlanie sie poruszac, jedynie progi na Auchan 20metrowe byly nie do pokonania :D <rotfl>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Adek311092 » 30 sty 2016, 20:07

z reszta na razie nie ma co gdynac co bedzie, bo to okaże sie na wiosne, koles który sprzedawał mi te spreżyny nie za bardzo miac pojecie co ma, wiedział tylko że jeździły w jego maździe 323f 2.0 v6 nie chciał za nie 110 zł ... <co?>
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podkarpacia
 
Od: 27 lut 2012, 22:08
Posty: 662 (2/12)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 Speciale Edition

Postprzez rafał88 » 30 sty 2016, 20:19

To nieźle <spoko> Ale takie okazje sa dobre :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez tomekV6 » 30 sty 2016, 21:15

Poczekamy zobaczymy ;) zawsze można założyć niższe :P Wjeżdżając na parking pod Millenium Hall przycieram dokładką MS o asfalt hamując ręcznym <glupek2>
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 18:55
Posty: 613 (0/2)
Skąd: Rzeszów/Nozdrzec
Auto: 323F GT Mazdaspeed Touring Kit A-Spec

Postprzez Adek311092 » 31 sty 2016, 14:17

Czas przedstawić jedną z poważniejszych operacji w madzi, podczas zakupu silnik został dokładnie sprawdzony i wydawał się ok, chodził równiutko i nie puszczał bąków, po zakupie i przejechaniu około 1000km podczas hamowania biegami i późniejszym depnięciu z tyłu była dość spora chmurka, wiec pierwsze sprawdziłem kompresje wychodziło między 11.5 a 12 więc ok, w takim razie pomysł że zapieczone są pierścienie zbierające olej, przy zmianie oleju przez 24h zalewana nafta na cylindry w sumie poszło pewnie z 3l, potem zalany motul 6100 10w40 i niestety to samo, pogodziłem się już z tym i tak jeździłem, po prostu nie hamowałem biegami tylko wybijałem na luz :D, po kilku miesiącach olej zaczął znikać w dużych ilościach razem z płynem chłodniczym, bo na jakieś 100km koło 100ml, okazało się że z pod tylnej pokrywy olej leje się normalnie jak z kranu, a płyn nie wiadomo, wszystkie węże suche. Więc w planie wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów zakup części i ogień, podniosłem pokrywy i na jednej i drugiej takie masło że masakra, i już było jasne gdzie podziewa się płyn chłodniczy, zapadła decyzja, robimy remoncik, troszkę obsrany podszedłem do tego, bo o ile przy r4 coś tam się dłubało to v6 było dla mnie kosmosem, ale co się okazało że jest to sprawa banalnie prosta i remont zakończył się chyba powodzeniem, dokładnie będę wiedział jak przejadę troszkę więcej na razie przejechane jest około 250 km i na razie nic nie ubywa, co dokładnie robiłem podczas remontu napiszę w pierwszym poście na pierwszej stronie. A teraz kilka fotek:)
Załączniki
IMAG0131.jpg
IMAG0148.jpg
IMAG0151.jpg
IMG_8612.jpg
Ostatnio edytowano 31 sty 2016, 14:50 przez Adek311092, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podkarpacia
 
Od: 27 lut 2012, 22:08
Posty: 662 (2/12)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 Speciale Edition

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy