Mazda 323F BG BP-ZE 91' GT "AE323"

Mazdę mam od września ubiegłego roku. Kupiłem ją, ponieważ potrzebowałem auta na zimę, kiedy MX odpoczywa sobie w garażu pod kołderką. Generalnie założenia były proste: japońskie, niezawodne i z charakterem. Lepiej trafić nie mogłem chyba
A no tak... i miałem jak najmniej robić, bo to dupowóz...
Podstawowe dane techniczne: BG GT 1.8 DOHC 1991r
Podobno jest to wersja 128KM, chociaż wydech miała bez katalizatora i taki też jest teraz.
Wyposażenie seryjne :
-4 elektryczne szyby
-elektryczne lusterka
-elektryczny szyberdach
Naprawy/wymiany:
– przewody WN NGK
-świece NGK
-wyrzucenie gazu(beznadziejnie wystrojony i nie wbity w dowód)
-cały nowy wydech Ferroz (tłumik końcowy i środkowy, kolektor został oryginalny)
-lewy sworzeń wahacza
-sporo tulejek w wahaczach, bo były luzy
-uszczelniacz lewej półosi
-nowa chłodnica
-uszczelka pod głowicą Elring
-pierścienie RIK
-uszczelniacze zaworów Elring
-wymienione prowadnice zaworów
-planowanie głowicy
-uszczelka pod pokrywą Elring
-uszczelki kolektora ssącego i wydechowego
-uszczelki miski olejowej
-pasek rozrządu Contitech
-rolka prowadząca i napinająca SKF
-paski od alternatora i wspomagania Contitech
-malowanie i zabezpieczenie antykorozyjne komory silnika
-ogarnięte tylne i przednie hamulce, przesmarowane, na przód niedługo wlecą nowe klocki
-nowy mieszek
Modyfikacje:
-rura dolotowa
-stożek simota
-przegroda oddzielająca stożek
-CAI ze zderzaka
-kierownica MOMO z MX-5 NA
Plany:
-sprężyny obniżające
-malowanie a'la AE86 z InitialD
Foty:
A no tak... i miałem jak najmniej robić, bo to dupowóz...
Podstawowe dane techniczne: BG GT 1.8 DOHC 1991r
Podobno jest to wersja 128KM, chociaż wydech miała bez katalizatora i taki też jest teraz.
Wyposażenie seryjne :
-4 elektryczne szyby
-elektryczne lusterka
-elektryczny szyberdach
Naprawy/wymiany:
– przewody WN NGK
-świece NGK
-wyrzucenie gazu(beznadziejnie wystrojony i nie wbity w dowód)
-cały nowy wydech Ferroz (tłumik końcowy i środkowy, kolektor został oryginalny)
-lewy sworzeń wahacza
-sporo tulejek w wahaczach, bo były luzy
-uszczelniacz lewej półosi
-nowa chłodnica
-uszczelka pod głowicą Elring
-pierścienie RIK
-uszczelniacze zaworów Elring
-wymienione prowadnice zaworów
-planowanie głowicy
-uszczelka pod pokrywą Elring
-uszczelki kolektora ssącego i wydechowego
-uszczelki miski olejowej
-pasek rozrządu Contitech
-rolka prowadząca i napinająca SKF
-paski od alternatora i wspomagania Contitech
-malowanie i zabezpieczenie antykorozyjne komory silnika
-ogarnięte tylne i przednie hamulce, przesmarowane, na przód niedługo wlecą nowe klocki
-nowy mieszek
Modyfikacje:
-rura dolotowa
-stożek simota
-przegroda oddzielająca stożek
-CAI ze zderzaka
-kierownica MOMO z MX-5 NA
Plany:
-sprężyny obniżające
-malowanie a'la AE86 z InitialD
Foty: