Strona 1 z 2

Mazda 323F BA KL-DE GT 2.5 V6 '94

PostNapisane: 6 paź 2015, 19:18
przez Paszczi123
Witam, jest to moja już trzecia mazda. Zaczynałem od Z5 potem następna to było GT, po ok 2 latach zajechałem silnik :( Więc przyszedł czas swapa, nacieszyłem się dwa dni bo auto przeleciało rów <płacze> Po pewnym czasie kupiłem następną GT i wsadziłem do niej ten silnik :D <faja>


Wyposażenie
-el. szyby
-el. lusterka
-wspomaganie kierownicy
-radio

Silnik
2.5 V6 z Xedosa9, głowice KL31

Elektronika
Det3

Układ dolotowy
seria, wywalona tylko odma

Układ wydechowy
sportowe kolektory, dwa tłumiki przelotowe, śr wydechu 60mm

Układ Napędowy
seria KF
sprzęgło EXEDY

Zawieszenie;
Coilover założony na seryjne amory

Body
Pakiet GT oprócz przedniej dokładki, wkrótce MS

Media


Foty

PostNapisane: 6 paź 2015, 19:40
przez Bartg
Witamy w dziale Nasze Mazdy :) Prosiłbym o wrzucenie zdjęć na serwer MS zgodnie z instrukcją zawartą w poradniku viewtopic.php?f=321&t=177089 <ok>

Re: Mazda 323F BA KL-DE GT 2.5 V6 '94

PostNapisane: 8 paź 2015, 19:57
przez bercikspeed
lepiej brzmiącej beaty nie slyszalem :D

PostNapisane: 8 paź 2015, 22:20
przez dabrosjlb
Całkiem, całkiem ;> za ile silniczek kupiłeś? Też zamierzam swap w niedalekiej przyszłości.

PostNapisane: 8 paź 2015, 22:22
przez Paszczi123
rok temu dałem 2 tyś, do swapa trzeba sobie też doliczyć jeszcze inne części jak chcesz robić :)

PostNapisane: 8 paź 2015, 22:26
przez dabrosjlb
Wiem, wiem. A jak wyglada sprawa z tym DET3, podobno nie można tego używać na publicznych drogach :D

PostNapisane: 8 paź 2015, 22:34
przez Paszczi123
dabrosjlb napisał(a):Wiem, wiem. A jak wyglada sprawa z tym DET3, podobno nie można tego używać na publicznych drogach :D

Do tego każdy podchodzi inaczej <lol>

PostNapisane: 8 paź 2015, 22:47
przez czarek1991
A jak Ci udowodnią i sprawdzą, że masz DET3 podłączone? :)

PostNapisane: 8 paź 2015, 22:56
przez dabrosjlb
No niby nie udowodnią ;) duża różnica jest z podłączonym DET3?

PostNapisane: 8 paź 2015, 22:58
przez Paszczi123
Zależy o co dokładnie pytasz bo jeśli o osiągi to nie było finalnie strojone

PostNapisane: 8 paź 2015, 22:59
przez dabrosjlb
No o osiągi, co konkretnie powinno to zmienić?

PostNapisane: 8 paź 2015, 23:04
przez czarek1991
Konkretnie to zmienia to sterowanie silnikiem :) M.in. steruje wtryskami.

PostNapisane: 8 paź 2015, 23:08
przez Paszczi123
Det3 można podłączyć w trybie świni, oszukuje to po prostu sygnały z czujników o dane wartości jakie wprowadzisz, czujniki->det->ECU. Można go też podłączyć w trybie fuel implant, to już jest bardziej skomplikowane i masz całkowitą władze nad wtryskami jak w EMU z tego co wiem

Re: Mazda 323F BA KL-DE GT 2.5 V6 '94

PostNapisane: 8 paź 2015, 23:12
przez rafał88
Rzeszowiak :P
Czerwone najszybsze <spoko>

Kiedy strojenie?? Mierzyles ile teeraz potrzebuje 0-100km/h??

PostNapisane: 8 paź 2015, 23:13
przez Paszczi123
Według deta jak jechaliśmy w 3 osoby to wyszło 7 sec do 100 wiec samemu troszke lepiej, nie miałem okazji dokładnie pomierzyć samemu

Re: Mazda 323F BA KL-DE GT 2.5 V6 '94

PostNapisane: 9 paź 2015, 21:36
przez Dominator
Ladna, tylko dokladka od laguny mi sie nie podoba, jak w kazdej 323 po tjuningu :P

PostNapisane: 1 gru 2015, 08:03
przez Gared
dabrosjlb napisał(a):Wiem, wiem. A jak wyglada sprawa z tym DET3, podobno nie można tego używać na publicznych drogach :D

Dlaczego? Jakie jest uzasadnienie?

PostNapisane: 1 gru 2015, 17:33
przez czarek1991
Homologacja Panie :) Ale najpierw ktoś by musiał zauważyć, że tego używasz a to jest wręcz niemożliwe :) Taka sama sytuacja jak z xenonami, czy zarowki super hyper white bez homologacji czy felgami made in china :D Ale w PL na szczęście nikt na to nie patrzy, no moze xenony sie troche rzucaja w oczy :P

Re: Mazda 323F BA KL-DE GT 2.5 V6 '94

PostNapisane: 16 gru 2015, 20:58
przez Adek311092
Wszystko fajnie pieknie mazda mi znana, kreci się po TKR-ach ale na spot Ms to już nie przyjedzie ;P

Re: Mazda 323F BA KL-DE GT 2.5 V6 '94

PostNapisane: 16 gru 2015, 21:24
przez rafał88
BYŁ!!!!!!!!!! A Ciebie nie bylo :P