Mazda 323F Ba Z5 '97 Blue pearl

Witam. Za namową kolegi chciałbym zamieścić na tym forum fotki i opis mojej mazdy. Jest już opisana na stronie 323-klub.pl . Mazda pochodzi z Niemiec z okolic Oldenburga. Jestem pierwszym właścicielem w kraju. Kupiłem ją w 2012 roku od handlarza na Śląsku z niewiarygodnie niskim przebiegiem 146 000 km . Twierdził że po sprowadzeniu jej do kraju nie nic przy niej nie robił. Do zrobienia w pierwszej kolejności była wymiana tarcz hamulcowych, na starych biło przy hamowaniu i do wymiany był czujnik temp. cieczy chłodzącej bo nie działał wskaźnik temp. na liczniku.
Stan karoserii też pozostawiał wiele do życzenia (tył był poobijany trochę- małe wgniecenia na klapie i prawym tylnym błotniku, głębokie zarysowania na tylnych lewych drzwiach) i rdza na lewym tylnym błotniku. Do tego padnięty czujnik abs.
Silnik: Z5 1.5
Rok produkcji: 1997
Kolor lakieru: 12k Twilight blue mica pearl
Aktualny przebieg: 181 000 km
Była ubogo wyposażona: jedynie abs 2x airbag ,wspomaganie kierownicy, immo i centralny z pilota który nie działał jak trzeba. Brak klimy, manualne lusterka i tylne szyby.
Naprawy/wymiany:
– rozrząd- 07.2012
– oleju i filtrów( powietrza , oleju i paliwa)
– czujnik cieczy chłodzącej i termostat- 07.2012
– wymiana przednich tarcz i klocków hamulcowych- 10.2012
– amortyzatory przednie- 05.2013
– czujnik abs prawy tył- -06.2013
– uszczelki silnika: pod głowicą, zaworów, pokrywy i innych. Przy okazji pompa wody- 04.2014
– naprawy blacharskie – : reperaturka błotnika lewy tył (korozja) , odmalowany tylny zderzak(głębokie rysy) i klapa(wgniecenie od jakiegoś słupka) , lewe tylne drzwi (głębokie rysy)– 01.2015
– wszystkie mocowania amortyzatorów- 06.2015
– konserwacja podwozia 11.2015
Po trzech latach użytkowania mazda ma ogarniętą w miarę karoserię. Lakier jest zadbany jak na swoje lata ale poprzedni właściciel musiał pecha na parkingach.
MODYFIKACJE
– włącznik anteny
– centralny zamek z pilota- 10.2013
– xenon 4300K- 12.2013
– białe ledy w postojowych
– komputer pokładowy( liczy spalanie,przebytą drogę, prędkość, data i godzina, temperatura zewn. i wewn.)– 10.2014
– kierownica z mazdy 6- 12.2014
– halogeny poliftowe- 03.2015
– tarcze z licznika z mazdy 626- 04.2015
– spoiler , łezki progowe i tylne chlapacze- 04.2015
– alufelgi artec 15, opony 195/55/r15- 05.2015
– moduł do sterowania radiem z kierownicy- 05.2015
– sprężyny obniżające jamex -40/40- 06.2015
– zmiana panelu sterowania nawiewem na elektryczny- 06.2015
– założenie i nabicie klimatyzacji- 06.2015
– el. lusterka- 06.2015
– el. 4 szyby- 07.2015
– skórzany mieszek lewarka zmiany biegów- 09.2015
PLANY:
– malowanie pokrywy zaworów i innych elementów pod maską
– malowanie zacisków hamulcowych
– układ dolotowy CAI
Oto fotki po zakupie:
Mazda wygląda na dzień dzisiejszy tak:
Stan karoserii też pozostawiał wiele do życzenia (tył był poobijany trochę- małe wgniecenia na klapie i prawym tylnym błotniku, głębokie zarysowania na tylnych lewych drzwiach) i rdza na lewym tylnym błotniku. Do tego padnięty czujnik abs.
Silnik: Z5 1.5
Rok produkcji: 1997
Kolor lakieru: 12k Twilight blue mica pearl
Aktualny przebieg: 181 000 km
Była ubogo wyposażona: jedynie abs 2x airbag ,wspomaganie kierownicy, immo i centralny z pilota który nie działał jak trzeba. Brak klimy, manualne lusterka i tylne szyby.
Naprawy/wymiany:
– rozrząd- 07.2012
– oleju i filtrów( powietrza , oleju i paliwa)
– czujnik cieczy chłodzącej i termostat- 07.2012
– wymiana przednich tarcz i klocków hamulcowych- 10.2012
– amortyzatory przednie- 05.2013
– czujnik abs prawy tył- -06.2013
– uszczelki silnika: pod głowicą, zaworów, pokrywy i innych. Przy okazji pompa wody- 04.2014
– naprawy blacharskie – : reperaturka błotnika lewy tył (korozja) , odmalowany tylny zderzak(głębokie rysy) i klapa(wgniecenie od jakiegoś słupka) , lewe tylne drzwi (głębokie rysy)– 01.2015
– wszystkie mocowania amortyzatorów- 06.2015
– konserwacja podwozia 11.2015
Po trzech latach użytkowania mazda ma ogarniętą w miarę karoserię. Lakier jest zadbany jak na swoje lata ale poprzedni właściciel musiał pecha na parkingach.
MODYFIKACJE
– włącznik anteny
– centralny zamek z pilota- 10.2013
– xenon 4300K- 12.2013
– białe ledy w postojowych
– komputer pokładowy( liczy spalanie,przebytą drogę, prędkość, data i godzina, temperatura zewn. i wewn.)– 10.2014
– kierownica z mazdy 6- 12.2014
– halogeny poliftowe- 03.2015
– tarcze z licznika z mazdy 626- 04.2015
– spoiler , łezki progowe i tylne chlapacze- 04.2015
– alufelgi artec 15, opony 195/55/r15- 05.2015
– moduł do sterowania radiem z kierownicy- 05.2015
– sprężyny obniżające jamex -40/40- 06.2015
– zmiana panelu sterowania nawiewem na elektryczny- 06.2015
– założenie i nabicie klimatyzacji- 06.2015
– el. lusterka- 06.2015
– el. 4 szyby- 07.2015
– skórzany mieszek lewarka zmiany biegów- 09.2015
PLANY:
– malowanie pokrywy zaworów i innych elementów pod maską
– malowanie zacisków hamulcowych
– układ dolotowy CAI
Oto fotki po zakupie:
Mazda wygląda na dzień dzisiejszy tak: