Mazda 323F BA V6 GT Caroleck – sprzedam !!!!!

Oto mój nowy nabytek. Po z5 zamarzyła mi się V6stka. Decyzja podjęta prawie w ten sam dzień po obejrzeniu ogłoszenia
Pojechałem do Lukassss'a1 i po dwóch godzinach podpisaliśmy umowę. Praca V6stki to poezja dla ucha
polecam każdemu
Ogólnie autko w stanie mechanicznym dobry zaś jeśli chodzi o lakier i rudą w stanie moim zdaniem średnim.
Troche o autku:
Mazda 323F V6 GT 96r. przebieg 267tys. + GAZ SEKWENCJA STAG 3
SILNIK: KF => 2.0 V6 24V
MOC: 144 KM, max moment obrotowy 180 Nm przy 5000 obr/min.
UKŁAD DOLOTOWY: seria + wkłądka K&N
UKŁAD WYDECHOWY: tłumik końcowy Remusa a reszta seria.
BODY KIT: pełny pakiet GT, oryginalne aluski 16" 205/55 MICHELIN Pilot Sport 3
ŚRODEK: aluramki na zegarach, podświetlenie diodiami: licznika, zapalniczki, popielniczki, panelu ogrzewania, wszystkich przycisków
CAR AUDIO: radio pioneer + 6 głośników (4 fabryczne, 2 tweeter'y ).
DODATKOWE WYPOSAŻENIE (seryjne): 4x el. szyby, el. lusterka, klima(do nabicia), ori centralny z pilocika na podczerwień
)
MOC: 144 KM, max moment obrotowy 180 Nm przy 5000 obr/min.
PLANY:
mechaniczne:
– Nowy olej Vavoline 10W40
– gleba Jamexy lub MTSy -40mm
– korekta zawieszenia bo coś puka
– Sprawdzenie i nabicie klimy
– Nowe opony na lato
optyczne:
– naprawa tylnych nadkoli( ruda szaleje bardzo mocno i pewnie trzeba będzie wspawać reperaturki)
– polerka mechaniczna i dobry wosk
– konserwacja podwozia
– odświeżenie amberów
– nowa dokładka z GT
– malowanie lub nowy zderzak przód
– nowe wycieraczki przód i tył
– nowa antena elektryczna lub jakiś zamiennik
wnętrze:
– naprawa lub wymiana fotela kierowcy (strasznie się buja)
– nowy słonecznik od strony kierowcy
– nowa kierownica
– nowe dywaniki welurowe
– klamki chromowane z 626
– cupholder
– zmiana podświetlenia na zielono
– podwyższana podłoga bagażnika
Fotki jeszcze z ogłoszenia:

Troche o autku:
Mazda 323F V6 GT 96r. przebieg 267tys. + GAZ SEKWENCJA STAG 3
SILNIK: KF => 2.0 V6 24V
MOC: 144 KM, max moment obrotowy 180 Nm przy 5000 obr/min.
UKŁAD DOLOTOWY: seria + wkłądka K&N
UKŁAD WYDECHOWY: tłumik końcowy Remusa a reszta seria.
BODY KIT: pełny pakiet GT, oryginalne aluski 16" 205/55 MICHELIN Pilot Sport 3
ŚRODEK: aluramki na zegarach, podświetlenie diodiami: licznika, zapalniczki, popielniczki, panelu ogrzewania, wszystkich przycisków
CAR AUDIO: radio pioneer + 6 głośników (4 fabryczne, 2 tweeter'y ).
DODATKOWE WYPOSAŻENIE (seryjne): 4x el. szyby, el. lusterka, klima(do nabicia), ori centralny z pilocika na podczerwień
MOC: 144 KM, max moment obrotowy 180 Nm przy 5000 obr/min.
PLANY:
mechaniczne:
– Nowy olej Vavoline 10W40
– gleba Jamexy lub MTSy -40mm
– korekta zawieszenia bo coś puka
– Sprawdzenie i nabicie klimy
– Nowe opony na lato
optyczne:
– naprawa tylnych nadkoli( ruda szaleje bardzo mocno i pewnie trzeba będzie wspawać reperaturki)
– polerka mechaniczna i dobry wosk
– konserwacja podwozia
– odświeżenie amberów
– nowa dokładka z GT
– malowanie lub nowy zderzak przód
– nowe wycieraczki przód i tył
– nowa antena elektryczna lub jakiś zamiennik
wnętrze:
– naprawa lub wymiana fotela kierowcy (strasznie się buja)
– nowy słonecznik od strony kierowcy
– nowa kierownica
– nowe dywaniki welurowe
– klamki chromowane z 626
– cupholder
– zmiana podświetlenia na zielono
– podwyższana podłoga bagażnika
Fotki jeszcze z ogłoszenia: