Mazda 323 BG GT '91 + BPT TURBO OŚKA z pakietem GTR
Witam
Po zakupie czerwonego GTX i rozbiórce w celu naprawy budy okazałao sie że koszta naprawy sa za duże zdecydowałem się na zakup GT i zrobienia Turbo Ośki BG + BPT
silnik z GTX
przyszła pora na szukanie zdrowego GT pod względem budy
po 2 ,3 miesiącach pojawiły się aż 3 GT na sprzedaż .
Zakupiłem tego oto czarnucha
Rocznik 1991 końcówka roku Poliftowy
Silnik BP – 128 KM – przebieg 179.500 km
Szyberdach metalowy nie cieknie.
Cały Pakiet GT
Modyfikacje , zmiany :
a) wizualnie
– przedni zderzak z GTR + halogeny na żółto ( folia )
– grill GT polift
– dokładki progów TWR
– położona tylna wycieraczka,
– 2 lotki na klapie tylnej
– wloty na masce od GTR
b) silnik
-SWAP na BPT doładowanie 0.6 Bara – obecnie od stycznia 2016 0,8 Bara
c) skrzynia z Mazdy 323 BG GT + sprzęgło
EXEDY od Mazdy KL ( 2500 cm 3 )
d) dolot
– seria
-rura doprowadzająca zimne powietrze ze zderzaka
– duży centralny I-C od IVECO
e) wydech
-seria + 2 tłumiki
od grudnia 2015 roku przelot fi 60 na 1 tłumiku końcowym
f) zawieszenie
– sprężyny Eibach ProKit –40mm (w rzeczywistości obniżenie -30mm)
– tylna rozpórka kielichów
– przednia rozpórka kielichów
g) hamulce
– przód zwrotnice od Mazdy 323 BA V6 + zacisk od mazdy 6
( tarcze 283 mm i klocki BOSCH gładnie )
– tył tarcza od Mazdy 323 BA V6 + zaciski od BG GT , klocek od Forda Probe
Nowy olej w skrzyni 75W90 Motul. 09 09 2015 – zrobione
Nowy płyn chłodniczy Prestone.
Nowy płyn hamulcowy ATE blue.
Do auta mam dużo części zbieranych przez lata :
– zderzak z GTR z halogenami
– dokłatki progów TWR
– tylna lotka
– ładne alusy 15 cali
– rozpórka tylna
– itd
Plany na najbliższy czas :
– swap silnika – Zrobione
– w dół o 30 – 40 mm – zrobione
– tylne hamulce klocki od Probe- zrobione
– montaz zderzaka od GTR – zrobione
– montaż dokładek progów – zrobione
– ściemnienie bocznych szybek na lekko czarno
– doprowadzenie do ładu i składu
– montaż dobrego nagłosnienia
Auto ma być weekendowym kilerem + spoty i zloty.
Po zakupie czerwonego GTX i rozbiórce w celu naprawy budy okazałao sie że koszta naprawy sa za duże zdecydowałem się na zakup GT i zrobienia Turbo Ośki BG + BPT
silnik z GTX
przyszła pora na szukanie zdrowego GT pod względem budy
po 2 ,3 miesiącach pojawiły się aż 3 GT na sprzedaż .
Zakupiłem tego oto czarnucha
Rocznik 1991 końcówka roku Poliftowy
Silnik BP – 128 KM – przebieg 179.500 km
Szyberdach metalowy nie cieknie.
Cały Pakiet GT
Modyfikacje , zmiany :
a) wizualnie
– przedni zderzak z GTR + halogeny na żółto ( folia )
– grill GT polift
– dokładki progów TWR
– położona tylna wycieraczka,
– 2 lotki na klapie tylnej
– wloty na masce od GTR
b) silnik
-SWAP na BPT doładowanie 0.6 Bara – obecnie od stycznia 2016 0,8 Bara
c) skrzynia z Mazdy 323 BG GT + sprzęgło
EXEDY od Mazdy KL ( 2500 cm 3 )
d) dolot
– seria
-rura doprowadzająca zimne powietrze ze zderzaka
– duży centralny I-C od IVECO
e) wydech
-seria + 2 tłumiki
od grudnia 2015 roku przelot fi 60 na 1 tłumiku końcowym
f) zawieszenie
– sprężyny Eibach ProKit –40mm (w rzeczywistości obniżenie -30mm)
– tylna rozpórka kielichów
– przednia rozpórka kielichów
g) hamulce
– przód zwrotnice od Mazdy 323 BA V6 + zacisk od mazdy 6
( tarcze 283 mm i klocki BOSCH gładnie )
– tył tarcza od Mazdy 323 BA V6 + zaciski od BG GT , klocek od Forda Probe
Nowy olej w skrzyni 75W90 Motul. 09 09 2015 – zrobione
Nowy płyn chłodniczy Prestone.
Nowy płyn hamulcowy ATE blue.
Do auta mam dużo części zbieranych przez lata :
– zderzak z GTR z halogenami
– dokłatki progów TWR
– tylna lotka
– ładne alusy 15 cali
– rozpórka tylna
– itd
Plany na najbliższy czas :
– swap silnika – Zrobione
– w dół o 30 – 40 mm – zrobione
– tylne hamulce klocki od Probe- zrobione
– montaz zderzaka od GTR – zrobione
– montaż dokładek progów – zrobione
– ściemnienie bocznych szybek na lekko czarno
– doprowadzenie do ładu i składu
– montaż dobrego nagłosnienia
Auto ma być weekendowym kilerem + spoty i zloty.
- Załączniki
Ostatnio edytowano 28 paź 2016, 14:28 przez DARO MAZDA 323, łącznie edytowano 34 razy
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Powodzenie i wytrwałości w modzeniu
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
GTX a GT mają całkiem inna podłogę . Do GT nie podejdzie 4x4 z GTX – chodzi o tunel środkowy nie ma miejsca na dyfer GTX i GTR mają inną płyte podłogową i inne amorki z tyłu i dodatkowo mocowania na tylny most.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Działaj ze swapem, a może na jesień będą dwie 323 BG FWD BPT, jedna czarna i jedna biała :–)
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
To wtedy będą już trzy. Powodzenia w swapie tylko na glebę go bo lęku wysokości dostaniesz. A odnośnie nagłośnienia to taka moja propozycja i plus taki że podłoga poszła tylko 9cm wyżej dyskretnie i bez przesady.
Ostatnio edytowano 26 lip 2015, 23:49 przez czubek_rafal, łącznie edytowano 1 raz
-
czubek_rafal
mam nadzieję że pod tą warstwą "świeżego" mazidła na podłodze jest zdrowa blacha
a jak to jest z przednimi sankami? Prawda to że też są inne?
Tak czy siak działaj bo jak blacharsko jest dobrze to jest fajna baza na małego zapiedralaka
DARO MAZDA 323 napisał(a):GTX i GTR mają inną płyte podłogową i inne amorki z tyłu i dodatkowo mocowania na tylny most.
a jak to jest z przednimi sankami? Prawda to że też są inne?
Tak czy siak działaj bo jak blacharsko jest dobrze to jest fajna baza na małego zapiedralaka
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Sanki GT i GTX są inne to fakt. Ale tu zostaje skrzynia z GT na mijscu więc sanek nie rusza się . A w 2 stronę trzeba lekko poprawić mocowanie w 1 miejscu .
Buda jest zdrowa takiej szukałem . Na dniach ją wybebeszam robie po swojemu konserwację ,
uszczelniam i co lepsze wsadzam z GTX do GT. Buda z GTX idzie na złom do kasacji .
Więc bedę miał dużo gratów na sprzedaż do BG GT .
Buda jest zdrowa takiej szukałem . Na dniach ją wybebeszam robie po swojemu konserwację ,
uszczelniam i co lepsze wsadzam z GTX do GT. Buda z GTX idzie na złom do kasacji .
Więc bedę miał dużo gratów na sprzedaż do BG GT .
Ostatnio edytowano 18 wrz 2015, 18:33 przez DARO MAZDA 323, łącznie edytowano 1 raz
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
DARO MAZDA 323 napisał(a):Sanki GT i GTX ma inne to fakt. Ale tu zostaj eskrzynia z GT na mijscu więc sanek ni rusza się
Spoko, ja jestem po prostu ciekawy jak dużo rzeźby jest żeby z ośki zrobić 4buta.
Wał w 4x4 idzie w miejscu gdzie FWD ma wydech czy wydech jest w tym samym miejscu a na wał został poszerzony tunel?
Dałbyś radę zrobić jakieś zdjęcia od spodu 4x4 i FWD?
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
czubek_rafal o Twojej zapomniałem ;–)
Czyli dwie czarne i jedna biała Moja jeszcze z B6T ale pod koniec sierpnia chyba nastąpi zmiana silnika. Jeszcze trochę pracy aby wyjechała.
ludzie wracają do BG bo to bardzo fajne auta :–)
Czyli dwie czarne i jedna biała Moja jeszcze z B6T ale pod koniec sierpnia chyba nastąpi zmiana silnika. Jeszcze trochę pracy aby wyjechała.
k1bic93 napisał(a):co taka moda na te BaGietki BePeTki ?
ludzie wracają do BG bo to bardzo fajne auta :–)
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
po 10 tym zaczynamy walkę .
Zderzak z GTR juz w malowaniu . Zabawki pozbierane w 90 %. I zaczynamy walkę na zlot dolnośląski musi jeździc o własnych siłach .
Zderzak z GTR juz w malowaniu . Zabawki pozbierane w 90 %. I zaczynamy walkę na zlot dolnośląski musi jeździc o własnych siłach .
Ostatnio edytowano 5 sie 2015, 09:07 przez DARO MAZDA 323, łącznie edytowano 1 raz
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
viewtopic.php?f=323&t=183313
Info o zlocie , zapisy zapraszam
impreza jest na torze Rakietowa sobota od rana termin 12 09 2015 sobota
Info o zlocie , zapisy zapraszam
impreza jest na torze Rakietowa sobota od rana termin 12 09 2015 sobota
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
W BG GT na tyle jest tarcza i klocek jest wielkości paczki zapałek taki zabawkowy , ponoć pasuje klocek z Forda Probe tył do Mazdy a powierzchnia jego jest dużo większa co oczywiście polepsza hamowanie
jak dojde do tego etapu to wrzucę foty w temacie.
jak dojde do tego etapu to wrzucę foty w temacie.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości