Mazda 323 BG GT '91 + BPT TURBO OŚKA z pakietem GTR
Grill 600 zł z USA. Poszukam w sieci taniej. To tyle chodza . GTR miał małe lotki w serii. Reszta opcja za daplata. Górna dużą . Górna dużą ze stopem. Dolna duża.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
takie małe dzisiejsze spotkanie
i Nowa MOC na wiosnę – cel 200 KM ?
i Nowa MOC na wiosnę – cel 200 KM ?
Ostatnio edytowano 14 sty 2016, 14:29 przez DARO MAZDA 323, łącznie edytowano 4 razy
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Jeszcze jedna podobna stoi na Powst. Śląskich
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Coś sie tak rozkraczył na środku drogi? Przejazd hamujesz
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Przelot Fi – 60 mm zrobiony ( co by się szybciej i lepiej zbierało ) – jutro c.d. modów
Plan :
1. Pomiar AFR – sonada szerokopasmowa 0.6 Bara
2. Pomiar AFR – sonad szerokopasmowa 0.9 Bara
3. Hamownia 0.9 Bara i pomiar AFR
Plan :
1. Pomiar AFR – sonada szerokopasmowa 0.6 Bara
2. Pomiar AFR – sonad szerokopasmowa 0.9 Bara
3. Hamownia 0.9 Bara i pomiar AFR
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Chciałbyś ☺ To czerwone to pozostałości po wcześniejszym właścicielu który mieszkał na czerwonej glebie. Auto stoi w garażu i nie miało okazji pojeździć po śniegu i soli aby wymyc podłogę.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Od kolektora jest 60 mm przelot i na samym końcu Ori tłumik końcowy GT. O dziwo jest meGa cicho jak wcześniej. Teraz spaliny nie mają oporu i szybciej wylatuja. Silnik odetkany mocy przybywaj.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Zdjecia do konkursu MS nocą
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Cóż za "poświęcenie", przed Katedrą polatałeś trochę po mieście widzę Spoko fotki, ciut za ciemne, ale w końcu nocą
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Sonda w wydech i na AOW jedemy.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Jadąc od początku.
U mnie doładowanie seria 0,6 bara . Silnik i turbo zdrowe. Podpieliśmy sondę szerokopasmową i zrobiliśmy koło 30 km . AFR wyszedł na poziomie 12,5 . Zamontowaliśmy MBC firmy Properfect .
I w tych samych warunkach pogodowych na trase. . Seryjnie MBC był ustawiony na 1,0 bar ale auto się dusiło na wyższych obrotach i przeładowywało turbo . Rozkręcone na 0,9 bara było już lepiej ale było za ubogo w paliwo AFR poniżej 12 . Ustawiłem MBC na 0,8 Bara i AFR był na poziomie 12,2 – OK .
Na takim doładowaniu zostało bezpiecznie dla silnika .
Co do hamowni to dzis wieczoram mam jechać więc jak się wszystko uda to jutro wkleję wykres.
Osobiście obstawiam 195 KM .
Jest duża różnica w przyspieszeniu między 0,6 a 0,8 bara . Dupohamownia mówi że jest MEGA.
Wczoraj 1 raz w życiu na 3 biegu przy prędkości 80 km / h wciskając gaz w podłogę auto zamieliło oponami ( na suchym aswalcie ) .
Podsumowanie na seryjnym doładowaniu auto jest bogato podlane tak aby nigdy nie brakowało paliwa
( mocy ) . Nie ma nic że mapy sie same adaptują do 0,8 bara . Wszytsko zależy od stanu silnika , pompy paliwa i turbiny. Spokojnie można podniść moc na seryjnym kompie , turbinie i wyryskach do o,85 bara pod warunkiem że wszytsko ładnie się zgra .
Polecam zawsze zmierzyć AFR koszt za pomiar około 50 zł .
Dopisano Cz, 28 stycznia 2016, 16:09:
PIERWSZY POMIAR 192 KM 265 Nm
Dopisano Cz, 28 stycznia 2016, 19:32:
Wydruk z hamowni.
Dopisano Pt, 29 stycznia 2016, 09:37:
Mam też filmik z hamownia ale nuda .
Ogólnie jestem bardzo zadowlony bo auto zapiernicza jak dzikie 192 KK przy wadze 1100 kg daje mega dużo frajdy z jazdy. Zerknijcie na wykres jak Turbo wcześnie wstaje i to robi robotę
U mnie doładowanie seria 0,6 bara . Silnik i turbo zdrowe. Podpieliśmy sondę szerokopasmową i zrobiliśmy koło 30 km . AFR wyszedł na poziomie 12,5 . Zamontowaliśmy MBC firmy Properfect .
I w tych samych warunkach pogodowych na trase. . Seryjnie MBC był ustawiony na 1,0 bar ale auto się dusiło na wyższych obrotach i przeładowywało turbo . Rozkręcone na 0,9 bara było już lepiej ale było za ubogo w paliwo AFR poniżej 12 . Ustawiłem MBC na 0,8 Bara i AFR był na poziomie 12,2 – OK .
Na takim doładowaniu zostało bezpiecznie dla silnika .
Co do hamowni to dzis wieczoram mam jechać więc jak się wszystko uda to jutro wkleję wykres.
Osobiście obstawiam 195 KM .
Jest duża różnica w przyspieszeniu między 0,6 a 0,8 bara . Dupohamownia mówi że jest MEGA.
Wczoraj 1 raz w życiu na 3 biegu przy prędkości 80 km / h wciskając gaz w podłogę auto zamieliło oponami ( na suchym aswalcie ) .
Podsumowanie na seryjnym doładowaniu auto jest bogato podlane tak aby nigdy nie brakowało paliwa
( mocy ) . Nie ma nic że mapy sie same adaptują do 0,8 bara . Wszytsko zależy od stanu silnika , pompy paliwa i turbiny. Spokojnie można podniść moc na seryjnym kompie , turbinie i wyryskach do o,85 bara pod warunkiem że wszytsko ładnie się zgra .
Polecam zawsze zmierzyć AFR koszt za pomiar około 50 zł .
Dopisano Cz, 28 stycznia 2016, 16:09:
PIERWSZY POMIAR 192 KM 265 Nm
Dopisano Cz, 28 stycznia 2016, 19:32:
Wydruk z hamowni.
Dopisano Pt, 29 stycznia 2016, 09:37:
Mam też filmik z hamownia ale nuda .
Ogólnie jestem bardzo zadowlony bo auto zapiernicza jak dzikie 192 KK przy wadze 1100 kg daje mega dużo frajdy z jazdy. Zerknijcie na wykres jak Turbo wcześnie wstaje i to robi robotę
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości